Дівчина кинула мене і відчуває любовь до іншої дівчини як все спасти
Доброго перед історія я був з дівчиною 5 років в нас розбіжність в віці 3 роки за 5 років відносин в нас було багато як і сварки тимчасові розставання так і підтримка любовь та страсть. За цей бул 2 важких момента в наших відносинах перший коли я її кинув на пів року бо мені тоді стало важко з нею ( це сталось на 2 рік стосунків ) 2 момент коли вона поїхала в німечину на початку вірним ми я знов її кинув десь на півтори тижня після чого сам написав, коли вона приїхала з Німеччини мої почуття тільки посилились я ще більше в неї закохався більше страсті було з двох сторін, я в цему житі важка людина я завжди ховаюсь в компютері та довгий час до цего моменту жив мріями які моя любима не зная виконувала. За 5 років вона дуже була Файна хоть і сварилась зі мною я обмежував її волю (це я розумію зараз) я забороняв її гуляти з подружкою вдівати топіки завжди просив скинути фото ( сталось так що ми разом друг друг кожну годину скидувати фото кожен день ) . Події останнього часу такі, вона пішла на роботу щоб підписати практику в училище на початку вона казала що є одна дівчина яка її бісить після вона вивихнула ногу і тиждень була в дома я на 2 день приїхав привіз фрукти вкусняшкі та лікартсво вона взяла з мене обіцянку що на слідующий день я знову приїду но на слідующий день я не зміг прийти іза проблем на роботі. Потім вона знову вийшла на роботу і за три тижні вона ні з чого ( ці три тижні все було як завжди ) у вівторок каже що в середу йде бити тату на шиї і розтаєця зі мною ( після зразу заблокувала ) я писав всім в ітогі вона мене розблокувала я висказав своє не довольство що вона піде набити тату і пробував взнати чому вона хоче розтатись в той день я не взнав на слідующий день я купив квіти і приїхав до неї і так сталось що вона імено в цей момент вийшла з дому побачивши мене вона почала зразу втікати і плакати я її догнав і пробував поговорити це на той момент не дало результатів я поїхав Щ нею коли пішла бити тату після того як вона набила ми поговорили і вона розказала що любить іншу дівчину і хоче її признатись що мене поставило в шок я пробував все виправити продовжити стосунки і вона сказала щоб я дав час а я не послухав я бігав так як дуже погано себе почував бо кохаю її дуже сильно я бачу майбутнє тільки з нею на слідуючий день вона призналась і її та дівчина ( вона лезбіянка і працює з моєю любимою ) сказала що вона з нею не буде і не любить її з того дня я пробував з коханою говорити якось і підтримати і вернути нічого не помогло
Питання від: ; Вік: 20
Доповнення від автора
Та в суботу ми побачились благодарний її батьку ми попробували говорити ми двоє весь час псіхували бо вона не хотіла говорити зі мною і весь час питалась чи це все і вона лишилась в мене на ніч я зробив її еротичниймасаж що раніше її збуджувало і це помогло але страсті не появилось в неї в неділю вона пішла до подруги на що я не був проти і з неділь вона по вівторок не спілкувалась зі мною вівторок ми поговорили вона з того дня розказує про василину ту дівчину яку вона любить і ще в вівторок я побачив що з її почуттями та Василина тільки бавиться і манипулює нею і весь час любима говорила за то що Василина то взагалі вдає що її не існує то проявля симпатію а я почав говорити прямо що нею маніпулюють після чого сам попробував поспілкуватись з василиною в тайні від коханої що не дало результатів а після Василина все почала робити щоб моя кохана з мною не спілкувалась але в четверг я попросив кохану зустрітись зі мною на що вона згодилась ми сходили в кафе я старався взнати чи любить вона мене ( кожен день пишу та дзвоню ) але вона навіть не відповіла а сказала що любить василину я пробував до коханої доторкнутись вона не давала а вчора сказала що не любить но не іскрені я попросив шанс на що получив відповідь що не дасть шансу а навіть якщо дасть шанс то в стосунках більше ніж пів року ми не будемо. Що робити як все врятувати? Я готовий на все я вже почав мінятись і стараюсь змінити навіть образ мишлення но все чо говорю і стараюсь не дає результатів
Доповнення від автора
Но я не можу без неї навіть заснути нічого не можу їсти і це вже на протязі двух тижнів таке відбувається
Доповнення від автора
Як взнати чи любить і як все змінити ? А якщо не любить як її знову завоювати як все виправити ?

психолог онлайн
Доброго дня.
Співчуваю Вашому розставанню з дівчиною. На жаль, іноді закоханість і любов у стосунках проходять, іноді наші партнери починають відчувати почуття до інших. Це може бути емоційно боляче для нас, але це нормально. Це такий етап життя, який треба прожити і прийняти.
Невзаємне кохання - це свого роду випробування. Ви невзаємно кохаєте дівчину, а вона невзаємно кохає Василину, і вам обом боляче, тому ви зараз не можете бути разом. Пропоную подумки поставити себе на місце коханої: вона зараз також в ситуації, коли відчуває любов до людини, що не може відповісти їй взаємністю. Як гадаєте, чи буде дівчина щаслива з Вами, кохаючи не Вас, а іншу людину? І чи будете щасливі Ви, якщо будете з жінкою, що Вас не любить?
