Як повернути хлопця?
Ми майже півроку разом , проводили кожен день разом , і всеодно прийому кожен раз мій хлопець казав що скучає навіть коли я ще з ним, в нього є свої плани на майбутнє в іншій країні , і каже що я сильно впливаю на майбутнє, видно що йому це не подобається , каже що через мене не хоче їхати і т.д але я про це і не просила , залюбки поїду з ним. Тільки він каже що в мене немає терпіння стільки чекати поки він стане на ноги і що я занадто хороша для нього , типу достойна кращого і все таке …я полюбила його, мені нелегко було відкрити своє серце , він залишив мене і сказав що так краще для мене, хіба я не знаю як краще для мене, для чого розходитися людям які люблять один одного , я не розумію , чому він боїться , чому каже що я мішаю йому ( я постійно думаю як його повернути
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Марія Радченко
Добрий день.
цитата:
Тільки він каже що в мене немає терпіння стільки чекати поки він стане на ноги і що я занадто хороша для нього , типу достойна кращого і все таке …
Є така тенденція, слухати, що тобі каже партнер. Якшо він каже, що ви для нього занадто хороша, то напевне це так і є. Можливо це викликає у вас супротив, бо вас не спитали-чи готові ви чекати, чи все вас влаштовує, і тд. Боляче, що у вас є почуття до цієї людини, що ви відкрилися, а він вас покинув.
Я вам співчуваю щиро.
При тому ви пишете
цитата:
для чого розходитися людям які люблять один одного
Як ви знаєте, що ваші почуття взаємні?
цитата:
чому він боїться
Можливо він не впевнений в собі, можливо у нього заявилися інші пріоритети,можливо... Найкращий спосіб дізнатися, що сталося з ним - спитати у нього.
Але вам варто віднестися до себе із турботою, шукати способи як себе підтримати, розібратися у ваших цих стосунках, якими вони були?
За потребою зверніться на індивідуальні консультації.
Бережіть себе.
психолог онлайн
Марія Радченко
Здравствуйте!
Ваш парень видимо не хочет сильно привязываться к Вам, а когда это ощущал становилось страшно, так он не нашел другого выхода для себя как прервать отношения, т.к в его планах на будущее нет понимания как у Вас могут сложится отношения. Вы можете с ним откровенно поговорить рассказать свое видение развития отношения, выслушать его, а в дальнейшем если уж он будет не готов, пережить этот момент потери.
Также если сложно и тяжело обратитесь к психологу!
психолог онлайн
цитата:
ЯК ПОВЕРНУТИ ХЛОПЦЯ?
Прийміть мої слова підтримки... і пропозицію подивитись на своє бажання під іншим кутом.
Навіщо Вам повертати хлопця, який
цитата:
залишив мене і сказав що так краще для мене
?
От, справді, навіщо? Невже для того, аби час від часу знову бачити його спину і чути ті ж самі слова
цитата:
що Ви занадто хороша для нього, типу достойна кращого і все таке
?
цитата:
в нього є свої плани на майбутнє в іншій країні , і каже що я сильно впливаю на майбутнє, видно що йому це не подобається , каже що через мене не хоче їхати і т.д
Ще і ще раз відчуйте свої емоції, ще і ще раз придивіться до сміслу його слів. Очевидно ж, що в нього є свої плани, окремо від Вас...
Якщо людина кохає, то вона робить усе можливе, аби бути з коханою. А він ...
Відредаговано автором 06-11-2023 18:00:53
психолог онлайн
Зачем вам возвращать того, кто не особо хочется отношений с вами?
Рассказы про "ты слишком хорошая", "для тебя же будет лучше расстаться со мной" и тп это, чаще всего, страхи, нежелание открыто посмотреть правде в глаза и обсудить возникшие сложности, работать над отношениями, и взять ответственность на себя за расставание. Зато как благородно звучит, что МЧ готов выйти из отношений, чтобы сделать вам же лучше.
И думаю, что при таком отношении к вам и вашим отношениям, это и правда будет лучше для вас.
Хотел бы быть вместе - рассматривал бы вариант уехать вместе и обсуждал бы, как лучше подготовиться и кто какой вклад может сделать ради лучшего совместного будущего в другой стране.
психолог онлайн
Ви можете фантазувати, щоб повернути хлопця, в цьому немає нічого крамольного. Адже Ви його любите. Тож, фантазуйте, плануйте, пишіть хлопцю листи - і не відправляйте! Пишіть щоденник - і перечитуйте самі. Це повинно спрацювати. В реальності, звісно, він до Вас не повернеться, але Вам треба поступово зняти цю напругу у вашій голові. Тож, застосовуйте різні методики відреагування та проживання непрожитих емоцій. Їх можна знайти в мережі - їх там сила-силена. Таким чином Ви зможете собі допомогти. А це основне. Важливі ВИ! А не хворбливі стосунки. Пріоритет - ваше емоційне благополуччя
Відредаговано автором 08-11-2023 10:14:14