Як створити Дорослого?
Добрий вечір. Як розвити стан Дорослого? До цього постійно була в ролі Батька, все через ТРЕБА, понаднормово працювала, сформувала собі фін.подушку, але, як результат-зловила сильне вигорання. Тепер випала в роль дитини, все через ХОЧУ, не працюю, ні на чому довго не затримуюся, все зводиться до швидкої порції дофаміну, яку можна отримати без напрягу, а якщо він є, то не сильно мені це і потрібно. Як знайти баланс між цими станами, а не вдаватися до крайнощів?
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Для начала хорошо бы разобраться для кого вы так старались, чьи ценности, желания и потребности удовлетворяли. Предположу, что родителей.
Ваше состояние, как вы пишите ребенка, это как раз результат выгорания, скорее всего.
Поэтому нужно, разобравшись с тем, кому и что вы должны, дать себе право жить свой сценарий жизни, такой как хочется вам. Если не знаете, что хотите, то работать и с этим.
Если речь о каких-то родительских установках, ценностях и тп, то работать с тем, чтобы отделяться от родителей.
Это все в индивидуальной работе с психологом.
Скажите, нравилась ли вам ваша работа?
Для чего вы работали сверхурочно?
Вы пишите, что сейчас все через ХОЧУ. А что раньше вам мешало слышать свои хочу и удовлетворять их?
Чего вы хотите для себя?
психолог онлайн
Добрий вечір. Ви працюєте на цю тему з психологом чи намагаєтесь самостійно розібратись?
психолог онлайн
Добрий вечiр! Баланс между состоянием Надо и Хочу развивается через развитие внимательной чувствительности к своему телу, к своим эмоциям, через обнаружение собственных потребностей и мотивов, целей и смыслов. Замечать вот таким образом: сначала тело, затем эмоции, затем мотивы и смыслы. Помогающим специалистом на этом пути может быть психолог, или психотерапевт.
С уважением, Елена Мороз
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339706 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Мне нравилась работа, тем, что постоянно менялись локации, всегда что-то новое. Но моя гиперответственность не дала мне вовремя остановиться, до того, как началось выгорание от такого сумасшедшего графика. Следующая работа уже ощущалась, как каторга и рутина, несмотря на хороший заработок и возможность удовлетворять свои хотелки. Если расписывать на + и -, то плюсов была очень много, а минус один "Я не хочу больше тут работать". Моя гиперответсвенность переросла в способность мастерски скидывать ее с себя. Сейчас можу с собой договориться, максимум, пойти поработать на фуршетах-банкетах раз в неделю, о полноценной работе и речи нет. У меня нет претензий к родителям, что они что-то не так делали, когда ростили меня, я понимаю, что они делали лучшее, что могли на тот момент сделать.
Для себя я хотела бы начать видеть свою ценность, просто потому что я есть, даже, когда я не работаю, не нахожу лекарство от рака, не взбираюсь на Эверест.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339713 для Ксенія Шалімова
Добрий вечір, на даний момент намагаюся розібратися самостійно, відвідувала на постійній основі психотерапевта до початку повномасштабної. Напевно, ще не так все припекло, що я не поновлюю сеанси з нею.
Зараз хіба що разові сеанси арт-терапії та інших направлень відвідувала, щоб скинути зайву напругу та тривожність
психолог онлайн
Ощущение себя ценной это тоже к теме сепарации и отношений с родителями.
А нет претензий к родителям это из ума больше или вы правда все разобрали, прожили, отгоревали и отпустили, приняв родителей?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339724 для Валентина Михайловна Жемчужникова
Да, это больше из ума, потому что установка, что я ценная, только когда занимаюсь достигаторством снова забуяла буйным цветом
психолог онлайн
А як ви думаєте, що це за стан - Дорослого? Хто такий дорослий, як він розставляє приорітети, що має на виході? Які у нього потреби, мрії?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339716 для Елена Владимировна Мороз
Напевно, проблема не набула катастрофічного характеру, що я не повертаюся до терапії. Бо з'являються деструктивні думки, я це розумію, але тільки мозгом, на емоційному рівні я ще не прийняла. Думки, що фінансова подушка закінчується, а з терапією вона закінчиться ще швидше і тоді вже треба хоч за якусь роботу хапатися, без вибору подобається чи ні. Хоча без допомоги спеціаліста, ті гроші взагалі не потрібні, бо я вже буду в стані неадеквату. І цей набір думок постійно ганяється по колу. намагаюся прискорити момент, щоб я вже дозріла на терапію
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339727 для Ксенія Шалімова
