Проблеми з сексом або с стосунками
Мені 34, чоловік. До сих пір не розумію чи потрібні мені стосунки, чи я просто не можу знайти підходящу дівчину, чи мені потрібен просто секс і все. Проблема така. Десь 95 відсотків жінок з моєї точки зору поводяться, як діти, не можуть сформулювати думку, треба вгадувати наче немовля по емоціях, емоції завжди беруть гору, мене це дратує, я доросла людина і мені не цікаві емоції і балачки пусті, постійна жага до нових емоцій, і від мене вимагають ці самі дитячі емоції, мене це дуже дратує, про інтереси і професії я мовчу вони відповідні. Все це мене дратує м'яко кажучи, питання в тому що мені потрібен лише секс чи я просто не там шукаю, чи я не переварюю жіночі емоції і поведінку і мені потрібно просто знімати повій і жити собі як живеться? Мій формат як мені здається, це якась розумна дівчина з якою є про що спілкуватись, час від часу секс, але жити окремо. Але в реальному, я навіть просто познайомитись ні з ким не можу.
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго дня!
Ви задаєте доволі цікаві з точки зору психології питання. Чому так сталося, що у мене не виходить знайти підходящу дівчину? Чи потрібні Ви мені взагалі стосунки? Думаю, відповіді на ці питання вже є всередині Вас, варто лиш краще пошукати.
Ви сказали, що жінки здебільшого поводяться як діти, і надо емоційні на Ваш погляд. Такому світосприйняттю у Вас можуть сприяти кілька факторів.
По-перше, культурні стереотипи, що чоловіки з Марсу, жінки з Венери, і вони ніколи не порозуміються без перекладача. Але на ділі, різноманіття людських характерів дуже велике, і шанси найти підходящу жінку у Вас є, якщо захотіти і трохи ширше подивитись на світ.
По-друге, психологічний аспект. Ви пов'язуєте емоційнйсть з дитячістю. А як Ви самі ставитесь до власних проявів емоцій? Чи вважаєте їх проявами слабкості та незрілості? Чи картали Вас в дитинстві за те, що Ви проявляєте емоції, дорікали тим, що це "не по-дорослому" або "не по-чоловічому"? Це мого відкластись у Вас в підсвідомості, і тепер транслюється на інших людей, яких Ви вважаєте емоційними.
Ну і, варто розібратися, чому поруч з Вами частіш за все опиняються жінки з таким характером, як описано у Вашому повідомленні. Чому обираєте саме їх, а не когось іншого? Може, Ви самі неусвідомлено програєте певний життєвий сценарій, де жінка вимагає від Вас грати батьківську роль і підтримувати її, а Ви від цього раз за разом відмовляєтесь?
Відредаговано автором 26-10-2023 08:03:44
психолог онлайн
Марія Радченко
Тетяна Штапова
Доброе утро!
Вы явно запутались причем давно...
А раздражение у вас от того - что и хочется и колется - как говорят))
С одной стороны хотите секса - что естественно ( и для мужчин, и для женщин)
А с другой стороны - явно не понимаете женщин... не чувствуете их - отсюда и раздражение на женщин.
Но тут важно для себя осознать, именно осознать - что всех оценивать одинаково - (не объективно будет...)
Все люди разные - есть и разные женщины, и разные мужчины.
То что вам, попадаются как вы описали очень эмоциональные, и как я понимаю пустые... вам с ними не интересно. То тут вопрос - почему вы к себе таких притягиваете?
Может на самом деле, они вас чемто подсознательно цепляют?
Может хотите за счет них самоутвердиться? ( я умнее - сарказм)
И какие у вас были отношения с мамой?
Ну и возможно действительно, не там ищите - где знакомитесь с девушками, и как знакомитесь ?
( тоже не мало важно)
Вы боитесь эмоций - боитесь эмоционально сблизиться с женщиной - боитесь привыкнуть к женщине
( вот главный ваш страх)
И самое интересное, вы сами довольно эмоционально реагируете - то есть, сами не умеете еще своими эмоциями управлять - а они управляют вами - потому вас неосознанно, и раздражают женщины, которые очень эмоциональны.
( это все конечно надо с психологом прорабатывать)
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Владимир Анатольевич Тарасенко
Марія Радченко
цитата:
Мій формат як мені здається, це якась розумна дівчина з якою є про що спілкуватись, час від часу секс, але жити окремо.
