Я не люблю всі жіночі обов‘язки
Доброго дня, я просто ненавиджу всі види жіночих обов‘язків.Ми оце з хлопцем з‘їхались два місяці назад і сталось те,чого я боялась, я постійно в тарілках і в готуванні.І не те шоб в мене не було вибору, він є або ми живемо голодними в бруді або я прибираю.Взагалі я розумію чому так відбувається, мене нервує ось це не рівноправ’я, я шию одяг на замовлення, і хочу досягти успіху в цій сфері, але як тільки хлопець приходить з роботи, він не просить в голос ,але сам собі не піде приготувати, лежить голодний.А я відриваюсь від заказів і іду куховарити, сама ситуація кидає мене в агресію.Я оце мушу бігти комусь угождати,чоловіки іноді такі діти!!!!Я працюю так само як і він, також заробляю гроші( але він платить за квартиру)а я ше маю куховарити і вичищати хату кожного дня.В мене це забирає купу сил, я не думала шо перетворюсь колись в жінку ,яка таким займається.Порадьте ,як в даній ситуації чесно розділити обов‘язки?Бо не хочеться лишати безпорядок в домі і коли він приходить просити прибрати.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Доброе утро, Боя!
А Вы пытались с ним это обсудить? Конечно, Вы не должны, но почему-то сами делаете
Доповнення від автора
Незнаю внутрішнє відчуття шо маю я це робити.Мій тато ніколи не допомагав по дому мамі, і мама завжди говорила шо якшо чоловік стоїть з віником, це позор жінці, але я хочу бізнесом займатись а не сидіти в тарілках.Може порадите якісь мантри чи афермації ,які допоможуть мені позбавитись ось цього відчуття меншовартості??
психолог онлайн
Наталия Горская
Ольга Владимировна Головченко
Доброго ранку, Юліє!
цитата:
Може порадите якісь мантри чи афермації ,які допоможуть мені позбавитись ось цього відчуття меншовартості??
Ви, мабуть, смієтесь. Ну які мантри можуть повпливати на ситуацію?!
По-перше, варто переглянути оцю мамину установку
цитата:
якшо чоловік стоїть з віником, це позор жінці
Ви ж, до речі, не мама. І Ваш хлопець - точно не Ваш тато. Взагалі-то, розподіл хатніх обов'язків може відбуватись в діалозі і за спільною згодою партнерів. Час від часу досягнуті раніше домовленості можуть переглядатись. Це якщо бажаєте прожити свій власний сценарій, а не повторювати батьківский.
Натомість, віник може з успіхом замінитись порохотягом. Хіба ні?
По-друге, розібратись і відповісти на питання, якими я хочу бачити стосунки з чоловіком? Ким себе в них поводити і відчувати?
Варіантів тут безліч. Наприклад, бути залежною від чоловіка і своїх уявлень, нав'язаних батьками. Обслуговувати його потреби, значною мірою забуваючи про свої.
Можна будувати партнерські стосунки, де є взаємна повага до емоцій і бажань одне одного, допомога без чіткого розподілу на сфери жіночі і чоловічі...
Ще один варіант передбачає верховенство жінки в парі і сім'ї.
Хочу спитати, ви обговорювали з хлопцем хоча б загальні контури і правила спільного проживання?
По-третє, уважно придивитись до почуття меншовартості. Звідки воно походить? Чим закладене? І як його позбутись, що означає ніщо інше, як вирівнювання самооцінки, підвищення поваги до себе і можливость діяти відповідним чином.
Вважаю, найкращим і найдієвішим засобом в реалізації Вашого прагнення є співпраця з психологом. Так що обирайте і звертайтесь.
А поки що пропоную переглянути відео
УВЕРЕННОСТЬ В СЕБЕ. КАК ЕЕ ПОВЫСИТЬ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-461
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня.
