Як не тримати все в собі і не гризти себе зсередини?
Я боюсь ділитись своїми проблемами і переживаннями з близькими, думаю, що не правильно зрозуміють, тому все намагаюсь тримати в собі. Думаю, що це викликано тим, що в минулому викладення власних переживань викликало осуд і зневагу.
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
По-перше, психотерапія. Там Ви зможете вільно висловлюватися, і Вас навчать не гризти себе зсередини.
По-друге, Ви маєте право викладати в публічний простір свої переживання, якщо це Ваша особиста сторінка в соцмережах. Так, в когось може бути обурення чи неоднозначна реакція, але Ви можете зробити профіль закритим, якщо соромитесь зайвої публічності.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Думаю, що це викликано тим, що в минулому викладення власних переживань викликало осуд і зневагу.
Якщо ви зв'язуєте минулий досвід із сьогоденням,то варто цю історію закрити у індивідуальній роботі з психологом. Подібні питання в переписці не вирішуються.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
Марія Радченко
Mira, це було в минулому.
А тепер Ви можете подолати цей страх в співпраці з психологом, під час проходження особистої психотерапії.
А також зможете навчитися захищатися психологічно від токсичних почуттів типу осуду і зневаги, які на Вас спрямовували рідні (скоріш за все вони були нарцисичного типу). В результаті станете в рази СИЛЬНІШОЮ.
І навчитеся розрізняти адекватних і доброзичливих людей від токсичних персонажів, схожих на цих рідних.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Доброго ранку, Mira!
цитата:
ЯК НЕ ТРИМАТИ ВСЕ В СОБІ І НЕ ГРИЗТИ СЕБЕ ЗСЕРЕДИНИ?
Гадаю, Ви не повірите - в теорії це зробити дуже просто. ЗНАХОДИТИ людей, які Вас прийматимуть без осуду і зневаги(!) Для кого Ви станете близькою та цінною.
Схожі люди Вам зустрічаються?
Якщо ні, то в чому, на вашу думку, причина?
цитата:
Я боюсь ділитись своїми проблемами і переживаннями з близькими, думаю, що не правильно зрозуміють, тому все намагаюсь тримати в собі.
Щодо близьких. Про кого, власне, йде мова?
Якого роду проблеми і з приводу чого переживання Ви намагались донести до близьких? Також варто дослідити, на яку реакцію Ви розраховували - щоби просто зрозуміли? почули? співчували? підтримали? допомогли?
цитата:
все намагаюсь тримати в собі.
Коли тримаєте в собі, то що відчуваєте - до себе? до близьких - які почуття?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
А вы еще общаетесь с старым окружением, которое вас не уважает?
Кто именно вас осуждал в прошлом?
Лучше всего менять окружение - на новое.
Тщательно его выбирать.
Смотреть - уважают ли вас люди, ценят?
И вот тогда, можно им открыться и поделится своими мыслями и переживаниями.
А свой страх открываться людям - проработать с психологом.
психолог онлайн
Доброго дня, Mira.
Нажаль, частіше за все, нас ніхто не вчить проявляти себе... Але всі від нас очикують проявленності та задоволення... Важко сказати, чи необхідно зараз шукати, хто саме і як винен в вашій травмі... Але факт залишається - непроявлена людина мов би "не існує" в реальності...
Але, якщо у Вас з'явився запит на необхідність висловлювати свої думки вільно - варто спробувати його проробити, та вивести на зодовільний рівень саме для себе!
В цьому Вам може допомогти робота з психологом. Я теж працюю з подібними запитами.
Але ви повинні розуміти - це в першу чергу Ваша робота над собою! За допомогою спеціаліста.
Бережіть себе! Та приходьте на терапію.
З повагою, Сацик Алевтина.
психолог онлайн
Доброго вечора Mira.
Насправді, практично всі наші проблеми та страхи "родом з дитинства". Ми дорослішаємо, нам здається, що вже все в минулому, але...
Дитяча психіка дуже ранима, тому всі переживання та травматичний досвід немовби консервується на рівні підсвідомості. Тобто, нікуди не зникає і стає рефлексивною формою поведінки, певними установками, які і керують нашим життям. По факту, доросла людина, продовжує реагувати з оточуючим світом з позиції тої маленької дитини, якою і отримала травматичний досвід.
Насправді, щоб почати жити дорослим, зрілим та щасливим життям, необхідний певний "перезапис" дитячих установок та поведінкових моделей на рівні підсвідомості.