Самооцінка
Доброго дня!
Шукаю психолога або психотерапевта для роботи але мала негативний досвід,тому хочу щоб відгукнувся саме "мій". Одразу скажу,що вправи у щоденнику, якісь картинки які треба розвішувати по квартирі мені не допомагають. Тому потрібна структурована робота на результат з більш-менш окреслиними рамками по тривалості.
З чим працювати: маю проблему з самооцінкою,впевненістю в собі,яка заважає моїй професійній діяльності. Я завжди занижую свій прайс,прошу значно нижчу зарплату і при зауваженнях стараюсь не сперечатись,а робити те що просять,вибачаюсь за себе і підлеглих,бо так легше.
Також у побуті стараюсь майже не витрачати на себе кошти,бо здається що це менш важливо ніж потреби сім'ї.
Чи міг би хтось зголоситись на роботу зі мною? Одразу попрошу вказати скільки часу (зустрічей) для цього знадобиться (хоча б приблизно)
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора, Ольга.
Так цікаво, ось ця частина вашого повідомлення справляє враження, що ви сприймаєте себе досить "слабкою" людиною:
цитата:
маю проблему з самооцінкою,впевненістю в собі,яка заважає моїй професійній діяльності. Я завжди занижую свій прайс,прошу значно нижчу зарплату і при зауваженнях стараюсь не сперечатись,а робити те що просять,вибачаюсь за себе і підлеглих,бо так легше.
Але ось ця частина викликає почуття кинутого виклику, в якому відчувається сильний тиск та бажання влади:
цитата:
Одразу попрошу вказати скільки часу (зустрічей) для цього знадобиться (хоча б приблизно)
Як наче ви живете в світогляді в якому люди, що вас оточують або мають "владу" над вами, або ви маєте владу над ними. В такій концепції складно (як чесно, то майже неможливо) мати партнерські стосунки в чких можлива асертивна (впевнена) поведінка.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334745 для Анастасия Владимировна Тарадай
не буду з вами сперечатись - вам видніше з професійної точки зору.Єдине,що додам стосовно кількості консультацій: мала негативні враження,коли їх було багато і без кінця та результату. Ну і в такий час хочеться розуміти,який бюджет закладати
психолог онлайн
Оля, на этом сайте психологам нельзя заниматься саморекламой.
цитата:
Чи міг би хтось зголоситись на роботу зі мною?
А в чем заключается сложность?
У Вас достаточно простой для работы запрос.
цитата:
потрібна структурована робота на результат з більш-менш окреслиними рамками по тривалості
Если использовать краткосрочное психотерапевтическое направление (а не психоанализ), работать с настоящим и будущим (а не прорабатывать годами детско-родительские отношения), тогда Ваша проблема будет решена за 2,5-3 месяца.
При условии, что у Вас нет большого количества страхов и ограничивающих убеждений, которые приводят к неуверенности в себе.
цитата:
потрібна структурована робота на результат
Так помощь психолога как раз и должна заключаться в работе на результат.
Для этого требуйте от специалиста заключения договора на оказание услуг (и/или психотерапевтического контракта), в котором прописывается структура работы, промежуточные цели, результат, измеримость (для возможности мониторинга) и сроки.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 334749 для Светлана Владимировна Киселевская
я ніколи не чула про контракт,до речі. Та й не знаю,як виміряти результат...Мені хочеться розуміти,хто я,вміти якось розуміти на що можу розраховувати,де нормальне ставлення,а що не можна дозволяти робити з собою та поспупати по відношенні до мене. Це можна вказати як результат?
психолог онлайн
цитата:
я ніколи не чула про контракт
Теперь будете знать и это поможет Вам в выборе психолога -
цитата:
щоб відгукнувся саме "мій"
цитата:
не знаю,як виміряти результат...
Так в начале работы Вы не можете это знать.
Специалист должен помочь Вам сформулировать желаемый результат и подобрать подходящие для Вас критерии измеримости.
цитата:
Це можна вказати як результат?
Это может быть промежуточным результатом.
Потому что цель Вашей работы -
это развитие (или возвращение) уверенности, которая поможет Вам отстаивать себя и свои границы в
цитата:
професійній діяльності
Відредаговано автором 18-02-2023 20:20:32
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий вечір. Як ви зрозумієте, що психотерапевт "ваш"?
психолог онлайн
Доброго ранку, Олю!
цитата:
САМООЦІНКА
Пропоную ознайомитись з відео саме на Вашу тему. Воно, звісно, не вирішує усих проблем, однак дає можливість побачити напрямок власних зусиль.
УВЕРЕННОСТЬ В СЕБЕ. КАК ЕЕ ПОВЫСИТЬ.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-461
Потім зможемо поспілкуватись щодо Ваших вражень і думок.