Зрадила хлопця
Привіт. Нещодавнього сталась ситуація, яка не дає мені спокою і не можу вирішити як вчинити правильно.
Я збиралась повертатись з прогулянки з друзями додому, якраз в цей момент написав колишній і запропонував відвезти.
Я погодилась, це вже перша помилка, але під дією алкоголю, мені здалось, що краще поїхати додому з людиною, яку я знаю. Оскільки через мене ми затримались, то відвезти мене додому і повернутись назад через комендантську годину колишній не міг. Він запропонував або залишились у мене ( що я не хотіла) або поїхати до нього. Тож ми поїхали до нього, і ми поцілувалися.
Я відразу зрозуміла, що це неправильно, тому на цьому ми і зупинились. Після цього він пропонував зійтись і неодноразово пропонував зустрітись, але я відмовлялась, так як не хочу все ускладнювати ще більше.
Тепер мене мучить совість, так як я не хочу розходитись зі своїм хлопцем, але знаю його позицію щодо зради.
Чи варто йому сказати правду , що принесе обом страждання, і поставити хрест на відносинах?
чи краще промовчати і рухатись далі, звісно ж не повторяючи такої помилки.
Так, можливо це сталось, через проблеми які були у нас, та і у мене особисто були проблеми, які турбували мене, але я почуваюсь поруч зі своїм хлопцем щасливою.
Мучить, що я так вчинила з людиною, яка робить все для мене і цінує, але і розумію, що це признання йому зробить боляче.
А розійтись без пояснення причини, навряд вийде, так як йому важливо говорити завжди, якщо є якась проблема.
Підкажіть, як можливо прийти до правильного рішення?
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Миколенко
Здрастуйте. Як я зрозуміла, був лише поцілунок? Так? А поцілунок це зрада?
Звісно це не добре, зустрічатись з одним, а цілувати іншого, але все не так страшно.
Багато до вас питань, навіщо взагалі зідзвонювалися з колишнім? Навіщо до такого доводити ситуацію? (Їхати додому до колишнього).
Розберіться з вашими проблемами у стосунках. Поговоріть про те що не влаштовує, вирішіть проблеми. Зверніться до сімейного психолога.
Можливо попрацюйте з психологом особисто, на індивідуальній консультації.
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Ірина Миколенко
Доброго ранку!
цитата:
Підкажіть, як можливо прийти до правильного рішення?
Правильне рішення - спочатку розібратись з "тарганами в голові", щоби потім вийти на прийнятне рішення.
"Таргани" ось тут -
цитата:
Про які проблеми йдеться?
Хто їх створює?
Чому досі не взялись за їх вирішення?
цитата:
я почуваюсь поруч зі своїм хлопцем щасливою.
Щось в цьому моменті не сходиться. Щаслива дівчина не поїде на підпитку до колишнього, а там ще й цілується з ним. Ви згодні?
цитата:
Вам би себе зрозуміти краще, адже, знаючи позицію свого хлопця, Ви все одно вчиняєте так, щоби потім була проблема... для Вашого сумління, хитань і сумнівів. Якась несвідома й деструктивна гра йде всередині Вашої психіки. До речі, ця гра, судячи з усього, дуже далека від здорових відносин в парі.
Тому пропоную - зверніться до психолога, аби розібратись в тому сценарії, що намагаєтесь несвідомо реалізувати.
психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня!
Вы довольно умная девушка. Сами все понимаете.
Поцелуй - нельзя назвать, именно изменой... но как бы на пути к измене...
хорошо, что вы вовремя остановились.
Это говорит о вашем хорошем внутреннем контроле. ( потому что, далеко не каждый, в пьяном состоянии так затормозит )
Другой вопрос - может у вас, еще остались чувства к бывшему парню?
Видь почемуто, вы согласились на его предложение вас отвести.
( и вот это надо вам проанализировать - что и к кому вы чувствуете???)
А с вашем парнем... (лучше да, не говорить ему нечего...)
если вы действительно уверены - что хотите дальше с ним быть вместе.
Важный момент - ваши слова " А розійтись без пояснення причини, навряд вийде, так як йому важливо говорити завжди, якщо є якась проблема."
Такое чувство, что вы уже ищите предлог разойтись с парнем... отсюда и пьяный поцелуй и т д...
как будто подсознательно уже все решили... просто сознательно стыдно и не ловко это признать... ( парень же хороший, вам помогает и т д)
Но любите ли вы его??? или вам просто с ним удобно...