Неможу оприділитися
Доброго дня. Я Ліля і мені 22. В мене така склалася ситуація що до чого я не візьмусь пройде деякий час і я вигоряю мені нехочеться це робити. А зараз взагалі якийсь такий стан що нічого нехочу робити нікуди йди. Незнаю можливо це від перевтоми з минулої моєї роботи? Просто відчуваю що всередині я вигоріла. Незнаю як мені це подолати
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Добрый день, Лиля!
цитата:
В мене така склалася ситуація що до чого я не візьмусь пройде деякий час і я вигоряю мені нехочеться це робити.
Скажите, какя была причина, что Вы ушли с последней работы? Вам нравится то, что Вы делаете? Как Вы думаете после чего это началось и чтобы Вам могло помочь сейчас?
психолог онлайн
Ліля. доброго ранку!
цитата:
Незнаю можливо це від перевтоми з минулої моєї роботи?
Можливо. Але вплив перевтоми на минулій роботі - це тільки частина відповіді. Інша частина криється в структурі Вашої особистості - у ставленні до себе, установках, звичних способах виражати себе у життєвому просторі, задовольняючи власні бажання і потреби.
Коротше, треба досліджувати і з'ясовувати.
І лише потім брати за Вашу апатію і безсилля, знаходити якісь дієві важелі впливу.
цитата:
В мене така склалася ситуація що до чого я не візьмусь пройде деякий час і я вигоряю мені нехочеться це робити. А зараз взагалі якийсь такий стан що нічого нехочу робити нікуди йди.
На символічному рівні організм начебто виключив активну опцію, зберігає сили. А, може, перешкоджає якимсь "хибним на його думку" процесам, тим, що не відповідають Вашій природі.
Що скажете з цього приводу?
психолог онлайн
Здравствуйте, Lilya!
цитата:
Незнаю як мені це подолати
Если Вы уже пытались справиться с этим самостоятельно и у Вас ничего не получилось, тогда нужна индивидуальная работа с Вами.
Чтобы найти и устранить причины происходящего и чтобы Вы смогли
цитата:
це подолати
Будут вопросы, обращайтесь.