Наважитися на зміни
Розлучена, 2є дітей, в силу обставин зійшлися з колишнім чоловіком і проживаємо в одній квартирі. Для оточуючих та родини - ми щаслива родина в якій були проблеми ( розлучення) але справилися і живуть. Насправді - живемо як сусіди в одній квартирі, без почуттів, та сексу ( більше року). Часто сваримося при дітях, через побут та нестачу коштів. Здавадочя, що у мене все ще є почуття до колишнього, я просила поцілунки, обійми, сама обіймала і цілувала, але він відмахувався як від мухи що набридла, говорячи що при дітях соромно так поводитися ( дітям 16 та 6). Я навпаки намагалася проявляти свої почуття, шукала ласку, просила секс. Останні пів року, я спілкуюсь з іншим чоловіком. Якому я цікава, який хвилюється за мене і підтримує мене там, де колишній навіть і не запитає що і як у тебе. Зустрічаємося рідко, він далеко від мене. Він кличе мене заміж, він хоче і готовий будувати спільне майбутнє. Я люблю його, хвилююсь за нього і не можу без того щоб не чути чи не бачити його щодня. Якщо я буду з ним, то доведеться залишати тут маму, родину, і старша дитина залишиться тут. Меншу забиру із собою.
Але, є завжди але - щось стримує, лякає те, що я можу помилятися і ці стосунки теж зазнають краху, і повернутися сюди я теж уже не зможу. Я чекаю, що колишній все таки живе зі мною і дітьми не прос так з безвиході, а має взаємні почуття. Чи можна кохати двох? Чи це самообман? Чи варто відмовитися від минулого та поринути в нові стосунки?
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Марто, доброго дня!
Скажіть, будь ласка, чому Ви говорите, що можете забрати лише одну дитину?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351250 для Ірина Новітна
Старша залишається тут, оскільки навчається в університеті
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ірина Новітна
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрий день. Так звучить, начебто ви просите допомогти прийняти вам рішення.
Рішення-це точно ваша відповідальність. Вірне не вірне - це вже інше питання.
Ви починаєте історію з того, шо
цитата:
Розлучена, 2є дітей, в силу обставин зійшлися з колишнім чоловіком
Що це за обставини?
Потім ви розказуєте, що без нормальних відносин живете рік, нема сексу, він відштовхує вашу ніжність, і в кінці підсумовуєте -
цитата:
Я чекаю, що колишній все таки живе зі мною і дітьми не прос так з безвиході, а має взаємні почуття.
. Схоже, Ви залежите від ваших очікувань і фантазій.
З іншим чоловіком - знайомі півроку, бачитися рідко, як я зрозуміла, в вже заміж. Мене дивує темп і знову ж таки реальні факти, в чому проявляється турбота того чоловіка? Що ви загалом про нього знаєте, як про людину? Об'єктивно.
цитата:
Чи варто відмовитися від минулого та поринути в нові стосунки?
А це б питання я б досліджувала в індивідуальній роботі з психотерапевтом. Не можна на це питання знайти відповідь на форумі. І напевне не з першої зустрічі з психотерапевтом.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня!
Вы написали - "Чи можна кохати двох? Чи це самообман? Чи варто відмовитися від минулого та поринути в нові стосунки?"
Самообман.
Мало того, можете попасть еще в больший самообман... так как второй мужчина - вы с ним еще не жили.
А отношения на расстоянии - это всегда 50 на 50.
Может и все будет хорошо. А может и нет.
Тут другое удивляет - что вы уже довольно зрелая женщина.
А так зависите от мужчин.
( и психологически и физически - финансово)
Почему не задумываетесь - о своей личной свободе?
О том, чтоб саму себя обеспечивать.
И тогда не надо будет жить с мужчиной, который вас не любит, а при этом романить с другим мужчиной.
И дети - что для вас значат ваши дети?
психолог онлайн
Вітаю.. Ви і справді в складній ситуації. Нажаль, вирішити як вам вчинити, напевно, ніхто не зможе. Але можна спробувати зробити вам підказку з вами описаного. Якщо так подумати - чи не знижує вам самооцінку таке ставлення до вас колишнього чоловіка? Як ви почуваєтесь після відмов вам і суперечок на побутовому рівні? Інколи нам не вистачає підтримки та віри в нас, щоб ми змогли приймати ті чи інші рішення. Якщо ж взяти того чоловіка, який пропонує вам шлюб. Чи є у вас реальні причини сумніватися в його намірах? Звісно, жоден шлюб не є гарантією повного щастя і ніхто не знає куди поверне доля. Але ж ми теж змінюємо цю долю. Ми не завжди пасажири, інколи ми і водії теж. Ви кажете, що не зможете повернутись в ту ситуацію, в якій зараз перебуваєте. Але можливо що ви будете переживати зовсім за інші речі у майбутньому. Було б супер якщо б ви знайшли можливість проконсультуватись зі спеціалістом, не безпосередньо для того щоб він передбачив майбутньє, але скоріш щоб допомогти вам розібратися в собі і знайти внутрішні сили для тих чи інших рішень. Сил вам та мудрості.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы описываете, что бывший муж к Вам холоден, тут же противоречие тому, что есть надежда тому, что живет он с Вами не от безвыходности, а от чего, как думаете, если и ему и Вам некуда деться(квартирный вопрос), что в таком случае Вы можете восстановить в Ваших отношениях? Совместное прибывание и раздражение от безысходности, при том у каждого на разном фоне,у него от раздражение, у Вас от фантазий и иллюзий, ожидание чего произойдет?
Это похоже на защитный механизм отрицания, и для Вас, Ваша же ситуация не очевидна!
К вопросу второго мужчины, не обязательно быть категоричной в этом вопросе, Вы могли бы время от времени приезжать к нему и проводить время, присмотреться, как Вам в совместном проживании, это как вариант, понять для себя, как Вам будет в новых отношениях!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго ранку!
цитата:
Чи можна кохати двох?
Коли ставиться ось так питання, коли є сумніви, то з великою ймовірністю можна вважати, що любові НЕМАЄ ні до одного, ні до другого(!)
А що є тоді, закономірно, спитаєте Ви?
Я відповім - скоріше за все є БАЖАННЯ кохати.
А ще залежність від почуттів, що виймає з тебе інша людина.
Наприклад, схильність до неприйнятних компромісів у поєднанні з ілюзією і пустими надіями на колишнього.
цитата:
Є ще вдячність іншому чоловікові за те, що дарує увагу, турбується
цитата:
Якому я цікава, який хвилюється за мене і підтримує мене там, де колишній навіть і не запитає що і як у тебе
Напевно, е ще багато чого, з чим варто розбиратись в ходу взаємодії з психологом.
цитата:
Спочатку виправдано поринути всередину себе і розібратись зі своїм способом обирати партнера і створювати близькість. Проте, здається, у Вас на це немає часу. Чи я помиляюсь?