Чоловічі і жіночі обов‘язки - то лише стереотип. Насправді людині будь-якої статі, і чоловікові, і жінці, корисно доглядати за своїм помешканням та вміти приготувати собі якусь просту їжу. І не обов‘язково любити це, адже для більшості людей оце все - просто побут. І кожен вже сам вирішує, йому жити в охайному помешканні або засміченому, готувати собі самому, йти в кафе, замовляти доставку або харчуватися напівфабрикатами.
Проблему я бачу саме в тому, що хлопець не вкладається в сумісний побут і Ви тягнете всі домашні обов‘язки на собі. Бачу сенс обговорити ситуацію з хлопцем. Якщо після розмови нічого не зрушиться з місця, є сенс задуматися над доцільністю цих стосунків конкретно для Вас.
психолог онлайн
цитата:
Если Вы считаете, что мантры и аффирмации решат Вашу проблему, то что мешает найти их самостоятельно в интернете?
Доповнення від автора
Я не зовсім вважаю шо мантри допоможуть чи афермації,мені потрібна порада що з цим робити?.Я відчуваю шо я по дому роблю все одна, бігаю і прибираю за хлопцем, не такого життя я хотіла.Людина він дивна, відчуваю себе з ним роботягою а не жінкою.Це моя провина шо я так почуваюсь, чи все ж таки хлопець відіграє тут свою роль?
психолог онлайн
цитата:
Це моя провина шо я так почуваюсь
Чувства Ваши, поэтому за них несете ответственность только Вы.
И от Вас зависит, будете Вы чувствовать себя
цитата:
з ним роботягою
или
цитата:
жінкою
цитата:
Це моя провина
А вина делится поровну, потому что в отношениях участвуют оба партнера.
цитата:
мені потрібна порада що з цим робити?
Вы же не в первый раз задаете вопросы на этом форуме.
Следовательно, общие рекомендации Вам не помогают.
По какой причине не прислушиваетесь к советам проработать все свои проблемы в индивидуальном формате с психологом?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня!
"Я не зовсім вважаю шо мантри допоможуть чи афермації,мені потрібна порада що з цим робити?.Я відчуваю шо я по дому роблю все одна, бігаю і прибираю за хлопцем, не такого життя я хотіла.Людина він дивна, відчуваю себе з ним роботягою а не жінкою.Це моя провина шо я так почуваюсь, чи все ж таки хлопець відіграє тут свою роль?"
Немає ніякої провини за те, що ви різні і виховувувалися за різними нормами та правилами в ваших батьківських сім'ях. Зараз ви прийняли рішення жити разом. А тому разом треба встановити нові правила та норми, які будуть комфортними для вас обох.
Для цього необхідно сідати і розмовляти до тих пір, поки ви досягнете компромісу. Така вам порада. Розділити обов'язки і кожен має взяти відповідальність за їх виконання.
Але ваша проблема не тільки ж розподілі і виконанні обов'язків, а ще в:
"Я відчуваю шо я по дому роблю все одна, бігаю і прибираю за хлопцем,"
Хто вас примушує за ним бігати та прибирати? Хіба він не доросла людина? Чи вдасться вам не контролювати іншого?Чи вмієте ви довіряти?
Доповнення від автора
Ви праві, я надто все стараюсь контролювати.Я дам собі трохи більше розслаблення, дозволю собі це)
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
У Вас внутри срабатывает мамин сценарий и ее голос, что мужчин. а с веником это позор женщины. Ваш папа никогда не помогал маме и Вы выбрали себе подобного мужчин. Вы живете своей жизнью и Вы сами строите ее. Если Вам нравится заниматься бизнесом, то стоит это обсудить со своим молодым человеком и распределить домашние обязанности. Вы ему не мама. Вы так же работает, как и он.
цитата:
Самовнушением Вы себе вряд ли поможете, главное осознать, что сейчас происходит и что Вы хотите. Вы сами осложняете себе жизнь. Если Вы посмотрите по сторонам, то увидите, что все по разному строят быт.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
"Ви праві, я надто все стараюсь контролювати.Я дам собі трохи більше розслаблення, дозволю собі це)"
Контролююча поведінка є нездоровою та може зруйнувати близькі відносини, у контролі ви не даєте змогу хлопцю взяти на себе відповідальність та почувати себе дорослим.
