Я ходжу до того ж психолога, що і моя мама
Добрий вечір!
Вийшло так, що я ходжу до того ж психолога, що і моя мама. Я не дуже хотіла цього спочатку, але..
І ось моя мама закінчила терапію, і коли я вже почала займатись з цим психологом, вона вже не займалась.(інколи брала консультації, коли було потрібно)
Ми нещодавно з нею посварилися і через декілька днів, мама знову взяла консультацію. Я почула, що вона розповідає про мене і нашу сварку. Вирішила підслухати(знаю, що це погано) і почула, що психолог ділиться трішки тим, що я розповіла на консультації. Можливо, це щось незначне, але все одно, мене це трохи стривожило.
Я почула, як психолог каже моїй мамі, що вона не очікувала, що я виявлюсь настільки травмованою і що скоріш за все я ніколи не стану тієї людиною, якій буде легко спілкуватися з іншими, але мені може бути краще і легше.
Не знаю, це якось… вбило мої надії? Мені просто стало погано.
Мені не подобається, що вони обговорюють мене і потім психолог буде спілкуватися зі мною і знати про мене щось те, що розказала мама.
Можливо, варто змінити психолога? Хоча, я займаюсь з нею уже ~3 місяці і вона багато чого дізналася про мене. І мені не сильно хочеться починати все з початку з іншою людиною, але мені неприємно знати, що мій психолог ще психолог моєї мами. І іноді мені незручно «пожалітись» на маму через це.
Буду вдячна за відповідь!
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Ирина Терещенко
Добрий вечір!
Так, це неправильно. Один психолог не повинен одночасно працювати з родичами клієнта.
Тільки якщо це не сімейна психотерапія.
А у Вас - індивідуальна. Бажано змінити психотерапевта.
психолог онлайн
Добрий вечір. Напевне варто змінити психолога, якщо ви не можете повністю бути відвертою із психологом і напевне зараз є зміни у довірі.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
В основі роботи з психологом лежить довіра і конфіденційність.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Можливо, варто змінити психолога?
Психолог нарушила основной этический принцип психологов - принцип конфиденциальности.
Она не имела права так поступать и в ваших силах остановить это.
Потому что она нанесла вам вред -
цитата:
вбило мої надії? Мені просто стало погано
И не только тем, что разрушила надежды, но и тем, что убила ваше доверие.
Вам теперь придется все это восстанавливать в психотерапии - то есть тратить деньги и время на то, чего могло бы и не быть.
Но хуже всего, что она будет продолжать вредить и другим клиентам.
Поэтому вам надо обратиться в этическую комиссию того профессионального сообщества, в котором состоит данный специалист и рассказать о случившемся. Чтобы коллеги, как минимум, научили ее основным принципам работы с клиентами, если она до сих пор этого не знает.
Если же она не состоит в профессиональных сообществах, то впредь ищите себе такого специалиста, который входит в реестр УСП (Украинский союз психотерапевтов). Список психологов и психотерапевтов (членов УСП) вы найдете в поиске по запросу - реєстр усп (здесь нельзя выкладывать ссылки). И тогда вы будете иметь защиту от действий непрофессионалов.
цитата:
Можливо, варто змінити психолога?
Если вы не хотите, чтобы информацию о вас узнала не только ваша мама, но и совершенно посторонние люди, то психолога вам необходимо менять в срочном порядке.
Будьте внимательны к себе и всегда защищайте себя и свои права.
Відредаговано автором 05-05-2023 06:59:37
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Віталій Вікторович Бондарчук
Добрий ранок, Іро!
цитата:
Співчуваю вам. Іноді таке, на жаль, трапляється. Ви самі багато чого могли не знати, а психолог мав врегулювати це питання, одразу порадивши звернутись до іншого спеціаліста.
Тепер потрібно брати до уваги реальні обставини, що склалися, і робити вибір, задовольняючи власні потреби. Працювати з тим, до кого є максимальна довіра.
психолог онлайн
Підтримую те, що психологи мають бути різними.
психолог онлайн
Доброго дня!
Є поняття сімейна терапія, коли люди свідомо працюють з сімейним психологом. І тоді, звісно, опрацьовуються спільні питання, у сенсі погляду на проблему з різних боків. Але і в тому випадку, є поняття психологічної етики, коли без згоди клієнта, терапевт не може озвучувати те, чим ділиться людина приватно. Це певне порушення етичних неписаних норм та правил.
Окрім того, існує поняття людського фактору. Коли спеціаліст, у тій чи іншій мірі, не може бути повністю захищений від упередженості, і так чи інакше, більше симпатизує якійсь стороні, хіба що він вже сам повністю убезпечений від власної недосконалості або наближається до цього стану, серйозно займаючись духовними практиками.
З того, що Ви написали, як легко згодилися на проходження терапії у у того ж психолога, що і мама, можна припустити, що достатньо психо-емоційно залежні від мами. І це одне із запитів на роботу зі спеціалістом.
А те, що Ви стали свідком "протікання" інформації, як на мене, дуже корисно і не лише, у сенсі зміни терапевта, а і у сенсі руйнування ідеалізацій і Вашого пришвидчшеного дорослішання та тої ж психо-емоційного сепарації від батьків (мами).
До речі, абсолютно не обов'язково знову все від А до Я розповідати новому психологу - це вже залежить від рівня фаховості спеціаліста. Існують базові моменти, які є "корінням" всіх проблем. І почавши працювати саме з ними, таким чином, без зайвих подробиць та деталей, знімаються слідом і всі інші
Відредаговано автором 05-05-2023 11:54:57