Дівчина спілкується з колишнім
Маю відносини з дівчиною 6 місяців. Час від часу з’являється її колишній хлопець, з яким вона розійшлась рік тому. Написує їй у соц мережах, а вона відповідає йому, каже що пояснює що у неї є я і їй не потрібно спілкування з ним, але відмовляється його ігнорити і кожен раз вступає з ним у переписку. Я попросив щоб вона заблокувала його, але він продовжує їй писати з інших сторінок, а вона продовжує з ним переписуватись. Що робити у такій ситуації?
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня!
Що робити у такій ситуації?
Ви вже зробили:
"Я попросив щоб вона заблокувала його, але він продовжує їй писати з інших сторінок, а вона продовжує з ним переписуватись"
Але це не подіяло на вашу дівчину.
Як ви гадаєте, що ще реально ви могли б зробити? Наприклад, якщо стосунки з цією дівчиною вам цініі, то продовжувати казати про ваше незадоволення її поведінкою, і вказати на негативні наслідки її переписки з колишнім. Які можуть бути наслідки її дій? Це може зруйнувати ваші відносини і вони закінчаться, бо дівчина порушує ваші особисті кордони.
Вкажіть що саме вона порушує.
Можно запропонувати дівчині взяти декілька консультацій у психолога, щоб вона закінчила колишні відносини.
Якщо ваші пропозиції будуть не почуті, то ще щось зробити вам навряд чи вдасться.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ольга Владимировна Головченко
Доброе Утро!
В вашей ситуации четко надо показывать, что вы хозяин ситуации. Что вы решительный мужчина и готовы защитить свою территорию - и свою женщину, от других мужчин.
Если вам женщина действительно нужна и важна.
Проявится надо как мужчина и поговорить сам на сам с ее бывшим ( написать ему или позвонить ) и расставить все точки над і ... а иначе так он и будет маячить... и добиваться усиленно ее внимания.
Он настроен решительно - видимо, ее вернуть назад. Она же вроде и пытается от него отойти... но он ее преследует.
Так что только решительные действия ( разговор с этим мужчиной - серьезный разговор ) поможет ситуацию сдвинуть с места.
Но это, если вы готовы к таким действиям. И если вам женщина действительно дорога и нужна. Подумайте.
Удачи!
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ольга Владимировна Головченко
Ви абсолютно правильно вимагаєте, щоб ваша дівчина припинила спілкуватися з колишнім хлопцем. Цим вона порушує одну з головних потреб чоловіка - відданість.
Ви можете запитати в неї, чи сподобається їй, якщо ви спілкуватиметеся з колишніми дівчинами. Якою буде її реакція? Це важливо.
Але також важливо проаналізувати, чого їй не вистачає у ваших стосунках? Можливо їй не вистачає комплиментів, подарунків, уваги та ін. Тобто того, що було у колишніх стосунках.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ольга Владимировна Паничева
Ольга Владимировна Головченко
Ольга Євгенівна Митроченко
А шо вам з того? Хай спілкується.
У вашій дівчини крім вас є й інше життя, як і у вас по хорошому повинно було би бути. І кожен з вас має право спілкуватися з тим, з ким він вважає за потрібне. Дайте їй право на деяку частину життя, в якій, крім вас є ще й інші люди, навіть колишній хлопець.
Любов до іншої людини не дає нам права власності на неї.
А от ваш контроль може ніколи не закінчитися, бо вона може зараз зробити так як ви хочете, а потім знайдеться щось ще, що не буде відповідати вашим очікуванням. І ви будете залежною людиною, бо житимете контролюючи чуже життя. Тут має сенс розбиратись із власними почуттям які виникають, спостерігаючи в собі роздратування, агресію, гнів можна багато чому навчитись і подорослішати і тоді виправляти іншого стане не важливо.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ольга Євгенівна Митроченко
Ирина Николаевна Островерх
Доброго дня!
цитата:
Час від часу з’являється її колишній хлопець, з яким вона розійшлась рік тому. Написує їй у соц мережах, а вона відповідає йому, каже що пояснює що у неї є я і їй не потрібно спілкування з ним, але відмовляється його ігнорити і кожен раз вступає з ним у переписку.
Давайте спробуємо змалювати цілісну картину того, що відбувається і прояснити значення певних речей. А вже потім з'явиться можливість вийти на рішення. Згодні?
Отже почнемо.
цитата:
Маю відносини з дівчиною 6 місяців.
Що можете сказати про відносини - чим вони цінні для вас? Які почуття до дівчини? Чи вважаєте її вірною, внутрішньо вільною, послідовною і рішучою у захисті власних особистісних меж і вашого спільного емоційного простору?
Яким чином вона демонструє і виражає вашу цінність для неї?
Тепер про її реагування на колишнього.
Які аргументи вона наводить щодо відмови вам у проханні припинити листування і заблокувати колишнього?
З якої причини вони розійшлися - ви знаєте?
цитата:
Що робити у такій ситуації?
Визначіться спочатку із власними бажаннями, мотивами і почуттями. Скажімо, з такими - що відчуваєте на ігнорування дівчиною вашого прохання?
Ви бажаєте її примусити? Чи, можливо, хочете піти далі і розібратись в цілому із стосунками, до яких паравозиком і не без сприяння дівчини причепився її колишній?
Так чого, зрештою, хочете?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Ольга Євгенівна Митроченко
Ирина Николаевна Островерх
Добрый день!
Важно то, что Вы поговорили со своей девушкой об этом, что Вам неприятно. Возможно, что у Вас есть страх того, что не захочет ли она вернуть прежний отношения. На сколько Вы сейчас уверенны в своих отношениях с ней? Это право девушки общаться с тем, с кем она хочет, пока у Вас с ней нет оформленных отношений.
психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Дівчина має право спілкуватись з ким завгодно.
Як і Ви.
Вас ніхто не має примушувати заблокувати когось.
Як і її.
Ваша невпевненість в собі штовхає Вас на заборони щодо дівчини.
Тут варто пам'ятати, що дівчина буде з Вами тільки тоді, коли вона цього захоче.
Хто захоче бути з тим, хто щось забороняє, чимось невдоволений?
Як Ви взагалі дізнаєтесь, кому і скільки вона пише?
Складно уявити себе в стосунках, де за тобою слідкують.
Якщо вона захоче від Вас піти, то піде, хоч як Ви очистите простір навколо неї і вона не буде спілкуватись з колишнім.
Ваша довіра до неї- це тільки ваш вибір, просто рішення "я довіряю, раз каже, що він їй не потрібен, то так і є".
Як і недовіра.
Довіра покращує стосунки.
Але тут треба мати впевненість в собі. Розуміти, що насильно нікого не втримаєш, а от бути цікавою людиною, від якої йти не хочеться- набагато здоровіший шлях.
Ну, а як знайде когось, з ким їй краще- то й нічого. Ви також знайдете інші стосунки, такі, де Вам буде гарно.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Я попросив щоб вона заблокувала його, але він продовжує їй писати з інших сторінок, а вона продовжує з ним переписуватись. Що робити у такій ситуації?
Як що?! Знайдіть його, перестріньте та набийте морду. Щоб відчепився від Вашої дівчини.
Може вона якраз цього і чекає? Рішучих дій з Вашого боку. А не розгубленності та м'якотілості.