Після зради чоловіка тривожить ненависть яку я хочу побороти до коханки - тому дайте пораду
10 років тому була зрада чоловіка (якраз в період народження дитини), його роман тривав 1.5 року з різними моментами та історіями, розлучатися не хотів та й мене не відпускав. Зрештою, так як ми разом з 16 років (мені) йому було (20), вирішила зберегти родину. Так як я сама соц.працівник, психологію дуже люблю та цікавлюсь, розуміла, що вина була і моя у зраді, ми про це дуже багато говорили і розбирали усе по полочкам так би мовити. З часом почала усе наче забувати(або дійсно пробачати), Аж тут, 3 роки тому до мене на роботу прийшла його минула коханка (я була шокована звичайно)) вона питала у мене поради (?!) як зберегти свою свою родину, бо її чоловік почав зраджувати з рідною кузиною....Тобто, щоб вона не робила у свій час, мій чоловік залишився в родині і тому вона вирішила запитати у мене поради) Так, це абсурд, але так і було) Я людина, яка може за себе постояти, маю сильний характер, але завжди веду себе коректно. Тому вислухала її, дала кілька порад і натякнула що подругами ми не будемо. Але саме з того часу, мої негативні емоції до неї повернулись. Я почала згадувати усі її нахабні вчинки, як вона мені сміялась в обличчя і т.д. І навіть ця ситуація - прийти до мене отак підло на роботу після усього і питати поради....У неї до речі в родині усе налагодилося, а мене почало це бісити. Коли ми пересікаємось я ненавиджу її усім серцем. Мене бісить, що в її родині усе добре, що вона живе дуже гарно в фінансовому плані. Скажу коротко і об'єктивно про себе - у мене теж все гарно, з чоловіком усе супер зараз, переїхали в новий будинок, я науковий співробітник музею, але у фінансовому плані у нас трішки гірше бо в неї чоловік на гарній посаді. Короче кажучи, мене дістала моя ненависть і заздрість, я хочу спокійно її бачити і ніяк не реагувати. Проблема ще й у тому, що я співпрацюю з школами по роботі, часто туди ходжу і буду скоро працювати з класом її дитини. У мене виникла така думка психологи підскажіть чи правильно це буде і чи допоможе? Так як у нас завжди величезний напряг при зустрічі - якщо я їй напишу, що мене це стомило, я не маю до неї негатива (так і є вже) ну і в цьому роді, і що нам пора закінчувати цю війну бо немає сенса а зустрічаємось ми часто. Колись просто читала, що один із дієвих способів пробачити людину - це висказати їй все напряму. Чекаю порад)
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Колись просто читала, що один із дієвих способів пробачити людину - це висказати їй все напряму
Так і є, Аня, АЛЕ Ж якщо Ви напишете САМЕ ТАК:
цитата:
якщо я їй напишу, що мене це стомило, я не маю до неї негатива (так і є вже) ну і в цьому роді, і що нам пора закінчувати цю війну бо немає сенса а зустрічаємось ми часто
то це буде цілковита брехня, а не висказування напряму, як радилось в статті. Бо у Вас в наявності зовсім ІНШІ почуття:
цитата:
Я почала згадувати усі її нахабні вчинки, як вона мені сміялась в обличчя і т.д. І навіть ця ситуація - прийти до мене отак підло на роботу після усього і питати поради....У неї до речі в родині усе налагодилося, а мене почало це бісити. Коли ми пересікаємось я ненавиджу її усім серцем. Мене бісить, що в її родині усе добре, що вона живе дуже гарно в фінансовому плані... Короче кажучи, мене дістала моя ненависть і заздрість
Ви ненавидите її та заздрите. Тож, щоб виконати пораду зі статті, Вам потрібно сказати їй, як Ви її ненавидите та як їй заздрите, і яка вона нахабна. А не що Ви не маєте до неї негативу - бо це просто дипломатична брехня і звичка -
цитата:
завжди веду себе коректно
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня. Перш за все, хотіла б відмітити, що Ваш крок у спробі пробачення - дуже не простий але при цьому екологічний стосовно Вас же. На нього не просто налаштуватись і визнати)
Проте, хочу зауважити, а Ваші слова про "спокійно бачити і не реагувати" - як саме Ви це уявляєте для себе? Адже попри однозначну цілющість та полегшення від пробачення яке можна отримати, пробачити НЕ дорівнює мати хороші чи "спокійні" стосунки. І тут важливо не навішувати на себе, можливо, нереалістичних уявлень про подальші відносини.
Адже попри все, негатив який Ви відчуваєте - це Ваші почуття, які мають місце, які виправдані та необхідні. Питання тільки в тому, чи весь негатив який Ви відчуваєте стосується дійсно тільки коханки?
