Різні погляди на життя з хлопцем
Психологи допоможіть.
Мені 20. Хлопець Максим 20.
Ми зараз знаходимся в Польщі очікуємо на документи в США.
Я вчуся на дизайнера одягу,мрію створити успішний бренд одягу.
Максим мріє побудувати афрейм, туристичний бізнес.
Ми їдемо в Америку і ще не вирішили чи хочемо ми там залишатись жити чи просто заробити гроше.
В середині себе я знаю шо я б хотіла там жити Максим ж хоче заробити грошей і повернутись в село там будувати бізнес.
Село маленьке там мало людей, але в його батьків там котедж в який приносить хороший дохід.
В нас на основі цього завжди недорозуміння,запитала я його «Чому він хоче жити в селі?»він каже шо «в селі вже є готовий будинок і для чого тратити час і гроші щоб побудувати новий якшо ми там вже можемо жити і не думати про це».
Мене це дуже засмучує бо як я з своєю професією і бажанням цікавих місць,людей, творчих тусовок зможу жити в селі, я його щиро не розумію, як молодий хлопець може проміняти активне життя на будинок який вже є і не треба думати ше про це.
Підкажіть що може людиною керувати В такому випадку, мені сумно що він не думає про мене, про те шо я буду робити в тому селі.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
цитата:
як молодий хлопець може проміняти активне життя на будинок який вже є і не треба думати ше про це.
Підкажіть що може людиною керувати
Юлія, доброго ранку. Напевно, Максиму подобається жити в селі більше, ніж вести активне життя, відвідувати різні місця та творчі тусовки. У нього є успішний приклад батьків, які непогано заробляють зі своїм котеджем. Йому цікаво продовжити їх справу, розширити туристичний бізнес. Він розуміє, як зможе там себе професійно реалізувати.
цитата:
В такому випадку, мені сумно що він не думає про мене, про те шо я буду робити в тому селі.
Він щось пропонує, коли Ви кажете, що Вам не буде чим займатись в селі?
Що для Вас означає, коли близька людина не думає про Вас?
Це єдине, що Вас засмучує в стосунках з Максимом?
психолог онлайн
Доброго дня Юліє!
Певне, дуже сумно, коли на терези поставлені власні мрії про кар'єру та майбутнє...але..
Як на мене, абсолютно неправильно поставлене питання...
А що ВІН для Вас? Що для вас важливіше: тусовки чи коханий чоловік? Чи цікаво Вам, чому у нього саме таке бажання? У чому полягає його місія, його призначення?
І, власне, а чим відрізняється Ваша позиція від його? Про кого Ви думаєте, коли намагаєтеся переконати хлопця у правильності саме свого рішення? І от навіть психологів долучаєте, щоб допомогли саме в цьому...
Це Ваше життя, і Вам його жити... Дизайном можна займатися і онлайн, було б бажання... А от прийде час і захочеться мати родину, дітей... Чи зможе чоловік, якого змусили, "переламали" його волю, щось робити, стати справжньою опорою в житті? Навряд чи... Вже скільки стикалася з ситуаціями, коли чоловік просто втрачає себе, тільки тому, що не зміг відстояти свої мрії і пішов за чужими бажаннями... Адже, для чоловіка основне - це соціальна реалізація. Тоді, як для жінка - реалізація в особистому житті: сім'я, чоловік, діти, онуки ну і як хоббі - її професія. Я не знаю жодної щасливої жінки, яка б досягла у бізнесі великих досягнень, і при цьому не мала сім'ї...
Чим сильніше чоловіка до чогось прямо спонукати, тим більшим буде внутрішній опір, однозначно. І цим Ви зробите лише гірше, призвівши лише до розриву стосунків.
Я б Вам радила вдвох звернутися на парну консультацію, як мінімум, щоб у всьому розібратися і розставити правильно пріоритети...
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Ирина Николаевна Островерх
Доброго ранку, Юліє!
цитата:
Мені ваші побоювання здаються передчасними. Можливо, я помиляюсь. Але ж подивіться реальності в очі.
Ви ще нікуди не поїхали, а тільки збираєтесь. Навіть не це головне. Головне ось що - ви не ОДРУЖЕНІ. От спробуйте спочатку влаштуватись в іншій країні, відчуйте переваги і недоліки життя у Штатах. Упевнений, отримаєте багато цікавого досвіду, нових вражень, перевірете себе, свої відчуття і стосунки на міцність, а також на здатність їх розвивати.
Зрештою, дочекайтесь нашої перемоги.
Беріть до уваги загалом єдину стабільну рису в житті - воно постійно змінюється. І люди змінюються. Від чогось відмовляються. Щось нове впускають у свій простір. Наміри і мотиви теж змінюються. Так само як і цінності.
Тому дайте відбутись тому, що має відбутись. І передчасно не зациклюйтесь на перешкодах, черга до яких ще може не дійти.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, Юлія!
"РІЗНІ ПОГЛЯДИ НА ЖИТТЯ З ХЛОПЦЕМ"
"Ми зараз знаходимся в Польщі очікуємо на документи в США.
Максим мріє побудувати афрейм, туристичний бізнес.
Ми їдемо в Америку і ще не вирішили чи хочемо ми там залишатись жити чи просто заробити гроше."
Мені здалося, що в реальності ви описуєте саме схожі погляди на життя?
"Підкажіть що може людиною керувати В такому випадку, мені сумно що він не думає про мене, про те шо я буду робити в тому селі."
Але ви описали, що він саме думає про вас і ви разом плануєте майбутнє.
Чому вам важливо турбуватись про те, чого насправді не має?
психолог онлайн
Переїзд до іншої країни, навіть тимчасово - то важливий крок, і тут не можна нехтувати інтересами будь якої зі сторін. З одного боку, зрозуміла позиція вашого хлопця. Він вже має житло, а в іншій країні це житло треба купувати або будувати. І ціні значно більші у порівнянні з Україною. Зрозуміла і ваша позиція, що ви, як людина творча, не хочете жити в селі. Якщо ви збираєтеся залишитися в США, чи є у вас план, як саме це зробити? Вам обом по 20 років. Як довго виразом? У будь-яких відносинах трапляються кризи. На це накладатиметься у разі переїзду ще й величезний стрес від адаптації до іншої країни (який може тривати місяцями). Невирішені між вами питання можуть загострюватися. Тому вам треба багато чого обговорити до переїзду. Якщо він пропонує повернутись у село, то як він бачить далі ваші стосунки? Якщо ви хочете залишитись у штатах, то який у вас план щодо цього? Прийміть до уваги, що людині може сподобатись країна, якщо навіть і не було бажання переїжджати. А може вам не сподобається там і ви самі захочете повернутись. Намагайтеся почути один одного, що для кого важливе, які в кого побоювання стосовно переїзду. Можливо у вас з'являться нові ідеї, які будуть прийнятні обома.