Зрада
Ми з чоловіком у шлюбі 19 років, дуже боляче перенести цю зраду, адже завжди берегла сімейний вогник, а чоловік працював не вдома, по 2-3 неділі був відсутній, там і звʼязався з пройдисвіткою. Вона ще б мала совість, а пише мені всякі гадості.Я в свою чергу розповіла все її чоловіку. У нас дві доньки, старша про все знає, тато в її очах опустився, меншій 11 років, їй нічогоне відомо, не хочу порушувати дитячу психіку.Але я думаю якщо він зраджував 1,5-2 роки(був роман), то мабуть були почуття, хоча каже, що ні, що кохає лиш мене.Я заплуталась, не знаю що робити
Питання від: ; Вік: 39

психолог онлайн
Доброе Утро!
Вы очень сильно расстроены такой информацией... много боли... слез.
Первое - не держите слезы в себе. Если хочется плакать - плачьте.
Вы видимо не можете теперь понять, как с мужем снова обрести цельность... как снова быть вместе как семья...
Попробуйте с ним поговорить по душам. Вам явно нужен разговор откровенный.
Дайте мужу шанс! Возможно он вас действительно любит... и эта вся ситуация ему дана для, того чтоб он осознал как сильно вас любит! Я думаю и вы его любите.
Дайте ему шанс маленький. Если он покажет, что действительно многое переосознал...
и осознал кто ему важен? кого он любит? вообще что такое любовь? только это должны быть действительно глубокие переосознания ситуации.
Возможно у вас еще получится возродить чувства и взаимопонимание. Возможно более лучше станете теперь друг друга понимать. Но это только после глубоких переосознаний ситуации. Прежде всего муж должен многое переосознать, (если захочет конечно).
А вам возможно это как урок, что так надолго мужа лучше не отпускать.
Что семейное счастье важнее, любых денег. Ну и что свое не надо не с кем делить!
Удачи!
психолог онлайн
Александр Владимирович Сергиенко
Вітаю.
Зрада-це дуже важке випробування для сім'ї. Зберігти сім'ю або ж розійтися, вирішувати Вам. Але в любому випадку, краще не приймати рішення на "емоціях", почекати, поки стане не так боляче.
В цей час, на мою думку , Вам було б корисно звернутися до психолога , який допоміг би Вам пережити цю біль. А вже потім, проаналізувати ситуацію та знайти те рішення, яке задовольнить Вас та буде приємним для всіх членів родини.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Оля, доброго часу доби!
Співчуваю Вашому болю.
Нажаль, такі потрясіння торкаються майже всі сімї які перетнули рубіж 10-річного подружжя. Починаючи з третьогої нормативної кризи семї ймовірність зради зростає. І якщо не розбиратися с застарілими проблемами пари, то скоріш за все до неї все ж таки доходить..
Можливо в Вашій парі це й сталося.
цитата:
Я заплуталась, не знаю що робити
В першу чергу подбати про себе. Поки Ви знаходитесь в критично-емоційному стані болю, образи, гніву... нічого конструктивного та продуктивного Ви не зможете вирішити. Тому раджу обрати фахівця та попрацювати з психологом щоб допомогти собі прийняти цей факт, після цього почути та зрозуміти себе - свої емоції та почуття, свої бажання та ціля... Тоді Ви зможете і з чоловіком розібратися що сталося, зщо з цим робити та яке у вашій парі є майбутнє.
І невелика рекомендація - поки Ви остаточно не вирішили як будете рухатися далі, постарайтеся дітей не втягувати в особистий конфлікт між Вами та чоловіком. Бо якщо ваша пара з цією бідою впораєтся і відновить стосунки - Ви будете щасливі, а діти - вже ні.
психолог онлайн
Зрада чоловіка - це завжди сильний удар по жінці.
Потрібно виплакатись, без цього етапу неможливо далі мислити адекватно.
А далі потрібно заспокоїтися і обдумати ситуацію, що склалася. Тільки з холодною головою можна вирішити, як далі жити.
