Конфліктні ситуації між чоловіком і дружиною
Доброго дня, проблема в тому що ми з чоловіком дуже часто сваримося, і в основному це тема ревнощі та побут, з моєї сторони іде тема ревнощі тому що була ситуація коли я була вагітна чоловік їздив до іншої після цієї ситуації довіра дуже сильно зіпсована, більше даних ситуацій не траплялося, але час від часу це кусає, з чоловікової сторони також є тема ревнощів він ревнує до всіх, до друзів, до кумів, навіть якщо просто буду спілкуватися на спільному святі, після свята буде скандал, все тому що коли нам було по 15 ми вже зустрічалися і там ми не гарно розійшлись були його маніпуляції своїм життям, тому він говорить що я знов його зраджу і піду, також він вписує тему попередніх моїх стосунків, там я зрадила хлопця і ми просто розійшлись, не було ні кохання нічого, це також він вписує що я там зробила так і знов зроблю з ним, а в нас уже 2 дітей і для мене сім'я це головне, також він постійно чіпляється що ти не максимум працюєш, ти не ідеально прибрала,ти не готуєш те що я хочу, знецінює все що я роблю фразою стірка машинка стіркє, що там прибрати 5 хвилин, а картошка то не їжа ти день нічого не робила, і забороняється користуватися телефоном, тобто інстанрам, тік ток, та інші розважальні програми, буцімто витрачаю свій час на фігню, краще прибирай готуй, і дітей гляди, а я говорю йому що два три часа за весь день я можу витратити на свій відпочинок тим більш з двома малюками погодками. І що не день ми зчіплюємось, він хоче щоб я слухала тільки його, його слово останнє, він знає все краще. А я не з тих хто хоче так вигинатись я особистість в якої є гідність. Я міняюсь і йду на поступки він не хоче, або як і зміниться то не надовго. Що робити вде незнаю.
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
А я не з тих хто хоче так вигинатись я особистість в якої є гідність. Я міняюсь і йду на поступки він не хоче, або як і зміниться то не надовго. Що робити вде незнаю.
Ви разом з чоловіком створили певний сценарій подружнього життя. Вже накопичилось чимало завалів і перешкод на шляху до порозуміння і спільного щастя.
Наприклад,
цитата:
тема ревнощі та побут, з моєї сторони іде тема ревнощі тому що була ситуація коли я була вагітна чоловік їздив до іншої
Що означає "їздив до іншої"? Чоловік вам зраджував, а ви? ... терпіли? він просив прощення? Ви простили?
В чоловіка, з огляду на давні події, є сумніви щодо вашої вірності. Тому він перебуває в очікуванні цієї зради.
До того ж, дорікає вам, мовляв, погана хазаяйка, погано готуєш, зате багато часу витрачаєш на розваги.
Тобто клубок з багатьох нерозплутаних проблем, які, на мою думку, спричинені через певну особистісну незрілость.
цитата:
Що робити вде незнаю.
Які варіанти можуть бути взяті до розгляду, відповідно до того, чого ви прагнете? З цього все починається - з вашого бажання. А потім готовності і уміння рухатись в обраному напрямку.
психолог онлайн
Доброго дня. Щоб ви хотіли , повернути в стосунки : довіру, повагу?
Яка у Вас самооцінка?
Рекомендую пройти сімейну психотерапію ( Якщо чоловік захоче).
Або самостійно звернутися до психолога.
З таким запитом працюю.
психолог онлайн
Доброго дня! Ви пишете "І що не день ми зчіплюємось, він хоче щоб я слухала тільки його, його слово останнє, він знає все краще. А я не з тих хто хоче так вигинатись я особистість в якої є гідність. Я міняюсь і йду на поступки він не хоче, або як і зміниться то не надовго". І, як на мене, вже і цих рядках є певні протиріччя. З одного боку пишете "я не з тих хто хоче так вигинатись", а з іншого - "Я міняюсь і йду на поступки". На мою думку, відсутнє розуміння справжнього почуття гідності, яке плутається з боротьбою в середині родини за те, хто "кращий і головніший".
І так відбувається не тому, що хтось поганий, а через елементарне невміння правильно себе поводити. До тих пір, поки замість бажання домовитися і допомогти одне одному, буде "перетягування канату", очікувати на гарні зміни не варто. Отже, хоча б хтось один повинен зупинитися в цій безплідній боротьбі і почати розбиратися, насамперед, із самим собою. Як правило, це буває той, хто звертається вже за допомогою, бо усвідомлю до чого все може призвести...
