Я розійшлася з хлопцем на 7 місяці вагітності
Я вагітна на 7 місяці вагітності, батька дитини люблю дуже сильно. Ми запланували дату вінчання, я була проти, щоб він запросив своїх хресних і близьких, бо я не хотіла, щоб ті посторонні дивилися на мене в такому стані, можливо мені може стати погано і я швидко втомлююсь. Його мама займалася тим всім, все хотіла щось вирішити.
Ми з ним домовилися, що він мені дасть гроші і я куплю обручки, так як він не може приїхати в місто. Все було добре, я фото відправила обручок і ми узгодили, яку модель беремо, але ввечері він пише, що мама приїде і купить зі мною, бо чого ті обручки будуть тиждень перед вінчанням лежати в мене? Я розізлилася, що він тільки з мамою погоджується і скрізь мама його суне носа, заблокувала його скрізь і сказала, що все відміняється, бо він постійно про все звітується мамі, ми перед цим обговорювали тему, що деякі питання маємо вирішити без його мами. Я не хочу, щоб вона постійно нас «рятувала» як вона це любить казати.
На другий день мені його мама пише у вайбер смс: шукайте собі іншу весільну маму, бо я вам не угодна. Вона підслухала нашу розмову, коли я сказала, що в нашому краї вдовам не можна купувати обручки і замовляти коровай. Вона звинуватила в тому, що я її звинувачую, що вона вдова, хоча я ніколи такого не думала. Мене розчарувало те, що його мама завжди у все лізе. Я просто попросила в батька моєї дитини, щоб деякі питання були суто між нами і не розказувати про їх мамам. В мене серце не витримує. Я не очікувала, що у його матері така неприязність до мене і після такого я не зможу переступити його дім і мило посміхатися його мамі. В мене душа не на місці. Я просто не витримую морально, тримаюсь заради дитини. Я в шоці просто. Можливо, дасте якусь пораду, бо ця ситуація мене сильно мучить. Ще в п’ятницю до обіду я мала підтримку хоч дистанційно від коханого, а за пів дня все обірвалося. Тепер я сама і мені важко до цього звикнути морально.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Вы же встречались с МЧ, видели какой он. Есть же то, что вас привлекает в нем и почему вы выбрали его в женихи и отцы ребенку. Вспомните это.
А устраивать ругань на 7 месяце беременности перед свадьбой зачем?
Предположу, что сейчас активно гормоны шалят, потому болезненнее и острее все воспринимаете. Сосредоточьтесь на своей беременности, что вы скоро мамой станете и вспомните ради чего вы с МЧ.
А когда уже родите, пройдет какой-то период, то подумайте про психотерапию на эту же тему, если актуально будет.
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Я не очікувала, що у його матері така неприязність до мене і після такого я не зможу переступити його дім і мило посміхатися його мамі.
Ви після одруження планували жити з чоловіком та його мамою? Чи є можливість жити окремо від його мами, щоб вона не впливала на ваше життя так сильно?
цитата:
На другий день мені його мама пише у вайбер смс: шукайте собі іншу весільну маму, бо я вам не угодна. Вона підслухала нашу розмову, коли я сказала, що в нашому краї вдовам не можна купувати обручки і замовляти коровай.
Я бачу, що для Вас велику роль грає дотримання традицій рідного краю. У мами нареченого, в свою чергу, є свої уявлення про те, яким повинне бути весілля. Ви з нею звісно можете спробувати дійти компромісу, але все ж таки, остаточне рішення, як саме влаштовувати весілля і чи влаштовувати взагалі - за Вами і тільки за Вами. Образливо, що потенційна свекруха втручається у ваше з хлопцем особисте життя, але для відстоювання власних кордонів потрібна послідовність дій та впевненість, що це тільки Ваші кордони.
цитата:
мене душа не на місці. Я просто не витримую морально, тримаюсь заради дитини.
Правильно, тримайтеся. Добре, що Ви звернулися за психологічною підтримкою Бережіть себе і дитину, в першу чергу, піклуйтесь про своє здоров'я, і плануйте справи на день вперед, щоб не перевантажувати психіку. Крок за кроком Ви прийдете не тільки до материнства, а і до інтуїтивно і логічно вірного для Вас рішення, що робити далі зі своїм життям.
психолог онлайн
У мене виникла така фантазія, чому так відбувається.
По-перше, корені проблеми можуть сягати у дитинство. Тільки не його дитинство з його "жахливою матір'ю". А в дитинство самої жінки, яка програла конкуренцію за батька. Тепер конкурує за чоловіка з "названою мамою". День за днем доводячи, що вона "найулюбленіша дівчинка".
Часто в дитинстві у дівчаток батько був присутній тільки номінально, у багатьох сім'ях його взагалі не було, тому хотілося б дізнатися про Ваші стосунки з батьком... В нормі приблизно у віці від 3 до 6 років тато має дівчинку дуже-дуже любити, балувати і захоплюватися нею, наче принцесою. Але маму він повинен любити більше, транслюючи доньці: "Ти моя кохана дівчинка, але заміж за мене ти вийти не можеш. У тебе буде свій чоловік, який тебе буде любити так, як я твою маму"(Якщо цікаво, можете звернутися до вчення Фрейда)
Якщо це є, то найчастіше жінці не доводиться боротися з іншими жінками у своєму житті за любов чоловіка. А інакше вона буде брати участь у різного роду трикутниках: вибирати одружених чоловіків або воювати за чоловіка з його матір'ю.
По-друге, це можуть бути банально гормони, адже під час вагітності, як не крути, відбувається перебудова гормонального фону.
В будь-якому випадку, я Вам бажаю прийняти правильне рішення.
психолог онлайн
Доброго дня.
Яке рішення для вас особисто було би зараз найкращє у цій ситуації?