як забути колишнього
розійшлись з хлопцем через 8 місяців відносин через його ігрову залежність.аналізуючи стосунки зрозуміла,що людина мене не кохала,і було багато прапорців,а саме запропонував одразу зїхатись,хоча в квартирі були ще речі колишньої,які він обіцяв викинути,а робила це я.При першій зустрічі(хоча ми були вже знайомі-працювали на одній роботі,він перший почав до мене залицятися,а потім різко зник,перестав вітатись демонстративно уникав,пізніше я не могла його зрозуміти і запитала чому він та,а він мені треба побути самому,такий у мене зараз період це тебе не стосується,ну ок подумала я і забила на нього.Пізніше я поїхала у відпустку додому і після повернення усі на роботі говорили про те,як він демонстративно усім розказував як я йому подобаюсь,як він сумує,і т.д.(дослівно були такі слова від колег що він не працював,а сидів і дивився на мої фото в інстаграмі,навіть колегам показував типу дивіться яка вона гарна,як вона мені запала і т.д.)).Потім він наважився написати мені повідомлення ,і через пару хв видалив,і я запитала для чого це було робити,на що отримала відповідь що він сильно сумував,написав,а потім подумав-навіщо.)
Ну от домовились про побачення,я прийшла до нього додому і тут вся розмова була про його минулі стосунки ,як дівчина його принижувала,при розриві обікрала,грозилась судом за спільне майно.Мені було дуже шкода його,і я при початку стосунків пообіцяла ,що не зроблю йому боляче,і попросила чи зможе мені він пообіцяти те саме(так як минулі мої стосунки закінчились не дуже і я боялась починати знову).На що почула слово чоловіка,що що б не сталось.І тут я його дуже покохала,і в прямому сенсі не бачила усіх недоліків,всеп ідеально було півтора місяці,далі людина зрозуміла ,що я закохана і почалось:
у нас були проблеми з роботою-я допомогла знайти йому нову,а він обіцяв теж допогти-і все що він робив це грав в ігри,пояснюючи тим це що так відпочиває.При сварках я плакала,бо так я виражаю свою біль,а його бісили мої сльози і він винив мене у всьому,що я істеричка,що мені треба зайнятись справою і не доколупуватись до нього.А на мені було все,побут,одяг,якісь життєві ситуації,во всьому підтримувала його і помагала,а у відповідь отримувала абсолютно нічого,лише при сварках він говорив образливі слова а я плакала і він замикався від мене.Доходило до того,що я закривалась у ванній і плакала а він сидів в наушкиках і компютері не звертав на мене уваги,ми могли не спілкуватись днями,я не хотіла йти додому,тому що вже не могла переносити його за компютером,я не могла вже навіть слухати скрип миші.
я намагалась вирішити цю проблему,просила бути трішки уважнішим,казала що його незацікавленість в мені робить мені боляче,а у відповідь чула лише якщо щось не подобається можеш йти,не буде так як ти хочеш,я ж іноді провожу з тобою час.
і прийшов момент як я в один момент почала збирати речі,не для того щоб піти,а щоб трішки налякати людину,що я не витримую вже цього,а від нього 0 реакції,він сидів в наушниках і компютері і слова до мене не сказав,я з речами пішла у підїзд,адже йти мені було нікуди,а він навіть не вийшов до мене.на наступний день знайомі помагали мені забирати речі а він проходив повз як чужа людина,і я запитала чому так невже тебе не хвилює мій ухід,на що отримала відповідь,що я нікого ніколи не спиняв,навіщо я це зробила ,ні пішла і пішла.перший раз ми помирились,але речі я перевозила сама в квартиру назад,адже він сказав о це я створила цю проблему,і йому ніколи в нього є 2 години перед роботою і він не збирається тратити на мої речі,а я повернулась ,що стало фатальною помилкою.Другій раз нашого розходу було через його залежність,адже ми домовились що день він приділяє мені а день іграм,а він не стримав обіцянки,на що я почула відповідь,що твій день це не значить,що я не маю не грати.,при роставанні я плакала просила що ми з всім справимс,що невже для нього не значить що я робила , а він просто сидів у компютері,я ніч проплакала,адже не хотіла розуміти і приймати це,на що почула як мене дістали твої сльози ,коли ти вже зїдеш.і я знову з речами ночувала у підїзді,а він пройшов повз мене на роботу як чужа людина.
