Як повернути колишнього
Розійшлися через дурницю, йому не сподобалось, що я попросила не казати його друзям, що приїду забрати з квартири деякі речі (вони в нього тоді жили, а його не було вдома). Сказав що для нього це зрада і не знає, чи зможу мені довіряти, що згасли почуття до мене. В мене вдома тяжка ситуація, він пропонував до того пожити у нього, бо він наразі в іншій країні на роботі.
Після розставання сказав, що будемо спілкуватись і дозволив пожити у нього деякий час, ще й безкоштовно.
Не знаю, як бути далі, майже не спілкуємось, але живу поки в нього.
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Доброго дня!
Если я правильно поняла ситуацию вашу - то вашему мужчине не понравилось, что вы попросили его друзей не говорить про тот факт, что вы заезжаете за вещами к друзьям в его квартиру ( пока мужчина не дома)
Верно?
Если это так, то тогда понятна его реакция - он ревнует, накрутил себя уже сильно.
Возможно думает, что вы от него чтото скрываете...
Как у вас вообще с доверием в паре?
Если же ситуация другая ( то поясните)
А что именно у вас с родственниками - какая ситуация? ( вам угрожают или выгоняют?)
Есть ли у вас работа? ( чтоб можно было снимать отдельно самой жилье, и не зависеть материально)
Вам надо прежде всего подумать - а как вы будете жить дальше?
( финансово как себя обеспечивать? Где работать? )
А уже потом параллельно налаживать отношения с мужчиной
( если это возможно - так как вы на расстоянии и ситуация этим усложняется)
Иначе будете в такой зависшей ситуации и дальше - зависеть от мнения парня и его решений.
Видь это сейчас он вам разрешил пожить. ( а как будет дальше неизвестно)
Вы сами для себя чего хотите то?
Где жить? С кем жить? Чем в жизни заниматься?
Как планируете свою жизнь? Планы есть на год?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353393 для Ірина Миколенко
Мені потрібно було поїхати тільки на деякий час з дому, погані відносини з вітчимом, чекаю поки мама повернеться у колишнього, це днів 10 максимум.
Жити є де, матеріально від нього не залежу.
Ми взагалі пробули разом менше місяця, але одразу почали жити разом після 3-го побачення, закохалися сильно (прожили 9 днів разом), щоб зрозуміти, як нам буде, бо він їхав у відрядження на 6 тижнів, щоб зрозуміти, чи варто один одного чекати.
На відстані він почав, що от ти собі когось знайдеш кращого і так далі, потім закрили цю тему і в один день посварились сильно, бо казав часто фразу, що не потрібно побудувати ілюзій.
Хоча і жити разом хотів, і квартири дивився куди нам переїжджати разом і купа спільних планів було.
Я заради нього відмовилась від хорошої роботи, бо через ми майже рік би не бачились.
Він був дуже радий цьому, що я обрала його.
А потім через день сталася сварка, в сварці я не хотіла йому казати, що поїду по речі, щоб не подумав, що я його кидаю, думала зранку все пояснити, тому і друзів попросила не казати в той вечір про це.
Але їм мала ж сказати, що їду, бо вони там жили у нього на той час.
психолог онлайн
Ну ваш мужчина ведет себя честно говоря... по детски... то хочу быть с тобой... то уже не хочу...
То приближает... то отдаляет вас... ( еще и живете на его территории - а это дополнительный бонус для него - морально вы ж зависите сейчас от него)
Конечно как я уже написала - на расстоянии очень тяжело выстраивать отношения - много фантазий может быть... сомнений и ревности... Что у него и началось.
Нафантазировал... накрутил себя... и начал сомневаться - а нужно ли вообще все это?
(Доверия у вас мало... в паре).
А вот то, что кинули ради него работу хорошую... вот это вам звоночек уже!
Вы ради него на все пошли... а он уже от вас отказывается...
Сравните... свое поведение и его.
И есть ли смысл с таким мужчиной идти во чтото серьезное? Если он сейчас уже так сомневается?
Это опасная черта характера - идти на все ради любви... ( потом может боком обойтись)
Надо четко знать ради кого идете на такие жертвы... и оценят ли?
Судя по всему не оценил... ему просто было приятно по эго самолюбию... ( что вот ради него )
Вообщем много вам вопросов - чтоб подумать.
А так да, вы влюбились и эмоции уже заглушили рассудок - во многом ( что у вас, что у него)
И вообще в отношения, так быстро не входить - а лучше - получше узнать человека.
Или хотя бы сразу, выводов не делать масштабных - что вот уже пара и семья.
(Хотя в жизни бывает по разному).
Тут лучше всего хорошо подумать.
И идти к психологу - для более глубинной проработки.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Ми взагалі пробули разом менше місяця, але одразу почали жити разом після 3-го побачення, закохалися сильно (прожили 9 днів разом)
Ви пробули разом менше місяця. А скільки часу ви знайомі? Як давно ви знаєте один одного?
Стосунки мають свою динаміку розвитку і ми в цієї динаміці теж потроху розкриваємось і також більш глибоко пізнаємо свого партнера. Одразу, на початку відносин, такий компонент якісних відносин як "довіра до партнера" не завжди на потрібному рівні. На це потрібен час, щоб з'явилася довіра до свого партнера, як один із компонентів у гармонійних стосунках.
цитата:
Що ви знаєте про життя вашого молодого чоловіка до вас? Були у нього стосунки до вас, якій досвід відносин він має? Його тривожні думки на відстані, можуть бути як відлуння якогось свого досвіду відносин, можливо не дуже вдалого, з минулого життя. Це не є ствердження, це всього лише припущення. Але якщо в минулому був обман у відносинах, то у людини може виникнути проблема з довірою до свого партнера, або взагалі до людей.
