Ненавиджу жіночність
Доброго дня!
Мене дратує/неподобається все з чим пов'язане слово жіночність,тобто платтячка/каблучки та інші речі,які по стереотипу прийнято вважати жіночними речами. Я внутрішньо відчуваю, що хотіла б бути чоловіком. Сама заробляю на сім'ю,ненавиджу готувати/прибирати та доглядати за дітьми і так зі свідомого віку. Також мій одяг це джинси/футболки та взуття максимально наближене до чоловічого. Мені не приносить задоволення догляд за собою,розмови/зустрічі з жінками_подругами,а ідеальний колектив коли всі чоловіки. Сьогодні сказала чоловіку,що напевне хочу манікюр,а він відповів,що така жіноча природа - хотіти виглядати красиво)) Думала видряпаю йому очі))
Допоможіть розібратись чи це нормальнон
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день, Вікторія. У вашому запиті інтерес викликає не те, що вам не подобається одягати сукні і готувати та ін, а ваша категоричність, роздратування, агресія, можливо також страх в цьому питанні, неприйняття своєї приналежності до жіночої статі - це було б цікаво досліджувати в індивідуальній психотепії. Відчувається, що ця тема заряджена для вас сильними почуттями - роздратування, нелюбові, відкидання, спротиву. Можливо це пов'язано з сім'єю та з якимось раним досвідом. Розкажіть про свою сім'ю, батьків, їхні стосунки один з одним, про маму, яка вона?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня
Погоджуюся з колегою. Загалом, кожна людина може вибирати собі стиль одягу, стиль життя, заняття і т д - як хочеться. І це нормально обирати і робити все як подобається. Ненормально так агресивно ставитись до чогось іншого. Ваші уявлення про чоловічість і жіночність дуже стереотипізовані. Наприклад, готуванням, прибиранням - займаються багато чоловіків, це просто побут, ці заняття пов’язані із самообслуговуванням і турботою про себе, а не зі статтю. Виховання дітей - тим більше, тут обоє батьків повноцінні партнери, несуть однакову відповідальність.
Чим саме вас так дратують атрибути жіночності? Що у вашій суб’єктивній реальності йде в комплекті з ними негативного: може це слабкість, небезпека чи щось інше.
Згідна з колегою, що це запит на індивідуальну роботу. Було б добре, якби ви вибрали собі спеціпліста, який сподобається і дослідили цю тему. Думаю, буде корисно і цікаво, вам сподобається!
психолог онлайн
Доброго дня, Вікторіє.
Як давно Вас "дратує/не подобається все з чим пов'язане слово жіночність"?
Якою є ваша мати? Що ви знаєте про свою жіночність?
Ваш запит "розібратися чи це нормально" вирішується в індивідуальній психотерапії.
психолог онлайн
цитата:
Сьогодні сказала чоловіку,що напевне хочу манікюр
Це Ви зробили, аби спровокувати в себе прояв агресіЇ?
цитата:
а він відповів,що така жіноча природа - хотіти виглядати красиво))
От скажіть - як могло статися, що чоловік взагалі звернув на Вас увагу до заміжжя? Ви ж, як я розумію, і раніше
цитата:
Я внутрішньо відчуваю, що хотіла б бути чоловіком.
? То навіщо два чоловіки в сім'Ї?
цитата:
Сама заробляю на сім'ю
А Ваш чоловік невже байдикує?
Чи, можливо, у Ваших звичних поглядах жінка має сидіти вдома і заробляння грошей на життя сім'Ї - то не її справа?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вікторіє, тут треба враховувати багато різних моментів, і ваше дитинство, і батьків, і вашу особисту вже дорослу історію.
Коли щось "звичайне" призводить до такого сильного сплеску емоцій, це точно не є нормою.
Існує певна причина, або декілька причин, які Вам поки що незрозумілі, які сприяють такій вашій емоційній реакції. Варто розібратися з цим індивідуально, оскільки це явно заважає Вам спокійно сприймати свою приналежність до жінок.
Поштовхом до такого ставлення могло бути бажання когось з батьків мати сина (або більша любов та увага до сина), або негативний власний досвід щодо чоловіків, наприклад ставлення до Вас, як до людини нижчого сорту через те, що Ви жінка (або подібний досвід у близької людини, який сильно вплинув на Вас, наприклад, якщо це була ваша мама тощо), або ж несприйняття Вас, як особистості кимось, хто нав'язував Вам щось на кшталт " ти маєш бути хазяйкою, ти ж дівчинка, або щось ще, треба розбиратися.
З того, що Ви описуєте, можу припустити, що Вас дратують саме певні умовності, щодо відношення до жіночої статі, які люди часто озвучують, навіть не заглиблюючись в зміст.
Можливо для Вас дуже цінною є свобода та наявність Особистості в людині, а не її гендерна приналежність.
Або тут можна припустити наявність певного протесту, "я і гроші можу заробляти, я не гірше чоловіків" (але це знов про певну образу в вашій особистій історії).
Варто Вам розібратися, бо це впливає не тільки на Вас, а і на дітей, яких Ви виховуєте, оскільки вони зростають у дещо викривлених установках.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Вікторіє.
Не зважаючи на гендерні стереотипи, які є у суспільстві, нема єдиного прийнятного стандарту, за яким повинна виглядати і поводитися жінка. Ви можете виглядати, як хочете і робити, що хочете, не залежно від біологічної статі.
Бажати виглядати гарніше - це скоріш частина загальнолюдської природи, аніж жіночої.
Бо зовнішній вигляд допомагає людям сигналізувати щось про себе оточуючим і налагоджувати контакт одне з одним, а це - соціально сконструйовані мотиви, притаманні як чоловікам, так і жінкам.
Плюс, у дикій природі зазвичай самці яскравіші, а самки - непримітніші, щоб краще ховатись від хижаків. Ще один аргумент на користь соціально зумовленого бажання прикрашати себе.
Можливо, у Вас не складалися стосунки з жінками (мамою чи іншими рлдичками, ровесницями) через що - неприязнь до всього стереотипно фемінного.
Але добре заробляти - не обовьязково "чоловіча риса", це може робити і жінка.
Чоловік теж може зробити манікюр, якщо схоче (чи засудить його за це традиційне суспільство - інше питання, але у нас прямо ніхто не забороняе людям порушувати гендерні норми).
Тож Ви ладні розпоряджатись власним життям, як вважаєте за потрібне, не дотримуючись тих традицій, що Вам некомфортні і не цураючись якихось загальноприйнятих речей, які Вам насправді подобаються.
психолог онлайн
Добрий день. Мені здається, що вам у цьому ненормально.
Рекомендую розбиратися у індивідуальних консультаціях.
психолог онлайн
цитата:
Допоможіть розібратись чи це нормальнон
Если для Вас это нормально, то не имеет смысла во всем этом разбираться.
Недаром же говорят, что "не чеши там, где не чешется".
Если же все же это волнует Вас, тогда придется с этим работать с психологом в индивидуальном порядке.