Куди звертатися за допомогою?
Питання таке, що робити якщо немає можливості проходити платні консультації, всі радять звернутися до психолога або психотерапевта.
Проходила одну безкоштовну консультацію у психотерапевта, сказали потрібно записуватися на платні консультації далі, нічого толком не зрозуміла окрім того що мені потрібно пити ліки від тревожності та антидепресанти.
Через погане моральне самопочуття не можу піти на роботу на повну ставку, зараз маю лише підробітки і то не завжди..плюс дитина маленька.
Турбують суіцидальні думки нав'язливі, страшно жити і нічого не хочеться, особливо від думки що без купи грошей ніхто не допоможе (
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрий день. Вам поставили діагноз депресія? Ви купили ліки?
цитата:
КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ?
Є спілки психотерапевтів, які можуть пропонувати вам бути кейсовим клієнтом. Це за безкоштовно чи за мінімальну суму.
Спробуйте у фейсбук написати свій запит у "гештальт - сообщество Украины".
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341244 для Віталія Юріївна
Сказали попередній діагноз, але мені здається за одну розмову і то, я просто описала свій стан максимально, ніяких діагнозів не ставлять...
Сказали потрібно підібрати ліки від тревожності і антидепресанти.
Рецепт не давали, тому я нічого не приймаю.
Дуже дякую, спробую обов'язково
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Наталия Павловна Венглинская
Психолог не выписывает лекарства, не ставит диагнозы. Он может порекомендовать обратиться к психиатру.
Психиатра можно найти бесплатно в поликлинике или ПНД. И если у вас действительно тревожное расстройство или депрессия, то лекарства обязательны. Без них психотерапия не особо поможет. Да и адекватный психотерапевт и не возьмет вас, без наблюдений у психиатра.
Кроме того, купа грошей это понятие растяжимое.
Есть психологи на разный бюджет
Відредаговано автором 05-05-2023 19:10:33
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341248 для Валентина Михайловна
Зверталася саме до психіатра, я розумію але до 1000 грн за годину для мене це саме купа грошей нажаль зараз..
Якщо дійсно можна звернутися в поліклініку, мене не госпіталізують через сліди самопошкодження і бажання померти? Дуже переживаю саме через це і боюся туди іти
психолог онлайн
Найти можно и до тысячи бюджет. Онлайн тоже сейчас можно. И даже вопрос с рецептами решается в онлайн варианте.
В клинику могут положить в двух случаях - вы совершите попытку суицида (то есть представляете угрозу для самой себя) либо вы будете представлять угрозу для других.
Просто за мысли и порезы никто насильно никуда вас не положит и на учет не поставят
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341250 для Валентина Михайловна
Шкода що не має такого ж форуму, тільки про питання психічних проблем, я шукала і не знайшла нічого окрім бота, в якому нічого без грошей ніхто не сказав, тільки що потрібно звернутися до спеціаліста. Я і так це вже зрозуміла.
Мені хочаб щоб хтось пояснив як діяти далі, бо я вже заплуталась до кого звертатися.
психолог онлайн
цитата:
Вам сказали звертатися до психіатра за постановкою /виключенням діагнозу і відповідно медакметозною підтримкою, далі робота з психотерапевтом.
Форуми тут ні до чого, ви втрачаєте час.
психолог онлайн
Не-не, когда я говорю про онлайн консультация психиатра, то это не про переписку. Это вы общаетесь с видео связью с психиатром. Никто по переписке ничего вам ставить не будет.
Но это если очно никаких вариантов хороших врачей нет
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Мені хочаб щоб хтось пояснив як діяти далі
Если у вас
цитата:
немає можливості проходити платні консультації
то вы обращаетесь в психоневрологический диспансер (ПНД) по месту жительства и приходите на прием к бесплатному психиатру.
Специалист ставит вам диагноз на первой встрече - просто по описанию вашего состояния и
цитата:
за одну розмову
Точно так же, как это делают и другие врачи.
Потому что ваши навязчивости и страхи - это довольно-таки распространенный диагноз в психиатрии, для которого не требуется проходить никакое дополнительное обследование.
Врач выписывает вам электронный рецепт на антидепрессанты, вы проходите лечение (обычно длительное) и ваше состояние постепенно улучшается.
Если нет желания идти в ПНД, то на ресурсе поиска врачей (по поиску - хелси ми), вы можете получить онлайн-консультацию (и электронный рецепт) психиатра из любого города Украины (по направлению семейного врача). Это все тоже бесплатно.
цитата:
мене не госпіталізують через сліди самопошкодження і бажання померти
Если вы не дадите письменное согласие на госпитализацию, насильно вас никто в стационар не положит.
цитата:
Проходила одну безкоштовну консультацію у психотерапевта
Дополнительно вам необходимо будет пройти индивидуальную психотерапию с психологом (врач-психиатр вам для этого не нужен). Но так как это должна будет быть длительная работа, то вам придется обращаться к платному специалисту. Так как бесплатно вы сможете получить только разовые консультации, а это не решит вашу проблему. Поэтому пока искать психологов не имеет смысла.
Если психиатр подберет вам лечение и вы не будете прекращать прием препаратов самостоятельно, то это поможет вам.
А работу с психологом перенесете на потом - когда у вас появятся деньги, чтобы пройти полностью весь курс психотерапии (минимум 16 консультаций за 4 месяца).
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 341294 для Светлана Владимировна
Зрозуміла, дякую