Насильство
В дитинстві мене гвалтували. Не одноразово. Казати про це я змогла лише в 25 років. Розумію, що в мене велика психологічна травма, і не знаю як впоратися. Це привело до низки проблем в моєму дорослому житті. В мене немає дітей, відносини не складається. Я повністю занурена в роботу . Велике відчуття провини
Питання від: ; Вік: 36

психолог онлайн
Співчуваю вам за те, що ви пережили такий важкий досвід в дитинстві. Вам важливо зрозуміти, що ніколи і не при яких обставинах жертва сексуального насилля не може бути в ньому винна, а особливо, якщо це стосується дитини. Відповідальність за скоєний злочин лежить виключно на насильнику і ніяким чином не може бути виправданою. Зверніться до психолога, який надасть Вам підтримку і зможете в безпечному середовищі опрацювати свою травму. Ваша емоційна та психічна благополучність є пріоритетом, і підтримка фахівців може допомогти вам знову знайти рівновагу та гармонію в житті.