Гармонійні родини бувають, як правило, у тих пар, які мудрість життя перейняли від своїх батьків... Або, ж досягли внутрішньою, дуже кропіткою та наполегливою працею.. Які стосунки між Вашими батьками?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339794 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня, стосовно зради чоловік говорить нічого не було, він тіль тікав туди від проблем бо там його не чіпали, на той період ми жили у моїх батьків, я прийняла цю ситуацію і але здається в середині ще вона мене турбує не відчуваю того що відпустила її, я розумію його сумніви, але чомусь коли я говорю все живемо далі я забуваю все що було, ти також, і не повертаємось у минуле він всерівно згадує все, що було з ним і не з ним, його турбує те що в мене були хлопці до нього, я навіть говорила так навіщо ти почав стосунки зі мною якщо знав що в мене були хлопці, я хочу налагодити ці стосунки повернути повагу, довіру, та іноді таке відчуття що це потрібно тільки мені, він начебто хоче щоб все було добре, але в нього своє бачення гарних стосунків.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339826 для Алла Григорівна Веленко
Доброго дня, у мої батьків мама біль має владу, але в наших стосунках я не прагну бути головною, мені достатньо щоб мої слова були почуті, і як приймати якісь рішення то також враховувались.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339797 для Тетяна Гергель
Доброго дня, так я хочу повернути довіру та повагу, але вже не розумію як, іноді здається що щоб я не робила все не так, можливо йому просто не потрібно це, він постійно говорить що я без нього ніхто, і з дітьми нікому не потрібна, він мене витягнув у люди, до наших відносин я була весела та активна, зараз же мене мало що тішить, постійно роздратована, хочеться спати. Вже опускаються руки
психолог онлайн
На превеликий жаль, нам дуже важко, а інколи і неможливо, бачити себе зі сторони... Ми, звісно, можемо з усіх сил намагатися бути не такими як мама, але... Мама та донька зв'язані між собою набагато міцніше, ніж нам здається... Чоловік та жінка реагує один на одного не стільки через зовнішні дії, скільки через внутрішні установки... Як на мене, причина Ваших конфліктів саме в цьому... Я так розумію, у чоловіка батьком керувала також його дружина?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339842 для Алла Григорівна Веленко
Ні, в чоловіка складна ситуація в родині, до трьох років жив з татом та бабусею, мати почала пити і за період життя з нею він багато травмувався, по його словам, загалом нормальної сім'ї він не бачив, виховували бабусі та тато.
психолог онлайн
Дякую за відвертість... Насправді те, що Ви написали про чоловіка, абсолютно не протирічить моїм припущенням...
Ваш чоловік, так само як і Ви, абсолютно не вміє правильно себе поводити... Ви зараз, як маленькі діти, які не розуміють, що їм робити... Але, як на мене, це можна виправити... Звісно, міняти поведінкові моделі важче, аніж з дитинства їх засвоювати автоматично, але... У Вас на кону стоїть щастя Ваше та Ваших дітей, та і загалом, існування самої родини... Тому зміни своїх установок варті того...
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 339850 для Алла Григорівна Веленко
Дякую за відповідь, з чого краще почати ці зміни?
психолог онлайн
Починати потрібно з пропрацювання підсвідомих дитячих поведінкових установок, плюс паралельно, пропрацювання помилок у стосунках, та засвоєння правил більш гармонічного спілкування
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго!
Так, картина Вашого сімейного життя намалювалася не дуже...
цитата:
він хоче щоб я слухала тільки його, його слово останнє, він знає все краще
Диктат та домашня тиранія?
цитата:
з моєї сторони іде тема ревнощі тому що була ситуація коли я була вагітна чоловік їздив до іншої після цієї ситуації довіра дуже сильно зіпсована, більше даних ситуацій не траплялося, але час від часу це кусає, з чоловікової сторони також є тема ревнощів він ревнує до всіх, до друзів, до кумів, навіть якщо просто буду спілкуватися на спільному святі, після свята буде скандал, все тому що коли нам було по 15 ми вже зустрічалися і там ми не гарно розійшлись
Ревнощі та багато образ, які ви обоє ніяк не можете пробачити один одному.
цитата:
він постійно чіпляється що ти не максимум працюєш, ти не ідеально прибрала,ти не готуєш те що я хочу, знецінює все що я роблю фразою стірка машинка стіркє, що там прибрати 5 хвилин, а картошка то не їжа ти день нічого не робила, і забороняється користуватися телефоном, тобто інстанрам, тік ток, та інші розважальні програми
цитата:
здається що щоб я не робила все не так, можливо йому просто не потрібно це, він постійно говорить що я без нього ніхто, і з дітьми нікому не потрібна, він мене витягнув у люди, до наших відносин я була весела та активна, зараз же мене мало що тішить, постійно роздратована, хочеться спати. Вже опускаються руки
А це дуже схоже на аб'юз з його боку - маніпулювання та знецінення Вас як особистості, формування відчуття неспоможності та нікчемності. Вочевидь чоловік деструктивно на Вас впливає. І найгірше, що визнавати цього не збирається, а скоріш за все звинуватить у всьому Вас...
Чесно кажучи жодних райдужних перспектив у стосунках між вами я не бачу.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
з чого краще почати ці зміни?
Исходя из того, что за ревностью скрываются ваши страхи (в частности, страх потери), то вначале вам надо убирать их (а также установки и ограничивающие убеждения, которые лежат в основании) и развивать уверенность в себе.
Также вам надо будет убирать обиды и чувство вины, потому что ваш муж в своих манипуляциях ловит вас на крючки всех этих чувств.
А ваше уверенное поведенное поможет противостоять ему (с помощью специальных техник противодействия).
И только на таких условиях вы сможете сохранить семью.
Потому что иначе он вас сломает таким своим поведением, о котором вы пишете.
Поэтому если вы хотите
цитата:
почати ці зміни
то можете обращаться ко мне.
Я работаю с тем, о чем вы пишете и могу помочь.