Усвідомте, що життя продовжується. Нічого трагічного, того, що не можна поправити, не сталося. Так, це неприємно, боляче, але можна пережити. Зрада чоловіка – негативна подія у вашому особистому житті, але пам'ятайте, що бувають ситуації набагато гірші: смерть, хвороба. Головне, що всі живі та здорові
Як свідчить практика, немає таких чоловіків, які б не погодилися піти на зраду за зручної нагоди.
Цікаво, що всі чоловіки розглядають свою зраду, як легку інтрижку і совість їх з цього приводу не мучить. Навпаки, відчувають себе справжніми чоловіками, при цьому впевнені, що люблять дружину і дітей, і що заради цього роману на боці вони не збираються руйнувати сім'ю.
Щоб тверезо оцінити ситуацію, зрозуміти причини зради чоловіка важливо не піддаватися паніці.
Проаналізувати ситуацію, подумати, що робити далі, вам допоможе психолог.
Відредаговано автором 21-07-2023 10:34:33
Доповнення від автора
Дуже хочеться помститись цій сволоті (коханці),адже у неї теж є сімʼя, а моральними якостями обділена, не можу зрозуміти таких жінок взагалі.Коли чоловік обіймає мене, постійно згадую що мав близькість з іншою, дуже боляче, на фоні цього влаштовую скандал, Як ти міг? і т.д
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Оксана Юрьевна Селезнева
цитата:
Дуже хочеться помститись цій сволоті (коханці),
за що?
Щоб відбулася зрада - треа було підготувати почву для цього. А це вже відповідальність безпосередньо Ваша та Вашого чоловіка. Тому природньо злитися на сторонню людину - це простіше. Але проблеми це не вирішить і полегшення не принесе...
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Оля, помста - не найкраще вирішення проблеми
У цей період правильна поведінка жінки є пріоритетною. Не влаштовуйте чоловікові скандали. Подібна поведінка викликає огиду та жалість з боку чоловіка.
Минуле не змінити. Але можна збудувати нове майбутнє
Існують різні способи правильно пережити зраду. Тут на форумі все пояснити неможливо.
Відредаговано автором 21-07-2023 11:04:06
Доповнення від автора
Я все ніби розумію, але не можу справитись з собою, заганяю себе в глухий кут.Постійно хочеться плакати, чому він так зі мною поступив?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
Постійно хочеться плакати, чому він так зі мною поступив?
Наразі не лише з вами, а й з собою. Він і себе зрадив.
Можливо, вірність не належить до його чеснот. І якщо так, то що далі? Як в цьому упевнетись?
Можливо, вашої провини в тому геть нема, а ви себе караєте нескінченим питанням - ЧОМУ?
Якщо його щось не влаштовувало у стосунках з вами, він чомусь не відкрився до вас. Не запросив на відверту розмову. Не ділився почуттями. Не намагався разом з вами шукати вихід. Не запропонував звернутись до сімейного психолога. Я, звісно, можу помилятись, припускаючи подібне. Тому спростуйте мої слова, якщо вони хибні.
Отже, на мою думку, було б корисно розібратись з вашими почуттями та емоціями - образою, гнівом, приниженням, обезціненням, недовірою тощо. Розібратись і прожити загалом душевний біль... аби вийти на інший емоційний стан і мати змогу робити свідомий вибір. Зрештою, змогу адекватно діяти.
Доповнення від автора
Суть в тому, що він знову на роботі, місяць не має вдома, а я себе накручую, довіри не має ВЗАГАЛІ.Перед цим був пів року вдома, працював у місті, було ніби все добре.
психолог онлайн
цитата:
Суть в тому, що він знову на роботі
Суть як раз в тому, аби з собою розібратись(!) А те, що чоловік на роботі, не дома - тому процесу не завада.
Хоча б ось з цим розібратись
цитата:
а я себе накручую, довіри не має ВЗАГАЛІ