Та людина, яка свідомо робить вибір і бере на себе всю відповідальність від наслідків цього самого вибору. Зустрівшись з проблемами, людина не розсипається, а збирається і вирішує їх. Цілеспрямована і дисциплінована. Знає, коли можна поплакати і сказати хочу-не хочу, а коли знайти компроміс і таки досягнути мети, не лякаючись дискомфорту і відповідальності. Такий свідомий вибір я робила, коли влітку повернулася з закордону додому. Не дивлячись на поради інших людей, що так я втрачаю і умовну безпеку, і можливості і якийсь там престиж, я відокремила де їх бажання, а де мої. Цей епізод викликає в мене гордість за себе, що не часто зі мною трапляється. Але зараз знову розсипалася і не можу зібратися
психолог онлайн
цитата:
зараз знову розсипалася і не можу зібратися
От і питання, від чого ви так розсипалися? Щось відбулось між двома вашими станами?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339736 для Ксенія Шалімова
Придумала собі один план дій, без інших варіантів, а коли він провалився, то у мене не спрацювала якась гнучкість, щоб підлаштуватись під реалії. Тому, реалії мене бахнули і я розсипалася. Зараз починаю робити хоч якісь спроби, щоб повернутися до дорослого життя
психолог онлайн
Тобто справа в очікуваннях? Із цим не справилися? Це сталося вперше?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339741 для Ксенія Шалімова
Більше про контроль, що не все вийшло проконтролювати, не підстелила соломки, а потім вже очікування. Блін, куди не тицьни, усюди якась вавка ::ohmy::
психолог онлайн
цитата:
Блін, куди не тицьни, усюди якась вавка
Можливо вже час сходити до вашого психотерапевта, хоча б на підтримуючу сесію. Цього може бути досить, а навіть якщо ні, після зустрічі ви будете більше в стані приймати рішення щодо того, як бути далі.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339750 для Ксенія Шалімова
Це точно, дуже наглядно показали, що вже час, а то повна каша в голові. Дякую
психолог онлайн
::thumbup::
психолог онлайн
Доброго дня . Найкраще звернутись до Вашого психотерапевта.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339805 для Тетяна Гергель
Доброго дня, так, вже навіть домовилися про сесію. Потрібен був лише маленький копнячок від спеціалістів::biggrin::
психолог онлайн
Доброго дня! Як на мене, Ваш теперішній стан цілком закономірний.
Адже дівчині бути у ролі "батька" не природньо. І Ваше вигорання було лише питанням часу... У свою чергу, вигорання призвело до підсвідомого бажання знову стати маленькою дитиною, за яку дорослі все вирішують і не потрібно виснажуватися, щоб вижити...
Тобто, щоб увійти нарешті в гармонічний стан, як на мене, потрібно починати з ролі "батька", тобто, розуміння стосунків маленької дитини з батьками вцілому.
Але основне, як на мене, все ж не в цьому, а у відсутності базового розуміння сенсу свого життя... Все інше, то лише відгалуження, які вибудуються як тільки буде сформоване відчуття внутрішньої цілісності... Хіба що Вам просто, можливо, подобається перебувати у стані перманентної терапії...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339841 для Алла Григорівна Веленко
Добрий вечір!
Ох як же чітко ви потрапили у ціль. Так тема про сенс мого життя завжди зі мною і не вдається її закрити довше ніж на декілька місяців, наче не підходить ні один пазл, який я намагаюся вставити аби ця картина стала цілісною
психолог онлайн
Справа в тому, що всі сенси мають певну ієрархію, і якщо її не дотримуватися,всі інші - завалюються, як карткові будиночки...
Тому що сенси - це світогляд людини, насправді. І, якщо він не сформований, або сформований хибно...виходить те, що виходить у Вас... А все інше, вже іде як продовження. Як на мене, саме тому Ви і перебуваєте у перманентній терапії, бо займаєтеся "деталями", тоді як основне - залишається поза Вашої уваги...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339972 для Алла Григорівна Веленко
Як ви по болючому влучаєте, я була в терапії 5 місяців, потім перерва рік, де я сама не могла себе вмовити і придумати собі сенс, щоб до цієї теми не повертатися знову і знову. Тому, як я писала вище, кожні кілька місяців ця тема стабільно поверталася. Через декілька днів буде перша сесія з психотерапевтом після довгої перерви, де я обов'язково винесу це питання
психолог онлайн
Як на мене, я б поставила питання по іншому... А чому впродовж стількох сесій саме це, як на мене, найголовніше питання оминалося? Це ж могло вирішити все достатньо швидко, розставивши правильно пріоритети... І не потрібні були
б тоді перманентні блукання навколо... І якщо цього не сталося, то чи зможе відбутися і тепер?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340153 для Алла Григорівна Веленко
На той час ці думки не давали мені якогось великого дискомфорту, на першому місці стояло вигорання і початок сепарації від батьків. Зараз думки про місце в житті і його сенс посіли перше місце. Дякую за ваші влучні коментарі
психолог онлайн
Справа не у першому чи якомусь ще місці, а у самому підході до пропрацювання проблеми. Я не кажу, поганому чи гарному, а лише про баченні суті проблеми в самій роботі. Удачі Вам!