Зрада чоловіка
Доброго вечора!Дізналась про зраду чоловіка 9 місяців назад, у нього стосунки були з одруженою жінкою 1,5-2 роки, не можу з цим змиритися, ми вирішили залишити сімʼю, наче все добре, але мене постійно накриває, як згадую, що він торкався до іншою жінки, не можу з цим справитись.Як бути?
Питання від: ; Вік: 39

психолог онлайн
Доброго вечера!
У вас душа плачет на самом деле... вы как бы договорились в сознании и с мужем, что "ок живем дальше..." но в чем живем в какой теперь реальности мы живем??
видь все поменялось после измены... это как склеить разбитую чашку... да склеить можно... но трещины всеравно останутся...
И внутри вы бунтуете против такой реальности... не как не можете ее толком принять... что да изменил... причем изменял долго. Почему? За что? Зачем? Как вообще так получилось и т д.
А почему я этого не заметила? Или заметила... но закрывала глаза... боялась признать правду ...
Пока душа не отплачет легче не станет...
нужна проработка с психологом. Рана глубокая... и время.
А дальше уже смотреть - сможете ли вы жить в такой новой реальности или нет? А если нет ... то зачем себя ломать?
Есть вариант еще развод. Но к этому надо созреть. И новая жизнь.
Либо же вы сможете современем простить мужа и принять новую реальность.
Відредаговано автором 21-07-2023 00:05:10
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір.
цитата:
Як бути?
Це питання напевне до вас самої?
Як чоловік зараз реагує на те, що ви дізнались? Як ви дізнались? Скільки ви у шлюбі?
По хорошому - це запит на індивідуальну роботу з психотерапевтом. Далі, скоріш за все, буде рекомендована сімейна консультація для вашої пари.
Але в першу чергу вам варто розібратися із вашими переживаннями.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Давайте розберемося. Зізнаємося собі, що нічого такого екстраординарного поки що не сталося.
Усі живі! Навіть здорові! Є де жити, є що поїсти. Вже добре.
Ну — влетіла у Ваше життя така гидота. Так що тепер? Мучити і карати себе?
Давайте звільнимо себе від цієї гидоти.
Згрібаємо цю гидоту у купку і викинемо на смітник.
І все! Забули.
А тепер подумаємо, чого чоловікові не вистачає у ваших стосунках? Напевно, емоцій. Просто емоцій від уваги, від відчуття значущості, відсутності напруження.
Як показує практика, найчастіше зради є тим, що з іншою жінкою чоловік розслаблюється, не слухає того, від чого він втомився. Вона знімає з нього стрес, не дорікає, не підливає олії у вогонь. І він обирає її як острівець спокою.
Важливо пам'ятати, що виходячи заміж, ми не отримуємо чоловіка у довічне користування. Життя кожної людини, у тому числі й чоловіка, належить, передусім, йому самому. Кожен має право на помилку. І на усвідомлення цієї помилки також. Від Вас залежить, що саме вважатиме помилкою Ваш чоловік — шлюбні стосунки з вами чи любовну інтригу з іншою жінкою..
Відредаговано автором 21-07-2023 02:56:03
психолог онлайн
Доброго ранку!
Те, що Ви вирішили залишити сім'ю, насправді, дуже добре, але...
"вирішили залишити сімʼю, наче все добре" - це повний обман себе та нехтування своїми почуттями. Зрада - це величезна травма, яка сама по собі не проходить. Тому Вас і "постійно накриває".
Якщо не "пропрацюєте" свої образи та не навчитеся себе правильно поводити з чоловіком, навряд чи зможете довго витримати, перетворивши своє життя на пекло.
З того, що Ви написали, прослідковується позиція жертви, яка звикла все терпіти. А для жінки - це катастрофа. Та і розібратися, чому чоловіка "потонуло на сторону" також дуже важливо - любовні трикутники просто так не створюються.
Які стосунки між Вашими батьками? Чи були у них зради один одному? Чи були зради між батьками Вашого чоловіка? Як до Вас батьки ставилися в дитинстві?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347197 для Віталія Юріївна
У шлюбі 19 років, дізналась через телефонні дзвінки, мене бісить те, що він не хоче обговорювати цю тему зі мною, коли я починаю говорити, він просить не згадувати, а забути як страшний сон. Я його просила, щоб подзвонив і нахамив цій особі, бо вона мені писала різні гадості, але він спокійним тоном сказав, щоб вона мені не писала, а забула нас.Чому не можна нахамити, якщо людина йому байдужа, можливо він помиляється і є до неї почуття???
психолог онлайн
цитата:
мене бісить те, що він не хоче обговорювати цю тему зі мною, коли я починаю говорити, він просить не згадувати, а забути як страшний сон.
І ви перестаєте згадувати?
Просто так якось дивно, що для вас важливо, щоб він їй нахамив. Зазвичай зрадник має взяти відповідальність за свою зраду, вибачатися, говорити про це, якимось чином повернути довіру.
І ви наче орієнтуєтеся на нього, а не на себе.
Я вам вище писала, що для вас було б добре працювати хоча б декілька сесій індивідуально, бо навіть зараз я не зовсім розумію чого ви прагнете.
І так, як чоловік роз'ясняє мотиви зради, чи любить він вас, чи важлива ви йому? 2 роки зради.
Теж цікаво, як ви не помітили змін.
Відредаговано автором 21-07-2023 22:26:10
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 347263 для Віталія Юріївна
Бо я чула їхню розмову, якось мʼяко він щ нею говорив, мене це насторожило.
психолог онлайн
Чому ваш чоловік загалом продовжує контакт з коханкою? Як вам це загалом? І ви не відповіли на всі мої питання.
Доповнення від автора
Чоловік винуватим себе відчуває, вибачається.А коханка сама йому телефонувала з іншого номера, бо її номер у нього у заблокованих,вона типу обвинувачувала мене, говорила чоловікові, що типу я їй щось писала, але першою діалог почала вона, а я продовжила.