Що робити якщо сняться страшні сни про минуле
Дуже часто пробужаюся через страшний сон який приблизно був в минулому ( наприклад коли брати примушували щось робити що я не хотіла, або коли мачуха тата настоювала проти мене і щось подібне) Це було давно, зараз в мене всьо добре, живу з хлопцьом але часто сняться сни про те як щось подібне буле в минулому. Що робити щоб не снилися такі сни? Я про це не думаю, не згадую але сняться..
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Доброго дня!
В снах ваше подсознание вам дает напоминание... то что осталось для вас не решенным... гештальтом...
Почему так получилось? Почему они так к вам относились?
Почему вас обижали? Почему на вас давили?
Почему не считались с вашим мнением?
Обида осталась не проработанная к этим людям... вот и выскакивают в снах, эти ситуации...
( это на консультацию к психологу нужно)
психолог онлайн
Наталия Горская
Анастасія, Вам сняться ваші психологічні травми. Щоб цього не було, потрібно пропрацювати свої травми в реальності. Краще в супроводі спеціаліста
психолог онлайн
Доброго дня Anastasia!
Все, що пишете про сни, насправді, стосується тих дитячих та підліткових проблем і стресів, які не були прожиті в минулому. А Ви їх просто намагалися та хотіли забути.
Якщо були образи, страхи, гнів, почуття беззахисному та безпорадності тощо у стосунках із значимими родичами, воно нікуди не дівається. І якщо не відбулося глибинного усвідомлення причин всіх подій та внутрішнього прожиття та прийняття себе, їх, взагалі, всіх подій, воно іде на рівень підсвідомості і там застрягає психо-емоційними блоками. Вдень наша свідомість активна, і нам вдається жити лише сьогоденними питаннями. Але вночі, коли свідомість "вимикається" і ми засинаємо, відкривається наша підсвідомість, нагадуючи що є щось таке, на що ми мусимо звернути увагу, щоб не псувати своє життя.
Ви пишете, що у Вас зараз все добре - і це прекрасно! Та, на скільки я зрозуміла, Ви поки не в шлюбі, а просто проживаєте з хлопцем разом. Рано чи пізно, стане питання розвитку стосунків, тобто, шлюбу та народження дітей... І якщо дитячі травми поки що активуються лише вночі, вони можуть дуже швидко "включитися" вже у Вашому реальному житті у вигляді певних поведінкових реакцій та установок, як тільки стосунки стануть більш серйозними. Це закони, які діють не зважаючи на те, чи знаємо ми про них, чи ні.
Я правильно Вас зрозуміла, Ви росли з батьком та мачухою? А брати Ваші рідні?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356832 для Алла Григорівна
Так, я росла з батьком і братами, це рідні брати. Мама померла коли мені було 5 років, потім десь через рік тато почав жити з мачухою..
Можете будь ласка порекомендувати якісь книги що робити з цими травмами?
психолог онлайн
Аналіз сновидінь можна робити по Юнгу. Книга "Воспоминания. Сны. Размышления". Дуже помічна книга, не попса. Там багато що зрозумієте. Але може видатись складнуватою. Популярної літератури поки що не готова порекомендувати
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Для того, чтобы Вас не беспокоили Ваши сны, Вам нужно с ними разобраться и это можно сделать со специалистом. Судя по всему, Ваша психика не справляется и продолжает во сне перерабатывать те травматические события, которые были с Вами в детстве.
психолог онлайн
На превеликий жаль, я не можу Вам порекомендувати якусь книгу щодо роботи зі снами. Адже, у таких випадках, як Ваш, навряд чи вони чимось допоможуть. Знати, що є непрожиті дитячі травми і пропрацювати ці травми - це абсолютно різні речі. Адже, дитячі травми - це вже рівень підсвідомості, і щоб на нього вийти, потрібно мати або спеціальні навички професіонала, або поруч спеціаліста, який допоможе розібратися та трансформувати застряглі стреси. В любому випадку, залишати все в такому стані, я б Вам не радила. Бо психо-емоційній блоки з часом можуть спровокувати схожі ситуації вже в дорослому житті, або ж перейти вже на рівень психо-соматики, тобто, спровокувати появу хвороб.