Доброго дня. На які теми Ви б хотіли спілкуватись з розумною дівчиною?
цитата:
Десь 95 відсотків жінок з моєї точки зору поводяться, як діти, не можуть сформулювати думку, треба вгадувати наче немовля по емоціях, емоції завжди беруть гору, мене це дратує
Має бути причина, чому Вас оточують саме такі жінки. Можете описати, яка у Вас мама? Вона емоційна чи навпаки раціональна жінка? Які у Вас стосунки з нею?
цитата:
я доросла людина і мені не цікаві емоції і балачки пусті, постійна жага до нових емоцій, і від мене вимагають ці самі дитячі емоції, мене це дуже дратує
Які емоції Ви вважаєте дитячими? Чи допускаєте, що розмови про почуття мають місце у відносинах дорослих та розумних людей?
цитата:
До сих пір не розумію чи потрібні мені стосунки, чи я просто не можу знайти підходящу дівчину, чи мені потрібен просто секс і все
Що Ви отримаєте, якщо у Вас будуть стосунки з дівчиною, а не тільки секс?
цитата:
Все це мене дратує м'яко кажучи, питання в тому що мені потрібен лише секс чи я просто не там шукаю, чи я не переварюю жіночі емоції і поведінку і мені потрібно просто знімати повій і жити собі як живеться?
Знімати повій - це користуватись жінками, яких такий формат цілком влаштовує. Мати відносини - значить бачити у дівчині людину, мати до неї почуття, витримувати різні переживання, прив'язуватись, рахуватись з її точкою зору, яка на деякі речі буде протилежною Вашій, приділяти їй увагу, піклуватись. В стосунках Ви отримаєте більше, але й вкладати потрібно буде більше свого ресурсу. Вам вирішувати, що більше потрібно, до чого Ви готові.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Тетяна Штапова
Нiна Iванiвна Уенем
Доброго ранку!
цитата:
До сих пір не розумію чи потрібні мені стосунки, чи я просто не можу знайти підходящу дівчину, чи мені потрібен просто секс і все.
От і давайте спробуємо розібратись за допомогою питань.
Якщо про стосунки - вони для чого взагалі і для Вас, зокрема?..
Безперечно, у Вас перед очима є модель стосунків між Вашими батьком і мамою. Ви б хотіли для себе подібних взаємин? Або протилежних?
Яким чином вони загалом вплинули на Ваше становлення як людини і чоловіка?
цитата:
Десь 95 відсотків жінок з моєї точки зору поводяться, як діти, не можуть сформулювати думку, треба вгадувати наче немовля по емоціях, емоції завжди беруть гору, мене це дратує, я доросла людина і мені не цікаві емоції і балачки пусті, постійна жага до нових емоцій, і від мене вимагають ці самі дитячі емоції, мене це дуже дратує, про інтереси і професії я мовчу вони відповідні.
Візьму на себе сміливість стверджувати - Ваші висновки хибні(!)
Чомусь Ви зустрічали/звертали увагу саме на таких дівчат або проектували на них власні упереджені погляди.
До речі, з причинами цього феномену варто розібратись окремо. В нього є як своя історія з відповідними чинниками, так і своя функція, тобто потреба або поєднання декількох потреб, які він задовольняє.
цитата:
я просто не можу знайти підходящу дівчину
Знову ж таки питання. ЗНАЙТИ для чого?
Що Ви їй можете дати?
Що хочете навзаєм отрумувати від неї?
Як Ви в реальності намагаєтесь зустріти таку дівчину?
цитата:
чи мені потрібен просто секс і все
Здається мені, що оця теза потрібна для виправдання Вашого наявного ставлення до жінок. Не більше. Типу - підходящих жінок взагалі не уснує, тому найкраще, що я можу від них отримувати, - це секс. Вуаля. приїхали.
психолог онлайн
Доброго дня
Можете уточнити, що означає, що в реальності ви не можете ні з ким познайомитися? То з тими жінками, які поводяться як діти, вимагають емоцій і не можуть думку сформулювати ви знайомились чи не знайомились чи як?
Варто зазначити, що люди обох статей бувають емоційно не зрілими і не здатними висловити власну думку, або ж не мають тієї власної думки. Інфантильних чоловіків теж доволі багато.
