Стосунки
Доброго дня, розійшлися з жінкою вона пішла до іншого, разом вони місяць а недавно сказала що кохає мене але їй потрібен час подумати, я дуже переживаю не знаю що робити?
Питання від: ; Вік: 44

психолог онлайн
Добрий день. Чого саме ви хочете в цій ситуації? Які у вас почуття до жінки?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ви ніби намагаєтесь знайти рішення, спираючись тільки на те, що каже саме жінка.
Вона пішла, тепер хоче повернутись і Ви не знаєте, що робити.
А де тут Ви?
Що хочете Ви?
Що відчуваєте Ви?
Що Вас турбує?
Чи таких стосунків Ви хотіли б?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351747 для Віталія Юріївна
я її кохаю та хочу щоб повенулася
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351748 для Наталия Горская
я її кохаю, хотів би повернути, емоціїї беруть верх, не можу з цим впоратися, ще вчора був готовий її відпустити а тут вона таке говорить
психолог онлайн
Ірина Миколенко
І Вам все одно, що вона пішла від Вас?
А якщо через місяць знову піде?
Тут важливо розібратися, перш ніж бігати по граблях.
З вашими почуттями, з тим, що це за стосунки та для чого вони кожному з вас. Тут на форумі практично неможливо виникнути в усі деталі, але Ви можете обрати фахівця для індивідуальної зустрічі, якщо захочете.
Як довго були ці стосунки?
Що Ви хотіли від цих стосунків?
Що влаштовувало, а що ні?
Чи були Ви щасливі з цією жінкою?
Чи відчували її турботу, любов, розуміння?
Чи розумієте чому вона пішла від Вас?
Багато питань, мало інформації.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351752 для Наталия Горская
прожили разом 5 років, мене влаштовувало все, так я був щасливий я відчував її турботу, любов, розуміння, але напевно цього їй я замало дав.
розумію чому вона пішла все проаналізував
психолог онлайн
цитата:
розумію чому вона пішла
Чому?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351754 для Віталія Юріївна
Не до кохав, не до цілував, мало приділяв уваги, мало допомагав
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Виглядає так, що Ви ніби хочете її повернення, не ображаєтесь, бо вважаєте себе відповідальним за те, що не додали їй уваги.
І вона хоче повернутись.
Здається все зрозуміло, стосунки можуть бути поновлені за згодою обох сторін.
Але чомусь Ви написали питання психологам "що робити ".
В чому тоді питання?
Ви не знаєте що робити поки вона "думає"?
Але ж тут важливі саме ваші вибори вчинків та слів.
З цих вчинків жінка зможе відчути, чи хоче вона повертатись, чи Ви тільки на словах все "зрозуміли ".
Якщо Ви будете діяти за підказкою, то це будуть не ваші вибори.
Отже потім Ви знов проявите своє справжнє, те, що їй не подобалось.
Що Ви можете змінити зараз на рівні дій?
Як би Ви діяли тепер, коли зрозуміли якісь свої "помилки ", якщо була б можливість повернутися назад в часі?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Добрый день!
Если вы знаете, чего хотите -
цитата:
хотів би повернути
то в чем заключается ваша проблема -
цитата:
не знаю що робити?
?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Здравствуйте!
Вы пишите " Не до кохав, не до цілував, мало приділяв уваги, мало допомагав" и сейчас все понял и проанализировал, а что именно, больше давать и стараться для нее, т.к "напевно цього їй я замало дав".
Где Вы в этих отношениях?
Переживаете выбирет ли она Вас в этот раз или нет? Какая это для Вас любовь, что Вам она давала такого важного и необходимого, что сейчас Вы так тревожно ждете ее решения?
психолог онлайн
Доброго дня!
Ваши слова - "розумію чому вона пішла все проаналізував"
Что все проанализировали конкретнее можно?
( обычно когда говорят все понял... значит наоборот нечего не понял, или понял поверхностно)
В вашем случае, лучше не спешить - и не действовать на эмоциях.
А лучше дать себе и женщине время ( подумать) хотя бы месяц
Чтоб уже точно понять - нужно ли все возвращать?
И как бы нет гарантии - что она снова, через месяц не уйдет к другому мужчине.
Как уже сказали коллеги - мало информации даете.
Не совсем понятно, как вели себя вы и как вела себя женщина.
Лучше всего на личную консультацию вам идти к психологу.
психолог онлайн
цитата:
Знаєте, це такі загальні причини. Цікаво, що ви в них вкладуєте, і що вкладає дружина.
Ви пишите про почуття кохання, а як же образа, наприклад? Вас зрадили.
Я би вам рекомендувала звернутися на індивідуальну консультацію.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
цитата:
розійшлися з жінкою вона пішла до іншого
Подружнє життя - це що - жарти? Ігри? Пригоди? Розлучились, пішла, роздумала, прийшла назад...
цитата:
недавно сказала що кохає мене але їй потрібен час подумати
Вас не дивує дикунська логіка - кохаю, але ще подумаю?
