Постійно плачу, як з цим боротись і що це значить?
Мені 16 років, я завжди була емоційною дитиною і ставши підлітком це не змінилось, але нещодавно я помітила, що можу плакати по 3 рази в день від любої дрібнички, чи то мені виделка з рук випаде, чи то до мене на тон вище будуть говорити, на все в мене буде одна реакція–плач. Думаю буде важливо розказати і про свою проблему з дитинства, скільки себе пам'ятаю, то мене до тремору в кінцівках дратували звуки: голоси людей, як хтось шморгає носом, як хтось їсть, або ж п'є, список досить великий. Наскільки я знаю, то це явище називається мізофонією. Я не розумію що зі мною робиться, а тим більше мої батьки, тому я вирішила погуглити і натрапила на цей сайт. Надіюсь мені приблизно скажуть про що це все може говорити і що зі мною коїться ..
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Доброї ночі. Проконсультуйтеся з лікарем терапевтом, можуть бути проблеми з гормонами, гормональний збій. Також можливо потрібна консультація невропатолога та психіатра. Вам підкаже терапевт, тільки все розповідайте як є, нічого не приховуйте.
Також треба працювати паралельно з психологом/психотерапевтом, шукати причини вашого стану. Якщо немає проблем зі здоров'ям, і це підтверджує лікар, то можна працювати тільки з психологом/психотерапевтом.
Що зараз відбувається у вас в житті? Чим ви займаєтесь? Що любите? Які хоббі? С ким живете? Яка атмосфера в домі (сварки, скандали)?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356172 для Надія Іванівна
В мене в житті немає нічого особливого. Буває такий стан, що потрібно піднятись з ліжка і піти готуватись до НМТ, а я ну взагалі не можу себе пересилити, наче мотивація на 2 секунди з'являється, але вона настільки слабка і швидко зникає, що я деколи я взалі не бачу сенсу піти щось зробити. Багато часу проводжу за читанням, я вважаю, що це моє єдине хоббі. У мене повна сім'я, сварок і скандалів немає, або ж дуже рідко трапляються, але напевно через мирну і тиху обстановку дома, коли я попадаю в сварки, то в мене бажання втікти, закрити вуха (ненавиджу голосні звуки), розплакатися прямо там... З сестрою в мене також чудові стосунки, вона мене підтримує, але як і у всіх бувають суперечки
психолог онлайн
Все індивідуально, треба разом з психологом на консультації розбирати.
В переписці не зробити цієї роботи, і це не один день.