Що робити, якщо я не розумію своїх емоцій?
Останнім часом я помічаю за собою постійні зміни у настрої. В один момент я можу навіть підвищити голос на людину, обізвати її за якусь дрібницю, а вже через секунду я починаю плакати і впадаю в істерику, бо не розумію чому я так вчинила. Це постійно трапляється, фактично кожен день, з усіма близькими хто мене оточує. В одну секунду мене аж розриває від злоби і ненависті до усього, а в інший я почуваю себе дуже винною, і просто жахливою людиною. що мені з цим робити? я дуже хочу цього позбавитись, адже я роблю боляче своїм близьким. але не розумію як саме мені з цим працювати. я не роблю це спеціально, образливі слова чи крик та звинувачення в бік людини вилітають ніби самі, хоча сама по собі я дуже спокойна, і дуже емпатична, і ніколи раніше з подібним проблем не було, допоможіть будь ласка..
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Можливо це просто результат гормональної перебудови організму, бо Ви якраз знаходитесь в підлітковому віці, а можливо і щось більш серйозне. Тому я радив би Вам відвідати лікаря-психіатра і проконсультуватись саме з ним.
психолог онлайн
Доброго дня.
Дійсно, у підлітковому віці можуть відбуватись певні гормональні зміни в організмі, що може впливати на Ваш настрій та поведінку. Проте, щоб краще зрозуміти, що з Вами відбувається можете звернутись до психолога ( в навчальному закладі чи приватно).
Загалом, корисно буде попрацювати над розвитком свого емоційного інтелекту, а саме розуміння своїх емоцій та їх контроль. Щоб розвинути навичку самоусвідомлення можете задавати собі питання: "Що я зараз відчуваю?", "Яка це емоція?" (злість, страх, подив, огида, гнів і т.д.), "Що саме передувало цій реакції?" тощо.Також можете вести особистий щоденник, це допоможе покращити рівень рефлексії.