Цікаво, на рахунок чого треба подумати? До речі, який термін їй потрібен - місяць, рік, десять років?
До речі, між вами була щира і відверта розмова напередодні розлучення?
Я зараз навмисно опускаю момент "закохалась в іншого." Я спитаю, чи розумієте Ви, чому Ваше подружнє життя НЕ СКЛАЛОСЯ?
А, припустимо, колишня дружина повернеться, думаєте, щось принципово зміниться?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351812 для Владимир Анатольевич
Не можу пояснити її поведінку чому вона так себе веде, Ви праві життя це не жарти та пригоди. Логіки кохаю але подумаю живучи при цьому з іншим чоловіком взагалі немає. її крок взагалі необдуманний, розмови ніякої не було просто пішла бо було до кого, не можу пояснити. можливо і закохалася але пройшов місяць і щось пішло не так напевно! І стосовно повернення теж питання, чи воно потрібне тільки одне але кохаю!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351761 для Светлана Владимировна
і що я можу в даній ситуації зробити, чекати поки вона одумається це теж не варіант
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351760 для Наталия Горская
вона зараз з іншим що я можу зробити чи запропонувати в такій ситуації?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
І стосовно повернення теж питання, чи воно потрібне тільки одне але кохаю!
Може й, кохали. Чи ще кохаєте, та вже після всього не так. А ще й залежите емоційно. А залежність не про кохання.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351766 для Ірина Миколенко
Згоден з Вами, потрібно просто відпустити і все
психолог онлайн
Це до Вас питання, які є варіанти ваших дій?
психолог онлайн
цитата:
і що я можу в даній ситуації зробити
Кроме "хочу", у человека должно быть "могу" и "делаю".
И тогда он сможет прийти к своей цели (любой).
А если учесть, что в отношениях участвуют оба партнера (50 на 50), то у вас есть ваши 50%, на которые вы можете изменить ситуацию (если хотите быть с ней).
Просто вам надо знать, что и как необходимо для этого сделать.
цитата:
вона зараз з іншим що я можу зробити
У вас нет примеров, когда мужчины отбивали любимую женщину у соперников?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Из того что вы пишите - вы явно сейчас в эмоциях... не понимаете толком, что происходит.
как в тумане вы...
В ваших отношениях ваша женщина лидер все решает?
потому ждете от нее действий?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351842 для Ірина Миколенко
Вона попросила не давити на неї та дати час
психолог онлайн
цитата:
Вона попросила не давити на неї та дати час
А как же тогда быть с тем, что
цитата:
але кохаю!
и
цитата:
чекати поки вона одумається це теж не варіант
?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351867 для Светлана Владимировна
Спробую змінити ситуацію, зустрітися з нею подарувати квіти та просто поговорити
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351867 для Светлана Владимировна
спробувати вирішити все не затягуючи
психолог онлайн
Знаєте, і все ж таки я не бачу саме Вас.
Ви погоджуєтесь з різними, часто протилежними речами:
-спочатку готові відпустити
-потім "все зрозумів і готовий чекати"
- коли кажуть, "хіба так можна, кохаю, але живу з іншим " - Ви "да, так не можна "
- коли кажуть, що напевно немає чого чекати- Ви одразу," так, треба відпустити "
- коли питають про ваші дії- Ви розводите руками "а що я можу ", чекаючи, що хтось щось підкаже
- коли натякають на те, що загалом є приклади того, як чоловіки "відбивають" жінок- Ви вже готові "наполягати " (що нема чого тягнути), і купляти квіти (ніби банальний, всіма зашарпаний крок зможе щось змінити в складних людський стосунках).
Дуже велике питання ДЕ ВИ?
З ким жінка буде в стосунках ?
З набором стереотипів чи чужих думок?
Передусім цей час, (який жінка просить на роздуми) потрібен САМЕ ВАМ.
Щоб визначитись, щоб зрозуміти СЕБЕ, щоб розібратись в стосунках, для чого вони Вам взагалі потрібні.
Вам тут спеціалісти задавали багато питань.
Якщо не хочете індивідуально працювати з фахівцем, спробуйте виписати всі ці питання , та чесно і відверто , для самого себе на них відповісти.
Вам є над чим працювати ДО того, як повернеться ця жінка, чи знайдеться інша.
Повернення жінки- не вирішення питання.
Як і неповернення.
Бо у Вас всередині нічого не міняється.
Будуть нові декорації.
Сюжет залишиться.
Якщо Ви нічого не захочете змінювати в собі.
психолог онлайн
цитата:
просто поговорити
Вы уже знаете, что будете говорить и как вам надо будет построить разговор, чтобы он не превратился в выяснение отношений, от которого девушка точно убежит?
цитата:
спробувати вирішити все не затягуючи
У вас есть какие-то сомнения?
Вам надо для себя все решить в первую очередь.
Тогда девушка будет чувствовать вашу уверенность в себе.
И только из такой позиции - уверенного в себе человека, вы сможете ее вернуть.