Як розлучитись з Чоловіком
Вже 100й раз я намагаюсь розлучитись з чоловіком.Але після кожного разу,неважливо пройшла неділя чи день після сварки(а вони найчастіше по доволі серйозним як на мене причинам)коли ми зустрічаємось по необхідності,щоб він забрав свої речі тощо,в мене відчуття ніби нічого і не було,наче то був сон,а ось тут і зараз реальність.Спокійний він,нуль агресії,ніякої напруги в повітрі і все типу ок.Ще на першому році шлюбу коли ми після сварки мирились,все було «ок» від тижня до максимум місяця,і все по кругу.Зараз через три роки,не проходить і години після того як він помічає що я спокійна і не планую далі виясняти відносини,все по новій.
Це були і погрози,а потім ти найкраща,і приниження,все що мені здавалось я «не пробачу» ще до шлюбу з ним.брехня,всюди і постійно,мені здавалось я схожу з розуму від цієї брехні я вже не розуміла де реальність а де вигадки мої чи його.
Я ніколи в житті не калічила себе,не робила боляче,але в якийсь раз коли мене просто вивертало з середини через те що він говорить,як щиро розповідає що я придумала,перегнула,спровокувала,як вчиняє,я почала прямо рвати волосся собі на голові(за що мені соромно)
Після того було ще декілька раз коли я просто йшла в ванну,закривалась і щипала себе до синяків,бо так здавалось глушу ту біль в середині,цією фізичною.
Я не була такою емоційно неврівноваженою,якщо так виразитись,до цих стосунків.
На другому році нашого шлюбу,я дізналась що в нього є проблема з азартними іграми і борги,багато боргів,які від мене приховувались.
Я все чудово розумію,я знаю що ці стосунки приносять мені лише біль,і треба йти.Та я не можу.Я вже думала, що можливо це приносить мені вигоду,але несвідомо.Я хочу покінчити з цим,відновити своє життя,відновити себе,адже навіть друзів в мене не лишилось,бо я «стала якоюсь не такою»
Я ні кому нічого не розповідала,і навіть зараз коли я все розумію,мені соромно самій перед собою,і перед іншими,ніби «чому жалуватись,якшо сама це допустила»
Мені боляче і соромно,соромно що навіть зараз коли майже всі його речі перевезено,я відчуваю,що готова його пустити назад.Я відчуваю що в мене не достатньо сил дати відсіч.
Як мені з цим справитись?
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Вітаю. Люба авторко, я дуже співчуваю вам. Те, що ви описуєте схоже на абьюзивні відносини. Справитись з цим всім можливо, але буде дуже дуже корисно якщо ви звернетеся по допомогу до спеціаліста, або хоча б до кола підтримки людей, які переживали цей досвід. Нажаль, проти насильства не допоможе "виправляти себе" або ж шукати логічні відповіді. Скажіть, як ви до цього з цим справлялись? Чи є у вас близькі родичі або друзі, які зможуть вас підтримати у цей важкий період? Сил вам і терпіння!
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго вечора.
Ваша не проста історія безумовно запит на індивідуальну роботу з психологом.
Тут багато аспектів які треба глибоко пропрацьовувати :
- абьзивні стосунки у яких ви почувається жертвою.
- газлайтинг,як одна з форм абюзу зі сторони чоловіка, що спустошує самоцінність і впевненість у собі.
- емоційні гойдалки та емоційна співзалежнісь один від одного.
-агресія до самої себе, звинувачення себе у всьому, сором, ітд.
Щиро раджу обрати свого спеціаліста і не боятися, йти у глибоку роботу над собою.
Шукати і знайти себе- свої мрії, бажання, цілі.
Зрозуміти цінність себе і свого житя., знайти впевненість і рішучість.
Все це можливо, але тільки з вашого бажання.
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Я все чудово розумію,я знаю що ці стосунки приносять мені лише біль,і треба йти.Та я не можу.
Прийміть мої слова співчуття і підтримки!
цитата:
Як мені з цим справитись?