Також цінно було б прояснити - а спокійно на неї реагувати, бути коректною, як Ви виразились, для чого? І для кого?
І на останок, хотілось б зауважити, що у Вас великі внутрішні ресурси, якщо переживання зради пройшло так як Ви описували, адже це дуже складний процес. І неможливість відпустити це, пробачити та забути про коханку, яка буде зявлятись у житті, може бути повязано із незакінченим проживанням подружньої кризи. Як думаєте, може?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349833 для Яна Дмитриевна
фух, як все складно) просто мабуть хочу знайти полегшення від зустрічей з нею і тому шукаю можливі варіанти.....То як порадите правильно поступити?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349832 для Павел Леонидович
Якщо я напишу їй про свої такі почуття (справжні) то мабуть відносини між нами стануть більш натягнутими (варто зауважити, що моє справжнє відношення до неї я висловлювала їй і писала все після тої ж зустрічі кли вона до мене приходила). Просто на даний час хочеться зняти той напряг що є між нами при кожній зустрічі....Що порадите?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Аня, доброго часу доби!
Із того, що Ви написали все не так просто..
Наприклад, Ви написали, що пробачили, але якщо зустріч з цією жінкою Вас тригернула - то пробачення не відбулося, було, скоріш за все, придушення емоцій, уникання того, що з Вами тоді відбувалося.. І допоки з цим не розібратися - будуть складнощі..
цитата:
нам пора закінчувати цю війну
а про яку війну мова?
Те, що Ви з нею воюєте, в якійсь мірі Ви написали, а як вона з Вами воює? - бо війна це процес двосторонній..
цитата:
із дієвих способів пробачити людину - це висказати їй все напряму.
все суто індивідуально, для одного він принесе свободу, а для другого - пекло.. Наскільки добре Ви себе знаєте, розумієте, відчуваєте? Впевнені, що це саме спосіб для Вас?
цитата:
Чекаю порад)
оберіть фахівця та попрацюйте з психологом. Бо ситуація не проста і багатошарова. Довіра - один із столпів сімї, і якщо з підривом довіри (зрада це про руйнацію довіри) глибоко не розібратися - рано чи пізно сімя похітнеться доволі круто.. Воно Вам треба?..
Відредаговано автором 04-09-2023 12:35:09
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Трохи складно, так) Тоді основне спробуйте зрозуміти, проговорити для себе, розібратись - а що саме Ви відчуваєте при зустрічах? Не коли думаєте про неї і дратуєтесь чи заздрите, а саме при зустрічі? Теж роздратування? Чи незручність? Чи напругу, що про особливість Ваших стосунків дізнаються? І від цього почуття вже відштовхуватись.
Крім того, як непогана практика - дійсно вираження цього. Ви писали, що вже висказувал їй все - але маю підозри, що якщо інтенсивність відчуттів не змінилась - певне висказали не все. Ви можете виписати їх, не плануючи їй відправляти. Але тут треба бути максимально щирим перед собою.
ТОбто починаєте просто писати - "коли бачу тебе то починаю злитись і т.д., і тому що, і т.п." супровідні думки теж, і важливо продовжувати, навіть якщо повторюєтесь до моменту появи відчуття - "фуух")
І, по правді, Ваша необхідність чи бажання бути коректною, ввічливою і т.д., може ускладнбвати цей "відпущення". Можливо трішки прояву їй цього, допоможе. Мова йде, про можливі фрази, які не посолоджені ввічиливістю.
Крім того,якщо поки що зустрічі викликають складність - не завадить їх обмежити. Можливо і сказати про це прямою мовою.
психолог онлайн
Доброго дня, Аню!
цитата:
Колись просто читала, що один із дієвих способів пробачити людину - це висказати їй все напряму.
Так, слушна думка. Але, на мій погляд, половинчаста. Відкритість і можливість висловити іншій людини свої почуття напряму - лише частина процесу. До речі, друга за чергою.
Перша - усвідомити свої почуття.
Друга висловити з позиції Я-повідомлення. Особливо цінне те, що в Я-повідомленні немає агресії, намає нападу. Ви ділитесь, відкриваєтесь, повідомляєте, що відбувається з Вами на емоційному і когнітивному рівні.
А пробачення - це вже третій етап, до якого треба природнім шляхом дійти. Дозріти, якщо хочете. А чи дозріли і дійшли Ви? Мені здається, що ні. Та й пробачати необов'язково, між іншим. Зате варто позбутись ненависті всередині, щоби вона не руйнувала Ваші душу й тіло.
