Звертатися до психіатра чи ні?
Серед проблем, які мене хвилюють - певна тривожність і скоріш за все депресія. Офіційно діагноз депресія ніхто не ставив, але я проходив різні тести і вони вказують на те, що вона є, хоч і не у важкій формі. Всі ці проблеми є дуже давно, а війна їх ще посилила. Звернутися до психолога зараз немає можливості, бо немає зайвих грошей. А ще є бажання переїхати в інше місто і тут є постійні переживання з приводу того, як це зробити. Бо є проблеми із впевненістю в собі, проблеми із спілкуванням, проблеми із адаптацією.
З іншого боку є аргументи проти:
1. Я проживаю у маленькому місті і лікарі у нас в основному не дуже молоді і до деяких є недовіра відносно кваліфікації. Є сумнів, що цей лікар мені допоможе.
2. Очевидно, що ті проблеми, які я описав, із спілкуванням, впевненістю і адаптацією не вирішити за допомогою ліків. Треба якась довга терапія, а тут знову про сумніви у кваліфікації.
3. Звісно, проблеми з тривогою і депресією можна частково вирішити за допомогою таблеток, але ж не факт, що лікар їх вирішить прописати.
4. Я не знаю як описати свої проблеми. З чого почати. Бо є не лише 3 вищеперечислені проблеми, є і апатія, і суїцидальні думки, і втрата смислу життя.
Тому я прошу тут якихось порад, що мені робити далі. Бо я просто не знаю. Я пробував звертатися до безплатного психолога у себе в місті, коли він був. Але якось воно не допомогло. Було десь 6 зустрічей, а легше не стало.
Питання від: ; Вік: 32
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Віталій Вікторович Бондарчук
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку, Петре!
цитата:
Я не знаю як описати свої проблеми. З чого почати. Бо є не лише 3 вищеперечислені проблеми, є і апатія, і суїцидальні думки, і втрата смислу життя.
Зважаючи на описаний Вами стан, вважаю за потрібне звернутись до тих, до кого звернутись реально. Тобто до лікаря психіатра в своєму місті.
Вас вислухають, зрозуміють та визначать форми допомоги - чи то медикаментозної, чи то поєднаної з різних видів - психотерапії, фарми, фізіопроцедур.
Можливо, лікар порадить гарного психолога.
Одним словом, наважтесь на похід до психіатра. Це буде найкраще рішення замість плутанини у всіляких припущеннях і фантазіях. Треба зустрітись з реальністю. А для цього - діяти(!)
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Павел Леонидович Басанский
Здравствуйте, Петр!
Обратитесь к психиатру. И в дальнейшем хорошо бы Вам работать с психотерапевтом.
Если у Вас есть сомнения по поводу врачей, у Вас есть всегда право выбора, ищите и смотрите кто Вам подходит.
Действуйте! Потому как одни мысли ни к чему не приведут.
психолог онлайн
Доброго дня, Петро.
Звертайтесь до психіатра (зараз багато приватних лікарів працюють онлайн).
Що стосується психолога, то 6 зустрічей для якогось результату замало. Можливо вам варто продовжити роботу з психологом і набратися терпіння стосовно результатів.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335151 для Анастасия Владимировна Тарадай
На даний момент продовжити не вийде, бо психолог там більше не працює.
А про психіатра - онлайн можливості немає. Доведеться іти в лікарню, а для того щоб потрапити до психіатра треба у терапевта взяти направлення і якось пояснити йому навіщо він мені.
психолог онлайн
"А про психіатра - онлайн можливості немає. Доведеться іти в лікарню, а для того щоб потрапити до психіатра треба у терапевта взяти направлення і якось пояснити йому навіщо він мені."
В чому складність пояснити?
психолог онлайн
цитата:
Доведеться іти в лікарню, а для того щоб потрапити до психіатра треба у терапевта взяти направлення і якось пояснити йому навіщо він мені.
Для обращения в психоневрологический диспансер (ПНД), где и ведут прием психиатры, не надо никакого направния. Нужен только паспорт.
цитата:
Вы можете обратиться к психиатру в любой ПНД другого города.
цитата:
що мені робити далі
Если врач определит у Вас наличие заболевания, тогда Вам потребуется медикаментозное лечение.
Параллельно Вам нужно будет проходить длительную психотерапию с психологом (минимум 4-6 месяцев).
Безусловно, бесплатный специалист не будет с Вами так долго работать.
Поэтому Вам придется решить проблему с отсутствием
цитата:
грошей
Так как прием лекарств не устранит Ваш внутриличностный конфликт, который и привел к наличию всех Ваших проблем. А работа с психологом не сможет Вам помочь без лечения, если у Вас есть психическое заболевание.
Відредаговано автором 25-02-2023 06:56:44
психолог онлайн
цитата:
Всі ці проблеми є дуже давно, а війна їх ще посилила.
Ви боїтеся що можуть призвати на війну?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335206 для Галлий Порфирьевич Кравчук
Я про це не дуже думаю, у мене обмежена придатність через інвалідність, так що навряд я в першій черзі на призив. Я думаю про загальну непевність ситуації в світі і про те, як вона впливає на моє життя. Про те, що я і до цього вважав життя досить безнадійним, а з війною, яка невідомо коли закінчиться, надії ще менше. Ще я думаю про переїзд у місто побільше, але місто побільше здається мені більш імовірною ціллю для якого-небудь обстрілу.
психолог онлайн
цитата:
Ще я думаю про переїзд у місто побільше, але місто побільше здається мені більш імовірною ціллю для якого-небудь обстрілу.
Боїтеся смерті?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335250 для Галлий Порфирьевич Кравчук
не те щоб смерті, скоріше страждань, болю і дискомфорту.