Що робити якщо мені складно приймати підтримку?
Я захворів, і, судячи з усього, доволі таки сильно. При тому внутрішній критик все ще змушує мене щось робити по хаті щоб зменшити тиск на мою дівчину. В кінці кінців, я зараз не в себе вдома, а в неї. Вона і її мама дають мені ліки і так далі хоч і це простуда з простим вологим кашлем, однак мене ні додому не пускають ні на вулицю. Приємно що за мною піклуються і я ніби не можу це прийняти адже я все життя старався впоратися з всим сам і це складно і водночас дуже приємно. При тому що коли я казав що та я можу і сам, лягай спати (була година ночі) вона казала що " Ні, ти хворий а я хочу за тобою попіклуватися ". Не знаю чого, але мій мозок в цей момент злегка включав приємну музику в голові і змусив виступити сльози які я не хотів дати побачити моїй дівчині бо щось всередині але був дуже щасливий в цей чудовий момент хоч і продовжував казати що та я сам та я сам. Щось мені заважає бути таким як вона і це напевно витримка через роки. В школі мене вже починали буллити коли бачили мої сльози, корчили обличчя плачучої людини ніби це погано. Дітьми були, що тут вже сказати. І я видно був дуже вразливий до цього всього, що мене змусити плакати ставало дедалі важче і важче. Я думав в кінці це дійшло і до фізичного болю, коли мені прямо на ногу впав топор (тупою стороною звісно ж) і коли до мене підбігли залякані батьки, мій організм знав що не все добре , мій мозок знав що не все добре, моя нога прям точно знала що не все добре,мій рот: "Щось сталося? Ну, топор впав та і все. Я не відчуваю нічого " і в цей момент мій мозок: "А, ну значить будемо терпіти будь який біль в цілому". Ну і от результат у порівнянні:
Дівчина: полежала і "боже як же я втомилася "
Я: зварив суп (навіть поки хворий), випив вітаміни, трошки повчив програмування і кажу що " почуваюся добре і все нормально" на фоні температури в 37.5, а вчора і взагалі 38.2
Моя дівчина вдарившись легенько головою: "Аау, боляче. Тепер у мене голова болить "
Я після топора від якого залишився огромний синяк на нозі: *відчуваю біль, відчуваю. Все* що кажу? " Все добре "
Я розумію що це деструктивна поведінка мозку адже якщо щось болить це значит що не все добре, а якщо ти на підсвідомому рівні не хочеш показувати біль оце вже проблема. Та навіть жарт бро мізинець яким ти вдарився вже мені не актуальний. Так, я вдаряюсь, не видаю ні звуку, закриваю очі, підсвідомо собі кажу "1, 2, 3" і біль пропадає і все окей. Я думаю це не норм
Питання від: ; Вік: 18
Доповнення від автора
Прошу вибачення за можливі помилки. Ще не створив звичку в собі перевіряти усе, що я написав :)

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
Ви звикли подавляти свою внутрішню дитину. Коли ми хворіємо - відбувається регрес в дитинство, де можна злягти і відчути свою безпорадність. Ваша дівчина дає вам те, чого можливо не було у вас маленького. Турботу, співчуття, увагу та любов.
А що такого страшного трапиться якщо і ви дозволите собі саме таке відношення? Ви ж потребуєте його, хоча старий досвід атакує новий, проте щось нове таки трапляється з вами.
Терпіти і бути мазохістом по відношення до себе це дійсно не норма.
Для детального дослідження цієї теми рекомендую роботу з психологом!
психолог онлайн
Доброе утро!
"Я думав в кінці це дійшло і до фізичного болю, коли мені прямо на ногу впав топор (тупою стороною звісно ж)"
Вам еще повезло - что не острием прям в ногу упал топор... иначе бы ситуация была гораздо сложнее...
Знаете скажу так, вы преувеличиваете болевые ощущения...
да температуру терпеть, а еще чтото при этом делать очень тяжело...
