Пустота всередені
В моєму житті все добре, але я не можу позбавитись від відчуття пустоти всередені. Я змінювала роботу; міняла хоббі; старалася більше гуляти на повітрі, але не допомагає. Я цілий час стомлена та хочу спати. Мені важко бути сконцентрованою довгий час, при тому, що раніше такого не було. Зараз я все частіше думаю про та пустоту, та не можу більше ні на чому зосередитись.
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Наталия Горская
Доброго дня, Алекса!
Ви написали
цитата:
ПУСТОТА ВСЕРЕДЕНІ
на фоні
цитата:
В моєму житті все добре
І це здивувало. Виникли питання:
А що є у Вашому житті? Що саме з того, що є, вважаєте добрим?
цитата:
Я змінювала роботу; міняла хоббі; старалася більше гуляти на повітрі, але не допомагає.
Це Ви так намагались боротись із пустотою? Виходить, доволі нелогічно - пустота всередині, а наповнити попрожнечу збирались чимось зовнішнім.
Дивне явище пустота. Наче в людини чогось бракує. Або вона щось - частку себе, можливо, втратила. Або її сенси, які раніше вважались своїми і правильними, потерпіли фіаско, девальвувались. Які у Вас з цього приводу думки - що втратили? В чому зневірились?
цитата:
Я цілий час стомлена та хочу спати. Мені важко бути сконцентрованою довгий час, при тому, що раніше такого не було. Зараз я все частіше думаю про та пустоту, та не можу більше ні на чому зосередитись.
Тобто пустота настирливо запрошує зазирнути в себе. Правильно?
Ще одне доречне питання. Як давно перевіряли стан здоров'я? Чи були хоча б у терапевта? Адже в організмі людини усе з усім пов'язано - думки з тілом, події з емоціями, поведінка з настроем і таке інше. Так що відвідати лікаря не завадить. Можливо, пройти обстеження, аби, принаймні відкинути соматичні проблеми.
Відредаговано автором 14-12-2023 14:04:36
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356456 для Владимир Анатольевич
На даний момент я маю довгі стосунки, роботу, навчаюсь в університеті. Та в цілому не маю масштабних проблем. Зі здоров'ям так само, запал суглобів, але думаю це не прв'язано, так як вони мене торбують вже довгий час. В продовж року я нічого, начебто, не втрачала. Чи втрачала, та не звертала на це великої уваги.
психолог онлайн
Наталия Горская
Владимир Анатольевич Тарасенко
Співчуваю вашій ситуації. Ви живете нормальним соціальним життям при якому не відчуваєте задоволення чи наповнення, я вас вірно зрозуміла? Ваша пустота може свідчити про якусь внутрішню кризу, про необхідність пошуку нових глибинних сенсів чи про перегляд цінностей. Насправді криза, депресія і проблеми це ніби ініціації для знайомства з собою, для необхідних трансформацій.
Рекомендую вам роботу з психологом!
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
В першу чергу є сенс перевірити здоров'я.
Нестача деяких вітамінів та мікроелементів може давати знесилення, проблеми з пам'яттю, навіть певні відчуття пригашення емоцій, ніби є, але не такі, як зазвичай .
Ніби все ок- але ж не можна викреслити з життя проблеми, пов'язані з війною та загальною обстановкою.
Навіть якщо це не торкається Вас безпосередньо, такі обставини можуть впливати на самі основи, на які спирається людина, адже виникає усвідомлення, що все в один момент може зникнути, а звідси виникає питання сенсів, а для чого це все.
Крім того, важливо проаналізувати складові вашого життя, це влаштовують вони Вас . Чи добре Вам в стосунках, чи цікавить навчання, чи подобається робота тощо.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
На даний момент я маю довгі стосунки
цитата:
роботу
цитата:
навчаюсь в університеті.
цитата:
Та в цілому не маю масштабних проблем.
Як Ви вважаєте, кількість дорівнює якості?
Чи можете себе назвати щасливою і задоволеною в стосунках?
А робота Вам подобається?
Навчаєтесь в університеті з натхненням? Вчитись цікаво?
цитата:
міняла хоббі
Ви міняли їх раціональним рішенням чи відштовхувались від бажань і схильностей?
цитата:
Чи втрачала, та не звертала на це великої уваги.
Придивіться в пустоту. І вона Вам відповість - що втрачали, не помітивши. Що шукали, однак не знайшли.
Сама по собі пустота не з'являється...
Відредаговано автором 14-12-2023 15:15:16
психолог онлайн
А раніше, а саме в дитинстві, ця пустота відчувалася? Це відчуття взагалі властиве Вам?
Або ні і вона з'явилася в якийсь момент у Вашому житті? Якщо так, то пам'ятаєте в який?