Может нужно уехать из Украины чтобы наладить личную жизнь?
Может нужно уехать из Украины чтобы наладить личную жизнь? А то начиная с 2022 года как-то совсем не получается найти девушку. Может это связано с тем что много женщин уехало из Украины: женщины стали более требовательны?
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Доброго дня Рома!
Війна багато чого змінила в кожному, і в дівчатах також...
Сталося і відбувається, певним чином, переосмислення життя та свого місця в ньому.
Тому, перш, ніж спробувати дати відповідь, хотілося б розуміти, а саме для чого Ви так прагнете знайомства з дівчиною? Яка мете знайомства?
психолог онлайн
Здравствуйте!
Как Вы ищите себе спутницу в Украине? И почему решили что за границей Вам будет легче найти, как там собираетесь искать? Какие у Вас запросы к девушкам, чего хотите?
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
За пределами Украины, Рома, все в этом плане обстоит еще хуже.
Хотя никто не знает, где Вас ждет Ваша Судьба...
Прислушивайтесь к внутреннему голосу.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Рома, привіт! Цілком розумію твій стан, і навпевне в твоїх словах є частка правди. За даними ЗМІ близько 8.000.000 громадян поїхали в іншу країну. Тому ця обставина могла повпливати на романтичне життя багатьох українців. Проте, на щастя, це зовсім не означає що це вирок для тебе і що ти не знайдеш «ту саму».
На мій погляд, твоя ситуація має досить конкретне рішення - АДАПТУЙСЯ!
Діставай зошит, ручку, записуй…
• Сформуй загальний портрет людини, з якою тобі буде безпечно, весело, і яка зможе надати тобі необхідну підтримку.
• Додай кілька деталей зовнішності, наприклад, татуювання, зріст, симетрія обличчя. Це нормально сформувати «типаж», адже тобі з нею жити.
• Подумай і запиши місця, заклади, цікаві локаці, які тобі особисто подобається відвідувати - якщо вдасться знайти її там, тобі у вас буде перший спілний інтерес.
• Створи графік прогулок, тривалість, пора дня. Наприклад:
- Пн, Ср, Пт, 18:00-20:00 - прогулянка в парку.
- Вт, Чт, Субота - кіно, виставки, 20:00-22:00.
Став галочки коли і скільки разів ти виходиш - контролюй дисципліну.
• Заспокойся, не панікуй, пошук «тої самої» може тривати довго. Але ти так само зможеш знаходити «не тих самих», а «інших», з якими не будеш жити до смерті, а просто класно проведеш час і отримаєш цінний досвід.
Але в цьому і полягає краса - це подорож, яка збудує тебе як чоловіка, а час пошуку дозволить вибирати і експерементувати в стосунках.
А переїзд в країшу країну передбачає знання мови, і вклбчає інші складникі які додадуть стресу.
Проте, рекомендації, які я описав універсальні, не важливо в якій країні ти є - це буде опорою і якісним бустом.
Щасти!
Доповнення від автора
цитата:
Яка мете знайомства?
Построение отношений.
психолог онлайн
Дякую за відповідь.
Певне,якщо є таке бажання, Ви можете переїхати в іншу країну, але...
На мою думку, причина не в місці проживання, вона набагато глибша і криється в Вас самому. Адже, навпаки, зараз саме в Україні дедалі більшає самотніх дівчат з певних причин...
Чомусь прийнято вважати, що знайомства відбуваються самі собою, варто лише цього захотіти... Хоча навіть гривню знайти просто так на дорозі не так вже і просто... Тобто, є певні закономірності, які впливають на сам факт зустрічі...
І дівчина, і хлопець зустрічають одне одного лише тоді, коли мають певний рівень внутрішніх сил, внутрішньої енергії... А якість стосунків залежить від рівня зрілості кожного ( не лише фізичної, як Ви розумієте). Тобто, щоб допомогти Вам з цим питанням, варто більш досконально вивчити, що насправді відбувається у Вашому житті. У Вас були вже серйозні стосунки і як довго?
Доповнення від автора
цитата:
У Вас були вже серйозні стосунки і як довго?
Наверное были если можно это так назвать. Мы вместе не жили. В начале был даже секс. Мы встречались полгода.
Доповнення від автора
цитата:
Как Вы ищите себе спутницу в Украине?
Через приложение для знакомств, на улице знакомлюсь.
психолог онлайн
А що стало причиною припинення стосунків? Хто їх, насправді, припинив?
Доповнення від автора
цитата:
Причиной стала измена с её стороны. Отношения закончил я. Хотя может это она хотела их закончить таким образом.
психолог онлайн
Дякую за доповнення.
На мою думку, однією з причин неможливості створити нові стосунки, може бути результат непрожитиої травми, образи, зачепленого самолюбства...
Справа в тому, що такі стреси створюють енергетичні блоки, які не дають можливості прийти в наше життя чомусь новому.
Окрім того, є поняття прийняття досвіду, трансформаційних змін, які повинні відбутися задля того, щоб рухатися далі по життю.