Рекомендую вам звернутися з цього приводу на особисту терапію.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Якщо Ви просто розслабитеся - нічого не зміниться.
Це буде ненадовго і "докори сумління" візьмуть гору, і Ви знов почнете все робити самотужки.
Вам варто поспілкуватись з хлопцем.
Чому він сам за собою не прибирає?
Він вважає, що це маєте робити Ви, або ж це Ви його навчили такому?
Як він поводив себе раніше в плані порядку, коли ви жили окремо?
Стосунки потребують спілкування, обговорення того, хто і як хоче жити це спільне життя.
При цьому важливо саме обговорювати, а не звинувачувати і не оборонятися.
Якщо хатні справи даються важко, можна знайти помічницю, яка б приходила час від часу для прибирання чи готування їжі.
Але спершу варто з'ясувати, що саме дратує, те, що хлопець не допомагає, або те, що відчуваєте, що "маєте"все це робити.
Якщо друге, то ніяка допомога хлопця або помічниця не вирішать питання.
Чи будете відчувати себе не "меншовартісно", якщо ваша мама , наприклад, скаже "о, що ти за хазяйка, якщо замість тебе інша прибирає".
Ви сюди звернулись за відповідями, але насправді це може бути "за дозволом" - не робити те, що не хочете.
В дитинстві такий "дозвіл" отримують від батьків, а в дорослому житті важливо навчитися самій бути собі "батьками", тобто не шукати "спеціалістів ", або не спиратись на "більшість", а спокійно та впевнено слухати себе і приймати рішення.
Щодо вашого "бунту"- можливо десь в глибині це є бунт проти поведінки вашої мами відносно батька, або ж загалом проти самої системи поділу справ за гендерної ознакою.
Важливо розібратися, а потім вже шукати рішення.
Доповнення від автора
Так, якраз ви праві Наталіє, це внутрішній бунт проти системи поділу домашніх справ за гендерною ознакою.Я визнаю ,шо мені просто страшно в один момент проснутись і зрозуміти шо я як мама, маю прибрати весь дім, приготувати всім їсти перед тим як зайнятись тим шо я люблю, чому чоловіки таким не займаються?Можливо я в середині феміністка.Я боюсь шо мій хлопець просто звикне до того шо все роблю я.Мені не підходить шо все роблю я, я починаю про це розмовляти з хлопцем потім він починає прибирати і готувати їсти, я починаю казати «я потім приберу залиш це» в цей момент в мене в середині відчуття ,ніби я погана дівчина ,яка дозволяє хлопцю робити не чоловічі справи.Відчуття шо я маю нести все на собі, все маю зробити сама, це від моєї мами все, але як боротись з цим?(
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня!
Давайте я спробую порадити вам "мантру". Дивіться, ви праві в тому, що ваша поведінка - то вмонтована у мозок матусина установка. А тепер задайте собі питання: я хочу, щоб моє життя склалося точно так, як мамине?
Якщо ні, то чи варто слідувати тим установкам чи може спробувати, що ще інше цікавого в житті є?
Як вам "мантра"?
Доповнення від автора
Олено Спасибі за такі чудові питання до самої себе, сьогодні спробую)
психолог онлайн
Олена Юріївна Білоног
цитата:
Мені не підходить шо все роблю я, я починаю про це розмовляти з хлопцем потім він починає прибирати і готувати їсти, я починаю казати «я потім приберу залиш це» в цей момент в мене в середині відчуття ,ніби я погана дівчина ,яка дозволяє хлопцю робити не чоловічі справи.Відчуття шо я маю нести все на собі, все маю зробити сама, це від моєї мами все, але як боротись з цим?(
Скажите, а для его Вы сами это все делаете? Что изменится, если Вы не будете это делать? Ваш парень взрослый человек и он вполне может позаботиться о себе, если Вы этого не будете делать. Просто обсудите это с ним. Вы боретесь внутри себя сами с собой же и с тем, что Вам мама говорила в детстве.