Здійснити останнє допомагає співпраця з психологом. Там у безпечній ситуації можно виразити усі свої емоції і почуття символічно, тобто ОБРАЗУ іншої людини. Краще усвідомити зв'язок між емоціями і відповідними діями тієї людини.
За підтримки і супроводу фахівця можна провести цей процес екологічно, набувши навичок асертивної (впевненої) поведінки в емоційно напружених ситуаціях. Зрештою, стати і сильною, і чутливою одночасно, аби відчувати момент, коли потрібно включити силу, а коли применшити або виключити зовсім.
цитата:
Короче кажучи, мене дістала моя ненависть і заздрість, я хочу спокійно її бачити і ніяк не реагувати.
Хочу спитати, до сьогодні яким чином допомагаєте собі поратись із ненавистю і заздрістю?
Ніяк не реагувати не вийде в будь-якому випадку. А от реагувати і поводитись спокійно і впенено - завдання реальне і досяжне. Про спосіб цього досягти написав вище.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
хочу знайти полегшення від зустрічей з нею
У Вас нет возможности не встречаться с ней?
Вы вместе работаете?
цитата:
відносини між нами
Или по какой причине у Вас с ней есть отношения?
психолог онлайн
цитата:
Пропрацювати це з психологом. І не тільки почуття до коханки чоловіка, але й саму ситуацію зради, і відносини з чоловіком. Це основне. І це сніме напряг САМЕ У ВАС, в середині, в душі. Бо, те, що було НЕпрожите (а тільки сховане в собі) свого часу нарешті ПРОЖИВЕТЬСЯ і опісля закономірно відпустить.
Але МІЖ вами напряг залишиться в будь-якому випадку, бо ця жінка вела себе з Вами токсично, деструктивно, маніпулятивно, зі зневагою. І я впевнений, що це все залишилось в ній, просто приховується.
Тому, якщо КОЖНОГО РАЗУ (повторю: кожного!) Ви будете транслювати їй своє СПРАВЖНЄ (а не зменшене чи приховане-приглажене) ставлення і почуття, то це ЗБІЛЬШИТЬ дистанцію між вами і вірогідно може взагалі відбити бажання у неї контактувати з Вами. А це ж якраз те, чого Ви мабуть і бажаєте?
Але окремий інтерес як у спеціаліста власне в мене викликає оце:
цитата:
завжди веду себе коректно
Чомусь я вважаю, що це має відношення до Вашого виховання батьками. І що це не просто про правила, повагу до інших і т.п. корисні речі і соціальні навички, а про ЗАБЛОКОВАНІСТЬ та певну НЕСВОБОДУ у проявах почуттів, які вважаються соціально неприйнятними.
І якщо пропрацювати це з психологом, то це зробить Ваше життя ЗНАЧНО легшим і більш екологічним. Тому що конструктивні та доброзичливі люди до Вас обов'язково потягнуться, а деструктивні та ті, хто бажає Вам зла - навпаки віддаляться від Вас на максимальну дистанцію.
І в результаті реалізується Ваше побажання:
цитата:
просто мабуть хочу знайти полегшення від зустрічей з нею
Бо вона сама почне уникати Вас і зустрічей як таких просто не буде.
Відредаговано автором 04-09-2023 14:39:20
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349841 для Светлана Владимировна
Ми живемо в одному місті, і чомусь дуже часто зустрічаємось - магазин, особливо школа (де навчаються наші діти).
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 349837 для Наталия Павловна
стосовно війни - це я так сказала з перебільшенням) Але навіть зараз вона буває веде себе зухвало. Тобто з нею ми були так сказати ворогами, вона вийшла заміж, в неї зараз своя родина, діти. Потім вже у неї чоловік зраджує - вона приходить до мене за порадою. Після чого я корю себе - чому не висказала їй все призустрічі, не вигнала. І розумію що мені треба їй усе написати своє відношення і після цього ми знов так би мовити вороги. Вона може їхати в авто і помахати мені привіт, або в магазині спеціально виходить щоб мене зачепити коли я заходжу і т.д. Тобто веде себе скажімо дуже нагло. Хоча я не розумію, чим її бішу вже, бо вона має свою родину і чоловіка (якого дуже любить за розповідями)
психолог онлайн
цитата:
чомусь дуже часто зустрічаємось - магазин, особливо школа (де навчаються наші діти)
Ваши дети учатся в одном классе?
Если Вы с ней встречаетесь, то обязательно при этом надо общаться?
Или Ваше состояние ухудшается, если Вы просто ее видите?
цитата:
в магазині спеціально виходить щоб мене зачепити коли я заходжу
Вы не можете дать ей отпор и/или противостоять ее манипуляциям?