вже пройшло 2 місяці,а я не можу відпустити,в моїй голові постійно прокручується яким він був на початку відносин і як він так міг вчинити зі мною,у мене повна апатія до життя,я сумую,я хочу з ним спілкування,постійно шукаю приводи,а від нього ігнор або слова я навіть не хочу бачити.І я не можу зрозуміти чому я це заслужила і в чому моя вина?я постійно боюсь,що він зміниться перестане грати візьметься за розум і в нових стосунках буде таким про якого я мріяла
Як забути,при йняти і почати жити далі?мене турбують його соц мережі,лайки колишній дівчині,яку він заблокував коли ми були разом,я постійно моніторю ії сторінки,хоча не хочу цього,не розумію як врятуватись і почати жити без нього.я боюсь,що мене більше ніхто не покохає і я лишусь сама
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Екатерина Вячеславовна Логинова
У Вас дуже болісний досвід. Жертвуючи собою, Ви намагаєтесь врятувати іншого.
Ви запитуєте, чи заслуговуєте таких стосунків. Не заслуговуєте !!!
Але чи можуть з'явитись інші, добрі стосунки, якщо Ви перебуваєте в цих?
Ваша ситуація - це запит для опрацювання в психотерапії. Ви зможете подивитись на себе іншими очима, пізнати свою цінність, прийняти себе.
На жаль, не існує чітких алгоритмів, що б Ви мали зробити, щоб покращити своє життя. Це завжди унікальний шлях: навчитись цінувати себе і дозволити не відповідати чиїмось очікуванням.
Ви є у себе!
психолог онлайн
Екатерина Вячеславовна Логинова
Доброго дня
Співчуваю Вам, але для того, щоб вирішити цю проблему, потрібно дивитися правді в очі: Ви так само схильні до залежностей, як і Ваш хлопець, від якого пішли. Єдина різниця в назві. Він залежний від ігор, а у Вас схильність "залипати" на стосунках, тобто, бути від них залежною... Зовні Ви ніби і пішли, але внутрішньо залишилися з ним...
Отже, залишилися "уроки", які ще не засвоєні глибоко і в яких потрібно розбиратися... Саме тому Ви не можете його відпустити, хоча йому не потрібні зовсім... Швидше за все, йому потрібні лише його ігри... І рятувати людину, яку влаштовує таке життя - це лише знищувати себе. Інша справа, звідки таке бажання рятувати чоловіка? Щоб що? Адже, ми завжди все робимо для чогось, насамперед, в собі... Окрім того, навіть якщо вдасться якось забути про нього, не факт, що не натрапите на чоловіка із ще якоюсь залежністю - насправді, це вже не суть важливо. А важливо те, що в стосунках випадковостей не буває і ми "притягуємо" лише тих, які відповідають нашим внутрішнім установкам та програмам, які, як правило, закладаються з дитинства.
Тому, якщо дійсно хочете мати щасливі стосунки та щасливу сім'ю, потрібно починати саме із стосунків з батьками та між батьками. Адже, дитина все вбирає в себе як губка... А потім несвідомо живе тим, що засвоїла колись... Якщо дівчинка недоотримала любові від батьків, вона засвоює, що потрібно щось зробити важливе і от тоді її та людина обов'язково покохає... Хоча, насправді, кохають не за щось, а просто так... Але такої опції, нажаль, з дитинства не винесено...
психолог онлайн
Вітаю!
цитата:
Мені було дуже шкода його,і я при початку стосунків пообіцяла ,що не зроблю йому боляче,і попросила чи зможе мені він пообіцяти те саме(так як минулі мої стосунки закінчились не дуже і я боялась починати знову)
Ви шукаєте безпечну для вас людину, передбачувану, яка не причинить вам біль. Фонить невідгорьовані минулі стосунки.
А також модель співзалежності. Те, що відбувається у ваших стосунках, лише актуалізує минулий досвід, відносини з батьківськими фігурами. Просто в близьких стосунках незавершені ситуації з минулого, «пробують» завершитися по- іншому. Але, так як це неусвідомлений процес, то в реалі все відіграється і повторюється. Ваш запит на терапію, не на консультацію, а саме на глибоку тривалу роботу.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
ЯК ЗАБУТИ КОЛИШНЬОГО
Оптимально присвятити свій час, увагу і душевні сили на дослідження свого власного способу НЕ ПРИДІЛЯТИ увагу "прапорцям"
цитата:
було багато прапорців
Цей механізм не в тому хлопцеві знаходиться, він точно всередині Вас.
Отже, завдяки чому значимість певних речей занижується, а якихось перебільшується. Чи з'являється у Вас з часом розуміння, що це може бути? З чим пов'язане?