Чи вам потрібен тільки секс чи стосунки, можна перевірити. Ви можете спробувати мати секс за гроші без стосунків деякий час і тоді збагнете чи вас все влаштовує, чи чогось не вистачає і хочеться мати близьку людину.
Виглядає, що ви обираєте і спілкуєтеся з жінками одного типу, який вам не подобається.
Чому б вам не обрати дівчину бізнес леді, науковицю, лікарку чи інженера? У таких жінок не має бути проблем з висловленням думки та підтримкою інтелектуальної розмови.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353719 для Владимир Анатольевич
Що мені можуть дати стосунки: постійно треба думати про когось, купа нових побутових проблем, дуже обмежений час на відпочинок, нові родичі які мені взагалі непотрібні, потрібно думати про всі свята, обирати подарунки, мені це взагалі не цікаво, я не розумію у дівчат такої жаги до подарунків, мені вони були потрібні в дитинстві, жінки просто інфантильні і недорослішают десь у 90%. Це не мої фантазії, де ви бачили масово чоловіків у яких брак уваги і подарунків? Ніде. Для мене це все асоціюється з дітьми. Дорослі люди не залежать від подарунків, компліментів і іншого мотлоху дитячого. Тому спільних інтересів у мене з жінками нема, просто нажаль нема. Мені нецікаво ходити по ресторанах, возити її на машині і так далі, всі ці тупі мрії з кіно і інстаграму. Їм навіть цікаво зі мною спілкуватись, ал е мені взагалі не ціково, як вона була в Египті чи якомусь ресторані. Я майже 20 років непогано заробляю, і в мене немає цього дивного потягу, наче з глухого села, ходити по найдорожчих ресторанах, я можу собі дозволити, але мені не цікаво, жінкам ну дуже цікаво туди ходити, щоб вирядитися і їх всі розглядали, як на мене це явний брак розуму і уваги. Жодна жінка чомусь ніколи першою нічого не пропоную, це крайня тупість.... зацікавити мене, поки що жодна не змогла тупо через брак мізків і розвитку. Десь звісно є розвинені які займаються чимось цікавим, щось будують, але їх ну дуже мало, де їх зустріти ? Гадки не маю... як познайомитись, сподобатись.... багато пунктів короче. Я інженер за фахом, заробив на все в своєму житті сам, житло, машини і тд. Відносини папа - донька мені взагалі не цікаві. Я не жадібний і це обєктивно, але я взагалі не розумію чому я щось маю давати жінкам? Жінки нікого нічого не дают, а переважно лише поглинають, маю на увазі майже всі професії взагалі не критичні для людства нігті, вії і так далі, це не професія, просто смішно... але бригада електриків яка ремонтує високовольтні стовпи, їх роботу вже всі на собі відчули. Абсолютна більшість жінок, це статистика, зайняті у сфері де не виробляється продукт з доданою вартістю, і не мають ніякого критичного значення. І це вважається нормою чомусь. Про що з такими людьми спілкуватися? Я від жінок нічого не чекаю, вважаю що як що тобі потрібна людина щоб закрити якісь питання побутові, шоб тебе веселили і таке інше, то це проблеми з головую. Мені бачиться єдиний випадок коли потрібна жінка - коли приємно і цікаво з нею спілкуватися і є сексуальний потяг. Якщо починається розмова про те що я щось там повинен давати... то це до тата і мами, вони хай дають бо вони її народжували. Я вважаю чесним шукати жінку яка масштабу розвитку особистості +- рівна. Повторю ще раз, 80-90 відсотків, може про цифри помиляюсь, не мают особистості взагалі, і не долають бар'єр психологічного розвитку дитини 5-10 років.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353720 для Соломія Лехіцька
Вибачте, дайте мені адресу магазину де я можу зайти і вибрати на вітрині бізнес леді, науковицю, лікарку, я буду Вам щиро вдячний.