но другие люди вообще иногда даже, с температурой и на работу ходят ( что не есть нормальным) их обстоятельства заставляют - или чувство ответственности, или жажда денег.
Но я к тому, что есть ситуации намного сложнее по здоровью, чем просто синяк или температура.
И вот люди их как то выдерживают и проходят.
Как вы думаете как они это выдерживают?
И да, у каждого человека свой болевой порог - ктото ярче боль чувствует, ктото туже боль будет чувствовать слабее. ( хотя ситуации могут быть одинаковыми)
Ну и многое действительно зависит от характера - если есть выдержка и сила воли.
Ваша же девушка - ей еще сложнее или не привычнее терпеть боль. Может просто не хочет ее терпеть.
( любит себя, жалеет себя, или у нее другой болевой порог - тогда ваша боль - для нее будет сильнее ощущаться, и наоборот ее боль, для вас ерунда)
Плюс у каждого свои особенности организма. Организм очень сложно устроен. И болезнь любая влияет и на другие органы и т д.
Тут главное, чтоб человек не симулировал в таких ситуациях, и не манипулировал.
( через болезнь - другими людьми )
То что вы, привыкли терпеть боль- тут и плюс и минус.
Вы таки ее привыкли терпеть - и это хорошо.
А с другой - не всю боль нужно терпеть и не всегда. Нужен баланс - вовремя лечение, вовремя отдых.
Главное разрешить себе отдохнуть или позаботиться о себе.
Вам не удобно, что о вас заботиться именно девушка?
Или что вы ее напрягаете собой?
Или не хотите быть ей должным потом?
Заботились ли о вас родители?
И как вы сам о себе заботитесь?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Добридень, Roman. Що робити? Дати собі дозвіл іноді приймати допомогу. Ми живемо в патріархальному суспільстві. Досі ще. Нас вчать, що чоловік повинен бути сильним та мужнім, а жінка тендітною та слабкою. Але це всього-на-всього стереотипи. І вони нас дуже обмежують. Бо справжня мужність це - прийняти свою слабкість, а не ховати її. Справжня жіночість - це дозволити іншому бути іншим, а не змагатися з ним. Справжня сила в тому, щоби захищати слабшого, а не перемагати все і всіх навколо.
А ще, в кожній жінці живе чоловіче, а в кожному чоловіку - жіноче. Це про Анімус і Аніму. І якщо це не так - ми неповні.
психолог онлайн
Доброго дня. Схоже, Ви витрачає доволі багато сил та ресурсів на стримування своїх відчуттів і свого болю, це дуже не просто. Хоча правильніше буде сказати стримуєте реакцію на біль, адже больові відчуття Ви таки сприймаєте. І тут виникає декілька питань:
- А що станеться, якщо б при ударі мізинцем ви голосно і прямо показали свою реакцію? Як би Ви на себе дивились і як би дивились інші?
- І друге - а що Ви отримуєте хорошо з такої поведінки? Коли стримуєте, будучи дитиною, сильний біль в нозі, що проносилось і проноситься в голові? Що в цьому цінного отримуєте від інших і можливо від себе?
Є ще декілька нюансів, але в переписці їх вже не обговориш. Спробуйте поглянути на себе в цих станах, дистанціюватись можливо і роздивитись, шо ще відбувається окрім описаного. Адже таке жорстоке відношення до себе дійсно деструктивне і чим далі, тим гірші наслідки може мати для Вашого емоційного і загалом психічного стану.
(І вже точно, не варто оцінювати здатність терпіти біль як щось "круте" і що "інші і більше терплять", як писали вище, адже це може тільки поглиблювати цю потребу приховувати свої реакції. А Ви, місцями, здається намагаєтесь приховати і ігнорувати свій біль навіть перед самим собою.)
психолог онлайн
Виконання програми "Я повинен завжди бути сильним і терплячим" (бо з мене будуть глузувати й перестануть поважати) забирає багато сил, а також віддаляє у стосунках, бо зникає щирість і не дає іншій людині потурбуватися про Вас, відчути власну корисність.
Подібне потребує переформатування в психотерапії.