Також пропоную поважати вибір дівчини не бути з Вами, і спиратись, в першу чергу, на її слова. Якщо вона каже, що наразі не любить Вас і хоче розійтися, значить так і є. Прийміть це і піклуйтеся про себе. Якшо буде важко - звертайтеся по допомогу до психолога.
Відредаговано автором 01-10-2023 11:52:21
Доповнення від автора
Слова мами моєї коханою ( Василина її просто нав’язує почуття і весь час маніпулює нею ) але головне питання як взнати чи є ще почуття до мене бо моє кохана склона брехати не раз ловив її за брехнею і вона також вміє маніпулювати ( були такі випадки коли вона маніпулювала мною )
психолог онлайн
цитата:
як взнати чи є ще почуття до мене бо моє кохана склона брехати не раз ловив її за брехнею
Ну дивіться. Ми з вами обидва не телепати і не вміємо визначати брехню по клацанню пальців. Так, навіть фах психолога не дає мені такої змоги, бо я не знаю особисто Вашу дівчину та її стиль поведінки.
Але що можу сказати путнього з цього приводу. Навіть якщо Ваші надії вірні, і дівчина Вас любить, але бреше що ні, слід орієнтуватись на її слова, а не почуття, які Вам не відомі. Тому що як вона каже "ні" значить не готова продовжити стосунки з Вами, а як була б готова, то сказала б "так". НАВІТЬ якщо в дівчини є протиріччя між думками і словами, чи це Ваша робота, їх розплутувати? І чи будете Ви щасливі, коли кохана людина поруч каже одне, а робить інше?
Я б радила переформулювати запит з "як повернути дівчину" до "як прожити розставання", бо прийняти факт розставання і прожити його треба в будь-якому разі, як би важко не було. А будете ви потім разом чи ні - це вже інше питання, яке від Вас наразі не залежить.
психолог онлайн
Добрий день. Вважаю, що вам варто звернутися в індивідуальну роботу з психологом спочатку для того, щоб розібратися в своїй поведінці і почуттях,в своїх потребах. А далі вже працювати над відносинами.
Доповнення від автора
Мабудь
Я маю деякі сумніви що хтось взагалі зможе допомогти в цій справі, попри то що стараюсь стати іншим щоб завоювати.
Також по тому що каже кохана я чую що Василина або знає чого не хватало нам в відносинах щоб бути знову щасливими і дає це щоб переобідити її або вона в василині бачить то чого хотіла від мене коли я це не зміг надати її
Доповнення від автора
Та в почуттях і в потребах я вже розібрався а вот з поведінкою важкіше так як я взагалі не знаю як зараз поводити себе до неї як поступити,
І як поступити якщо дійсно моя любовь хотіла цего всего від мене більше ніжності і кохання а я не дав це тоді коли було потрібно і зараз навіть якщо і дальше любить мене вона не хоче дати шансу щоб я знову не зробив її больно
психолог онлайн
Доброго дня!
Лучшее что вы можете сделать для любимой женщины - если вы ее действительно любите...
ОТПУСТИТЬ! И пожелать ей счастья! ( неважно кого она в будущем выберет)
У вас какаято мания уже... причем... вы ее не ценили пока были вместе с ней... а когда она ушла начали ценить...
Свободы не даете... и не цените... то что имеете...
Вам с собой надо сначала разобраться - а уже потом с кемто строить отношения.
( извините- что резко - на зато правдиво)
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Я маю деякі сумніви що хтось взагалі зможе допомогти в цій справі
В отношениях участвуют два человека - 50 на 50.
Поэтому у вас есть ваши 50%, на которые вы можете что-либо сделать, если хотите быть с этой девушкой.
Но для этого вам придется менять себя и отношение к себе и другим.
Сделать это можно будет только в индивидуальной работе с вами, так как надо иметь больше информации о ваших с девушкой характерологиях и отношениях между вами.
К тому же нужно будет разрабатывать стратегию и тактику вашего поведения, чтобы вы понимали, как надо себя сейчас вести.
Одна консультация длится 1 час, а изменения вам предстоят большие.
Поэтому для этого потребуется время - это минимум 4-6 встреч с частотой 1 раз в неделю, то есть 1-1,5 месяца.
Если у вас есть сильная мотивация быть с этой девушкой, а также необходимые ресурсы (время, энергия и деньги), то можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими проблемами и могу вам помочь.
На первой встрече вы получите план решения вашей проблемы и подсказки о том, что вам надо делать.
На форуме же вы сможете получить только общие рекомендации и поэтому действительно ваши
цитата:
сумніви що хтось взагалі зможе допомогти в цій справі
найдут свое подтверждение.
Потому что помочь вам можно только в индивидуальном формате.
психолог онлайн
цитата:
стараюсь стати іншим щоб завоювати
Розумієте, любов і війна - це дещо протилежні речі. Любов - це спокійне, стійке і стале почуття, яке може не згасати роками, якщо його в собі підтримувати. А війна - це про ворожнечу, конфлікт і пристрасть.
Якщо Вам у минулому доводилось завойовувати чиюсь любов (батьків, коханих) - цей сценарій може неусвідомлено програватися зараз.