Відредаговано автором 04-09-2023 14:53:50
психолог онлайн
цитата:
Колись просто читала, що один із дієвих способів пробачити людину - це висказати їй все напряму. Чекаю порад)
Це само правильно
Вам варто зустрітися і сказати(ім'я) Прости мене, я про тебе дуже хреново думала.Нехай тобі щастить!
І просто піти геть, не продовжуючи ні розмови і не слухаючи ніяких подальших пропозицій чи оправдань!
Останнє САМЕ ГОЛОВНЕ!
Удачі!
психолог онлайн
цитата:
Буває таке, що люди стикаються - тому що якісь психологічні проблеми в кожного не вирішені і їх зводить, щоб вони нарешті їх закрили.
цитата:
Вона може їхати в авто і помахати мені привіт, або в магазині спеціально виходить щоб мене зачепити коли я заходжу і т.д. Тобто веде себе скажімо дуже нагло. Хоча я не розумію, чим її бішу вже, бо вона має свою родину і чоловіка (якого дуже любить за розповідями)
Ви перемогли її в двобої за свого чоловіка. Цього вона мабуть і не може Вам вибачити. А також, якщо вона схильна до маніпуляцій та є егоїстичною особою, то такі люди завжди відчувають одним місцем, коли в інших є проблемні почуття та чутливі зони - а у Вас вони є: ненависть та заздрість. Тому вона Вас і підчіплює. Вам би з цими гачочками розібратись та з цими почуттями попрощатись.
психолог онлайн
Доброго дня, Аня! Якщо через 10 років після події у вас виникають сильні почуття до тієї жінки, припускаю, що вана вас чипляє чимось більшим, ніж спогади про зраду чоловіка багато років тому. І тут можуть бути тригерами: ваша невпевненість у собі, як у жінці; особливості ваших відносин з іншими жінками взагалі; особливості ваших відносин з мамою, сестрою, тіткою (якщо є); невпевненість у ваших відносинах з чоловіком; ваша особливість «завжди вести себе коректно» і можливо бути толерантною до всіх людей та ін.
Мабуть ви спокійна і ввічлива людина. А ця жінка показує вам іншу сторону вас самої: веде себе зухвало, приходить за порадою до жінки з чоловіком якої у неї був роман, веде себе дуже нагло і т.ін. І тоді, можливо, це ваш шанс почати знайомитись зі своєю Тінью, а далі зі своєю жіночою ідентичністю.
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Лучший и наиболее экологичный способ для вас самой это поработать с психологом. Там вы сможете и высказать, прожить всю свою злость, ненависть, обиду и другие переживания. Возможно вам этого будет достаточно. Возможно сможете найти ту форму, которая будет вам комфортна и выскажете той барышне, что думаете и чувствуете.
Ну и я предположу, что эта злость на бывшую любовницу это непрожитая и невысказанная в полной мере злость на мужа. На любовницу просто проще и легче всегда злиться и ненавидеть ее, чем испытывать то же самое к мужу. Особенно, если отношения важны и хочется их продолжать. Потому что с детства нам внушают, что любить, злиться и быть в хороших отношениях невозможно. Типа если любишь и хочешь хороших отношений - злиться нельзя.
Поэтому эту тему вы тоже с психологом сможете разобраться и прожить то, что не прожито было ранее.
Все ведь строго конфиденциально, а значит для вас будет безопасно.
психолог онлайн
Я думаю, що справжня і глибинна причина вашої заздрості до неї - це те, що вона собі може дозволити те, що ви собі забороняєте. Ви вже писали про «завжди веду себе коректно». Здається, що вона вас дражнить вашою правильністю. Ви граєте в її гру, де вона знає правила краще.
Прийшовши до вас за порадою, вона випробовувала ваші кордони. І буде це робити й надалі. Якщо не напряму з вами, то через дітей, якщо вони стикаються в школі…
Відверта розмова вам теж навряд чи щось дасть, тим паче, якщо ви вже їй донесли своє відношення.
Я б вам рекомендувала почати шукати в собі погану дівчину, яку ви пригнічуєте. Зробіть це в екологічній формі - сходіть на якісь танці стрип денс чи займіться вдома перед телевізором зумбою, якщо в вашому місті немає танців. Східними танцями, будь чим новим, що вас трішки пробудить. Це буде корисно і для ваших відносин з чоловіком (зазвичай, їм подобається відкривати щось нове в своїй жінці). Спробуйте щось нове і заборонене в сексі, дозвольте собі бути «поганою дівчинкою». А коли вона вам буде махати наступного разу, будете згадувати вчорашнє пристрасне побачення з чоловіком і загадково посміхатися.
Буду рада з вами обговорити більш радикальні способи, які підійдуть саме вам на індивідуальній консультації. Бережіть себе 💝