І так люди бувають емоційно незрілими обох статей, але давайте дивитися на речі об'єктивно, в кого більше проблем за неконтрольованими емоціями, від яких страждають від власних емоцій і всі навкруги них. Чи будемо дискутувати на тему хто влаштовує скандали на пустому місці, образи і таке інше?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353708 для Ірина Миколенко
Ви прочитали 5 речень, і ставите мені діагноз - що я боюсь жінок. Зараз багато ВУЗів в різних країнах які за два роки випускають гештальт терапевтів, які всім розказують що вони просто всього бояться, як це зручно, страх - універсальний діагноз. Чому ви не будуєте мости наприклад? Може Вам страшно здатися нерозумною, бо це складно і там результати дійсно можно виміряти, а не так як тут?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353715 для Тетяна Штапова
я згоден з останнім пунктом, мати стосунки це значить бачити в ній особистість, яку я нажаль не бачу, в тому то і потреба. Я не побутовий інвалід, мені не 4 роки, мені непотрібно щоб про мене якось піклувались, я сам із задоволенням вирішую свої проблеми, піклуватися про жінку я теж не розумію навіщо? Вона інвалід? Чи дитина? Зараз Ви мені скажете що дорослим теж піклування потрібне, у мене запитання на зустріч - а чим жінка тоді від дитини відрізняється? Більшості жінок, як не дивно, підійдуть інфантильні чоловіки на перших стадіях знайомства, тому що вони будуть поводитись як діти, тобто як більшість жінок. Висоновок: я дорослий, мені не потрібне піклування, і піклуватися про 30ти річну дитинку, слухати її фантазії з дитячих казок - я не хочу і не буду.
психолог онлайн
цитата:
Що мені можуть дати стосунки: постійно треба думати про когось, купа нових побутових проблем, дуже обмежений час на відпочинок, нові родичі які мені взагалі непотрібні, потрібно думати про всі свята, обирати подарунки, мені це взагалі не цікаво, я не розумію у дівчат такої жаги до подарунків, мені вони були потрібні в дитинстві, жінки просто інфантильні і недорослішают десь у 90%.
Тобто стосунки для Вас тягар, де Ви ЗМУШЕНІ віддавати і віддавати.
Хоча, навпевно, Ви не в курсі, що світ людей побудований на основі принципу - щоби щось отримати, спочатку треба від себе щось еквівалентне віддати. Пропоную почитати Ж. Бодрійяра про символічний обмін.
цитата:
Тому спільних інтересів у мене з жінками нема, просто нажаль нема.
"На жаль" вжили свідомо чи для проформи?
цитата:
Я майже 20 років непогано заробляю, і в мене немає цього дивного потягу, наче з глухого села, ходити по найдорожчих ресторанах, я можу собі дозволити, але мені не цікаво, жінкам ну дуже цікаво туди ходити, щоб вирядитися і їх всі розглядали, як на мене це явний брак розуму і уваги.
Для Вас це так, для інших інакше. Мабуть, заважає тунельне бачення реальності. Це коли людина приділяє увагу і виділяє з навколишнього лише те, що відповідає його концепції. А світ інший. Він неосяжний.
цитата:
Відносини папа - донька мені взагалі не цікаві. Я не жадібний і це обєктивно, але я взагалі не розумію чому я щось маю давати жінкам?
В парадигмі "папа - донька" все вірно. Але є й інші моделі, наприклад. партнерські стосунки. Тобто на рівних. Де є взаємодоповнення.
цитата:
Я вважаю чесним шукати жінку яка масштабу розвитку особистості +- рівна.
От і шукайте. Ніхто ж не заважає!
Отже, підсумовуючи, проблема і з сексом і зі стосунками через проблеми з Вашими уявленнями про себе і про відносини з жінками. Технічною мовою "збиті налаштування".
психолог онлайн
цитата:
Я не побутовий інвалід, мені не 4 роки, мені непотрібно щоб про мене якось піклувались, я сам із задоволенням вирішую свої проблеми, піклуватися про жінку я теж не розумію навіщо? Вона інвалід? Чи дитина? Зараз Ви мені скажете що дорослим теж піклування потрібне, у мене запитання на зустріч - а чим жінка тоді від дитини відрізняється?
Не бачу сенсу щось доводити. Якщо Вам не подобається, можете не піклуватись. Шукайте жінку, якій це не потрібно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353854 для Тетяна Штапова
Я аргументи, Ви - емоції. Справжня жінка, те про що я і кажу.
психолог онлайн
цитата:
Ви й на форумі шукаєте підтвердження своєї точки зору, що жінки завжди керуються емоціями. Якщо це Вам допомагає знаходити відповіді на свої питання, значить Ви рухаєтесь в тому напрямку, який Вам потрібен.