Тобто, необхідно зробити якісь надзвичайно важливі висновки, які змінять попередні установки та моделі поведінки...
Як склалися стосунки у Ваших батьків? Чи були зради поміж них?
Доповнення від автора
цитата:
Як склалися стосунки у Ваших батьків?
Они развелись.
цитата:
Чи були зради поміж них?
Измены были.
Доповнення від автора
цитата:
И до 2022 года было трудно, а сейчас ещё хуже.
психолог онлайн
Дякую за відповідь! Ти писав що знайомився на вулиці та в застосунках знайомств. Це вже основа. У тебе була стратегія чи скоріше імпровізація?
Доповнення від автора
цитата:
У тебе була стратегія чи скоріше імпровізація?
Скорее стратегия. Сейчас по пятницам по 3 часа хожу по улицам в поисках девушки. В эту пятницу только 2 попытки было и обе девушки отказали.
В приложении пишу пока бесплатные чаты не закончатся.
Доповнення від автора
цитата:
Как Вы ищите себе спутницу в Украине?
В приложении для знакомств, на улице.
цитата:
И почему решили что за границей Вам будет легче найти
Потому что много девушек уехало.
цитата:
как там собираетесь искать?
В приложении для знакомств, на улице.
психолог онлайн
Дякую за відвертість.
Я так і думала... Адже, батьки, діти, родина - це одне ціле. І, як правило, життєві складності повторюються, аж поки не відбудуться серйозні трансформаційні процесі, які можливі лише за умови свідомого ставлення до свого життя. Тобто, поки людина не втомиться "наступати на одні і ті ж граблі". А інколи життя просто не дає змоги почати нові стосунки, як це, на мою думку, відбувається у Вас, поки установки не будуть повністю пропрацьовані.
Тому, абсолютно не важливо, в якій країні Ви будете жити, адже, свої невирішені питання все одно "понесете" з собою. Плідність зовнішніх дії, насправді, є лише "відзеркаленістю" внутрішнього стану.
Я б Вам щиро радила пропрацювати це із психологом, якщо, певне, не хочете іти емпіричним шляхом, витрачаючи дорогіцінний час.
Відредаговано автором 23-04-2023 14:35:39
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 340097 для Алла Григорівна Веленко
До развода ситуация с девушками у меня тоже была плохой.
психолог онлайн
Я можу лише припускати...
Та можливі декілька варіантів того, що стосунки "ідуть" важко.
Перший. Дуже сильне бажання мати стосунки, а отже, глибинна залежність від близької людини...
(Залежна людина нецікава, бо принижена)
Другий. Недостатньо сформовані та розкриті чоловічі якості у плані соціальної реалізації.
Третій. Перший та другий одночасно...
Можливі якісь інші, але про це можна дізнатися лише почавши працювати над питанням.
Доповнення від автора
цитата:
Адже, навпаки, зараз саме в Україні дедалі більшає самотніх дівчат з певних причин...
Не согласен. Большинство девушек с которыми пытаюсь знакомиться заняты.
психолог онлайн
А Ви впевнені, що закордоном вони не будуть говорити Вам, що зайняті?
Причина відсутності стосунків криється у Вас самому.
Зовнішнє лише відзеркалює внутрішнє, а не навпаки...
Тому я Вам і написала, до є два шляхи: один - розібратися зі своїми попередніми установками та моделями поведінки... А інший - шлях набивання гуль та синців до моменту, поки не прийдете до першого варіанту. Ваше життя Вам його жити..
Доповнення від автора
цитата:
Не уверен, но думаю шансов больше чем в Украине.
психолог онлайн
Якщо Ви вже все для себе вирішили, тоді для чого запитання до психологів?
Адже, основне було - чи їхати з України, щоб знайти дівчину...
Відредаговано автором 03-05-2023 14:26:50
Доповнення від автора
цитата:
Кого не спрошу у всех кто-то есть: то ли парень то ли муж.
психолог онлайн
Справа в тому, що У Вас немає знань, за якими законами створюються пари та стосунки. Тому дивитеся на все лише з позиції зовнішніх подій. Тоді як все, що відбувається зовні, є лише "віддзеркаленням" того, що відбувається всередині кожного з нас. Своїм внутрішнім станом Ви лише "притягуєте" дівчат певної групи, можливо, через наявність глибинної установки, що "тут немає дівчат таких як потрібно", або "всі давно вже одружені і мають стосунки", або просто внутрішньо ще неготові самі мати не лише серйозні стосунки, але і взагалі, будь які стосунки...
Для того, щоб вирішити саме питання, необхідно, найперше, з'ясувати причину того, що у Вас не складаються стосунки. (Можливі причини я Вам написала у двох попередніх коментарях... ).
Тобто, знайти "коріння" проблеми. Але зробити ось так в переписці цього
неможливо, від слова зовсім, бо психологи не екстрасенси.
Окрім того, '.пончття неміормованого, недоміормовпного, або зовсім неправильно сформованого світогляду