Зрада
Доброго вечора, ми з чоловіком вже живемо 5 років разом, я дізналась що він мені зраджував коли я була вагітна і це тривало досить довгий період, були переписки фото зустріч, через деякій час я дізналася про це, він клявся що більш такого небудеш ніколи, і ось пройшло вже 3 роки але відчуття що він мені знову зраджує у мене появились, я знову відчуваю те саме що і 5 років тому, можливо у мене просто вже паранойна ревність або що, допоможіть мені бо я вже неможу.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Добрий вечір. Він клявся, а ви його простили?
цитата:
і ось пройшло вже 3 роки але відчуття що він мені знову зраджує у мене появились, я знову відчуваю те саме що і 5 років тому
На чому фактично базуються ваші почуття?
цитата:
допоможіть мені бо я вже неможу.
Що буде для вас допомогою?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347333 для Віталія Юріївна
Так я його простила, зміна паролів в телефоні, в нас майже нема інтимну, банальні речі такі які він випадково говорить, ось сьогодні він сказав що у нас є постіль оранжева але у нас її ніколи небуло і нема, можливо я себе накручую, можливо в тебе вже параноя, я хочу розібратись в собі і можливо вилікувати цю ревність бо страждає моє здоров'я.
психолог онлайн
Що відповідає вас чоловік на те, що у вас немає інтиму?
цитата:
я хочу розібратись в собі
Це запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом.
цитата:
можливо я себе накручую
Можливо накручуєте, а можливо відчуваєте те, що неявно.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день! Будь ласка, не накручуйте себе. У ваших стосунках із чоловіком треба спокійно розібратися.
Іноді інтиму може і не бути і необов'язково через зраду. А просто через втому, взаємне роздратування, образи.
Секс – це не головна історія. Але треба, щоби він був. Це просто частина нормальних стосунків. Щось із стосунків зникає, і все, гармонія руйнується.
Однією з причин, чому немає інтиму, може бути відсутність емоційного контакту.
Потрібно проаналізувати ваші стосунки з чоловіком.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
цитата:
можливо у мене просто вже паранойна ревність або що, допоможіть мені бо я вже неможу.
На підставі стислого опису ситуації важко сказати, що з вами. Безперечно є тривога, неспокій, підозри і невдоволення тим, що відбувається.
До речі, і підстави є.
цитата:
в нас майже нема інтимну
Як давно нема інтиму? З якої причини - чоловік вас не хоче? На ваш погляд, в чому причина?
До речі, ви з ним обговорювали "затишшя" на інтимному полі? Цікаво, що він сказав?
цитата:
зміна паролів в телефоні
Це про те, що він закрився від вас? Щось приховує?
психолог онлайн
Добрый день!
Возможно это и не
цитата:
параноя
а ваша интуиция вам правильно подсказывает, что
цитата:
він знову зраджує
Ведь это чувство появилось у вас не зря, так как
цитата:
зміна паролів в телефоні, в нас майже нема інтимну
Поэтому если вы хотите
цитата:
розібратись в собі
и найти решение этой проблемы, то вам нужна индивидуальная консультация.
Можете обращаться ко мне, я работаю с такими запросами и могу вам помочь.
психолог онлайн
Вітаю. Дуже шкода, що ви пережили це все. Клятви це супер, але чи є насправді причина у вас не для недовіри, а для довіри? Чи робив ваш чоловік якісь кроки, щоб цю довіру повернути? Те, що ви переживаєте - мало під собою причини. Але чи має зараз? І ще - чи ваші відносини з ним у іншому - хороші? Добре було б якщо б ви звернулися до спеціаліста хоча б для того щоб і справді навчитися краще розуміти себе. Сил вам і порозуміння.