Я відчуваю руйнацію особистості, я стаю чужою для себе внутрішнього людиною
Зараз мені дуже погано. В мене сталися деякі речі, що вибили мене з життя, мій образ життя перетворився на якийсь депресивний. Тепер я хочу все змінити. Але я постійно зазнаю жалю чи за втрачений час чи просто тому що я згадую яким я був раніше, і розумію, що вже не можу так міркувати, що погляди на речі втратилисґ, хоча мав погляди особливі для мене.. Я постійно думаю як змінитися.Я знаю які саме речі я хочу бачити в житті, але не можу якось щось запланувати чи створити розклад тижня, бо я боюсь, що врачу з уваги різні речі. Вже розумію, що на багато речей просто немає часу. Сприйняття світу в мене дуже дивне зараз - я розумію, що підтримки тут шукати не можна, але все одно продовжую шукати її(маю на увазі в світі) . Загалом люди дуже жорстко ставляться. Я постійно тримаю все в собі. Спілкування не маю. Не знаю що мені робити. Я дуже втомився. В мене опускаються руки. Загалом на мене дуже сильно вплинув переїзд з рідного міста через окупацію. В цьому регіону де зараз я все чуже і я не відчуваю тої сили і натхнення, що були там..
Питання від: ; Вік: 20
Доповнення від автора
Також мені дуже складно прийняти якесь рішення. Бо для цього я хочу з кимось порадитися, а тільки потім вже прийняти.
Я звик відкладати багато речей

психолог онлайн
Доброго вечора.
Перш за все, раджу звернутися по допомогу до лікаря-психіатра до психоневрологічного диспансеру населеного пункту або області, де Ви зараз живете, тому що депресивна симптоматика потребує консультації лікаря. При собі треба мати паспорт для посвідчення особи. Напрямок сімейного лікаря до психіатра не потрібний.
Також варто звернутися по психологічну допомогу, тому що перебування на окупованій території під час війни - це травматичний для психіки досвід, який треба опрацювати з психотерапевтом, бажано з багатьма роками досвіду роботи з ПТСР (посттравматичним стресовим розладом) та іншими кризовими станами, з якими стикаються люди після повномасштабного вторгнення. Якщо нема можливості дозволити собі психотерапію - можна пошукати безкоштовну психологічну допомогу переселенцям на волонтерських засадах.
Доповнення від автора
Що ж. Я не думаю, що я потребую психіатричної допомоги. Війну бачив, так. Але під окупацією під час війни я не був. І я просто хочу йти далі, розвиватися, йти до своїх цілей. Але з плануванням важко. І постійне почуття жалю і незнання як правильно вчинити вбиває
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353583 для Марія Радченко
Я неправильно відповів
психолог онлайн
цитата:
І постійне почуття жалю і незнання як правильно вчинити вбиває
Зрозуміла Вас. Тоді, можете будь ласка розказати, щодо прийняття яких саме рішень Ви наразі сумніваєтесь? Між чим і чим не можете зробити вибір?
Доповнення від автора
Публічно не можу конкретно сказати, що це саме за вибір
психолог онлайн
Тоді рекомендую звернутися на індивідуальну консультацію до психолога онлайн або очно, щоб опрацювати це питання. Тому що важко дати підтримку чи рекомендацію, не знаючи деталей ситуації.
психолог онлайн
Доброе утро!
Вы пишите -
"І постійне почуття жалю і незнання як правильно вчинити вбиває"
А что именно вы жалеете? Или кого? Себя, или то, что многое уже не такое как раньше?
И что нельзя все вернуть как было?
Война многое поменяла к сожалению...
Война это трансформация всего - и уклада жизни, и привычек человека, и его системы ценностей.
Многое проверяется на прочность... старые схемы уже не работают - надо искать новые.
Искать новые стимулы для себя - что вас бы мотивировало идти дальше!
Вы пишите - что хотите идти дальше!
А куда именно вы хотите прийти - или к каким целям?