цитата:
Щоб розуміти як бути далі, треба знайти відповідь на питання: А що я хочу? Хочу бути з цією людиною, впізнавати його і надалі будувати з ним стосунки (пригадайте, чим він вам сподобався при знайомстві, що в нього є таке, за що вин вам подобається і зараз, що ви в ньому цінуєте?)? Або я хочу чогось іншого на цей час?
Від вашої відповіді самої себе будуть залежать і подальші ваші дії.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 353404 для Марина Дудник
Хочу повернути його, але не знаю, як це зробити, якщо в нього рівень довіри до мене впав.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Хочу повернути його
Окрім бажання для здійснення мети у людини мають бути можливості.
Ви можете спілкуватися з ним - телефоном або вайбером (листування, аудіо або відео зв'язок)?
А коли буде можливість зустрітися з ним?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
цитата:
Розійшлися через дурницю
От спробуйте, хоча у Вашому стані зараз це зробити важко, відповісти на питання - чи можна вважати нормальними стосунки, коли люди розходяться через дурницю???
Більше того, зважте на те, що не ви розійшлися, а він так вирішив.
Ще раз вчитайтесь ось в ці слова
цитата:
для нього це зрада і не знає, чи зможу мені довіряти, що згасли почуття до мене
По пунктах... уважно... "це зрада" - якщо зради не було, то які він мав підстави так сприймати?!
"чи зможе Вам довіряти" - схоже на маніпуляцію або неадекватне реагування. Як Вам здається?
"згасли почуття" - наче вирок. А чи були вони справжніми ті почуття? Може бажане видавалось за дійсне?!
цитата:
Тобто все, що відбувається між вами, залежить від його волі та його рішення. А що ж в такому разі залежить від Вас?
психолог онлайн
цитата:
Запропонувати йому поговорити на цю тему. Поки що людство нічого не придумало кращого, ніж обговорювати один із одним те, що нам важливо🙂 Якщо не знаєте, як він зреагує, можна спочатку написати йому таке повідомлення -листа. І почніть його з ваших почуттів до нього, з того, що в ньому ви цінуєте, що вам подобається, чому він - саме той чоловік, з яким ви хочете будувати відносини.
Розірвати відносини ми завжди встигнемо, чи не так? Так може спробувати спочатку виправити ситуацію, проговорив між собою, що кожен чекає від іншого в стосунках, які є "червоні межі", за які ми точно не заходимо, тобто, що для мене, що для тебе є неприйнятним у стосунках, щоб не траплялися в подальшому такі ситуації, яку ви описали.
Така розмова про "наші правила у стосунках" надасть вам більше інформації один про іншого, про якісь чутливі теми для кожного. Довіра в парі буде зростати, якщо кожен буде відчувати, що його чують, прохання не ігнорують і не знецінюють. Але, спочатку важливо навчитися обговорювати те, що турбує, що лякає, що не подобається тощо. Ніхто не є телепатом, прочитати думки іншого не може ніхто. А вот хибно розтлумачити поведінку іншого, спираючись на свої суб'єктивні оціночні судження - це може трапитися запросто.
Тому, правило #1 у дорослих стосунках: розмовляємо. Якщо не вміємо - навчаємось разом це робити🙂
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго вечора. А як Ви пояснювали партнёру свої дії? Виправдовувались чи говорили з дорослої позиції?
психолог онлайн
Добрий день. Як довго ви у відносинах?
цитата:
я попросила не казати його друзям, що приїду забрати з квартири деякі речі
Яка ваша ідея такого прохання?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Миколенко
Доброго дня!
Ви пишете, що практично не зустрічалися і почали одразу жити разом, бо дуже закохалися...
Як на мене, справа в тому, що ні він Вас, ні Ви його елементарно не знаєте і не розумієте через поспішність. Адже, дуже часто, проста сексуальна привабливість сприймається як закоханість та кохання. І коли ви роз'їхалися, щоб дізнатися, чи будете скучати один за одним, оте захоплення ВЖЕ почало "злітати", у всякому випадку, в нього. Чоловіки, на справді, не дуже цінують дівчат, які згоджуються просто так пожити разом. І його слова про ілюзії та що знайдете когось іншого говорять, що він таким чином вже налаштувався на прощання з вами. Він лише шукав привід. І як на мене, ситуація з забиранням речей, просто допомогла йому знайти причину, щоб з Вами розірвати стосунки та ще й зробити Вас винною.
Як на мене, Ви дуже поспішаєте довіряти чоловікам, яких не знаєте. І тому робите дурниці, на кшталт відмови від гарної роботи. Чоловіки по своїй суті мисливці. І якщо не сформувалися більш глибокі стосунки, отримавши від дівчини те, що хотіли, ідуть від неї, бо їм стає не цікаво.
Що Вам зараз робити?
Перестати виправдовуватися, бо це Вас лише принижує і робить в його очах непривабливою. Як на мене, Ваші поясненні йому не потрібні. А вже залишатися жити в його квартирі чи ні - залежить від того, ким Ви себе почуваєте і в ролі кого там залишаєтеся? Дуже вже якось схоже на роль "жертви"... І моя думка, що Ви можете скористатися його пропозицією, але зайнятися вирішенням своїх внутрішніх проблем, щоб стати самодостатньою людиною і зрозуміти, як потрібно себе правильно поводити. Адже, гроші дають лише самостійність, а від внутрішніх залежностей не звільняють.
І хто знає, можливо, якщо наведете в собі лад, то і зможете вибудувати нормальні стосунки з чоловіком...
Відредаговано автором 23-10-2023 09:50:48
психолог онлайн
Чи проговорювали Ви раніше, що є табу в ваших відносинах?