Вийти в позицію психологічно зрілої людини(!) Що означає - спочатку усвідомлення того, на якому рівні Ви зараз функціонуєте, як поводитесь з реальністю і лише потім почати шлях до власної рівновісності, тобто цільності як особистості.
Деякі моменти позначу, так би мовити, пунктиром, аби Ви ПОБАЧИЛИ внутрішні проблеми. Щодо зовнішніх (це про жахливий сценарій стосунків) Ви й так в курсі.
Отже, що маємо?
Шалений сором перед собою та іншими
цитата:
Я ні кому нічого не розповідала,і навіть зараз коли я все розумію,мені соромно самій перед собою,і перед іншими
Він, власне, про що? Про страхи взяти відповідальність за свої вчинки, за той вибір, який зробили раніше щодо шлюбу з ТАКИМ чоловіком. І за вибір піти від нього, який так і не вдається реалізувати.
До речі. Ви вже почали відкриватись, тут на форумі. Йдіть далі, обирайте психолога, до якого буде довіра, і говоріть з ним про себе. Внаслідок цього сором поступово зникатиме "як роса на сонці".
Наступне. Невміння приймати і прощати себе за помилки і хибні дії. Внаслідок цього
цитата:
почала прямо рвати волосся собі на голові(за що мені соромно)
Прощення себе відновить самоповагу, надасть віру у Вашу здатність долати труднощі, забезпечить ресурсом енергії.
Далі. Слабкі внутрішні опори і невпененість в собі.
Також, схильність до емоційної залежності, яка, скоріше за все, походить від переживання дитячого досвіду відчуження.
Словом, потрібна психотерапія. В цьому слові, між іншим, насправді немає нічого негативного. Це про підтримку і допомогу Вам, аби, зрештою, змогли стати Автором свого буття.
Відредаговано автором 14-11-2023 10:19:14
психолог онлайн
Доброго дня!
Співчуваю Вам, а з іншого боку - за Вас радію, бо все ж знайшли сили написати про своє життя...
Ви заплуталися, а отже, втратили сили... Коли немає сил, прийняти, навіть правильне рішення, неможливо, потрібні ресурси, яких немає..
Залежні стосунки забирають дуже багато сил і роблять жінку безвольною та приниженою. Тому, найперше, Вам потрібно почати відновлювати свої сили, а не намагатися щось розривати..
Ви пишете, що втратили своїх подруг... І це ще одне питання, чому і для чого? Інша справа, що стосунки можна спробувати відновити, або знайти людей, яким Ви можете просто допомогти. Від цього Ви самі себе почнете поважати і це додасть Вам почуття власної гідності, якої поки що просто немає...
Насправді, залежні стосунки не з'являються на рівному місці... Які у Вас були стосунки з батьками в дитинстві?
Відредаговано автором 14-11-2023 13:53:32
психолог онлайн
Це співзалежність. З глибинними причинами у дитинстві.
Самотужки не вибратись. Тільки в процесі психотерапії з психологом.
Але ця людина остаточно Вас зруйнує психологічно, якщо нічого не робити і залишатись в цих деструктивних стосунках.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вам зараз непросто. Але Ви вже зробили перший крок. Ви визнали, що з Вами відбувається, ризикнули написати сюди. Це вимагає мужності.
Перед Вами вибір: залишити все як є чи працювати над собою заради себе. Важливо знайти тих, хто б Вас підтримував на шляху змін. Бо це потребує зусиль і часу, буває боляче і страшно.
На кого з близьких Ви можете розраховувати? Хто Вас підтримує? Що Ви отримуєте в цих залежних стосунках?
Ваш партнер не зміниться. Ви вже це перевірили.
Ви - це найбільша цінність, яка є у Вас.
На цьому шляху змін добре було б мати підтримку професіонала. Також спробуйте пошукати групи підтримки для тих, хто перебуває в залежних стрсунках. Це все дасть Вам опору і допоможе пройти по цьому шляху.
Успіхів Вам. Бережіть себе!