Хочу померти
Доброго дня! Вже довгий час я страдаю від дуже поганих думок, в 11-15 років я була дуже закрита дівчина, с социофобією. Я різала себе, думала кожен день про свою смерть під музику, і думала про різну варіцію смерті.
Але на данний час я поборола соціофобію і перестала різатись. Почала мінятись, саморозвиватись.
Стала кращою версією себе.Але на данний час я просто словила знову цей стан, але місто рук я деру свою голову до крові і вбиваю себе нагнітаючими думками. Мені тяжко буди довго на самоті с собою, думаю в скорому часі я зроблю суицид, бо не вижу уже сенса у тому чим я тепер займаюсь у житті, даже саморозвиток не спасає) Я росла у родині де постійно били, уніжали, кричали. Батько не живе с нами, але якщоб не він то мама б почувалася краще, але добиває все мій відчим який постійнно пив і теж снущався с мене і мами але він лишився пити. Сьогодні я була в дуже поганому стані і пішла випити с подругою, але як я повернулась він почав мені угражати через це і почав махати руками я йому сказала !Попробуй, попробуй! і він мене вдарив, після цього я ніби прозріла і точно уверена що в цьому житті я не зустріну людину яка мене покохає і не зробить боляче, бо все моє життя до мене йдуть люди які роблять мені боляче . Мене вже нічого не радує, я ніколи не довожу діла до кінця, гітара я знаю на неї грати, але незнаю ні одної пісні, малювала, але закинула.Даже ігри вже надоїдають, спорт який приносив щастя вже не приносить.Я не знаю вже що мені робити. Не хочеться не вчитись, ні щось робити, інколи мені здається що це просто період і в мене може буди Біполярний розлад, бо в мене все йде епизотами, депрессія і манія, коли я хочу щось робити і майже не страджаю і коли вообще нічого не хочу
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Добрый день!
Ваше самоповреждающее поведение
цитата:
деру свою голову до крові
навязчивые и суицидальные мысли
цитата:
вбиваю себе нагнітаючими думками
цитата:
Хочу померти
а также то состояние, которое вы описываете как
цитата:
все йде епизотами, депрессія і манія
являются симптомами психического заболевания.
Поэтому вам надо обратиться к врачу.
Вы можете самостоятельно сходить в ближайшую поликлинику к неврологу или посетить психиатра в психоневрологическом диспансере.
Врач назначит вам медикаментозное лечение, которое стабилизирует ваше состояние.
Также вам будет рекомендовано пройти курс психотерапии с психологом.
Но для этого вам потребуется обращаться за помощью к маме, так как работать придётся с платным специалистом (бесплатно вы сможете получить только разовые консультации в соц.службах, а вам нужна длительная работа).
Поэтому не занимайтесь самолечением на форумах, а быстрее идите к врачу.
Ведь вы не побороли
цитата:
соціофобію
а подавили и она "вылезла" в другом виде.
А вместо одного вида самоповреждений
цитата:
різала себе
просто перешли на другой -
цитата:
але вмісто рук я деру свою голову до крові
И если вы будете медлить, то ваше состояние будет только ухудшаться.
психолог онлайн
Євгеній Олексійович Ортенберг
Доброго дня.
Дуже співчуваю, що Ваші життєві обставини нанесли Вам стільки психологічного болю. Суїцидальні думки - це не завжди про бажання власне померти і зникнути. Частіш за все, це про бажання позбавитись від страждань раз і назавжди, тому що вони надто тяжкі і психіка не витримує. В такому стані мозок людини не бачить інших виходів, це у психології називається "тонельне мислення". Тобто, людина не розглядає інших варіантів вирішення проблем, тому що знаходиться в критичному стані і думає тільки про смерть.
Я приєднуюсь до поради колеги звернутися до лікаря-психіатра у психоневрологічний диспансер Вашого населеного пункта або області. Ви можете прийти самі (з паспортом), зробити в реєстатурі собі картку і Вас потім викличуть до лікаря в назначений час. Лікар опитає про Ваш загальний стан здоров'я і симптоматики, яка у Вас є. Можє дати пройти певні психологічні тести на діагностику розладів. Потім буде постанова діагноза і Вам випишуть рецепт. Скоріше за все, там будуть антидепресенти, бо у Вас є ознаки депресії. Антидепресанти мають накопичувальний ефект, і починають діяти не одразу, а через 1-2 місяці після початку прийому. Лікування у психіатра повинно покращити Вам якість життя або принаймні у Вас з'явиться ресурс на те, щоб шукати інші виходи з нинішнього становища і приймати психотерапію.
До психотерапевта Вас за законом можуть записати батьки, бо до повноліття звернення можливо тільки з їх дозволу. Самостійно ж Ви можете прийти до психолога у школі або в лікарні (Психоневрологічні диспансери часто пропонують послугу безкоштовної психотерапії для пацієнтів, часто вона групова.) Також Ви маєте право на екстрену консультацію від психологів цього форумк і від психологів гарячих ліній підтримки людей з суїцидальними думками. Тримайтеся і бережіть себе.
Відредаговано автором 16-10-2023 09:36:02
консультация психолога
Марія Радченко
Доброго вечора.
Мені дуже шкода це читати, Вам дійсно довелось пережити екстремальну і навіть травмівну ситуацію. Втім, Ви вже неодноразово, як я бачу, демонстрували життєствердні потяги. Ви дійсно показуєте, як хочете впоратись з болем.
Зрозуміло, що через Ваш нестабільний стан, Ви почали підозрювати у себе певні розлади. Це природньо для Вашої ситуації, бо Ви намагаєтесь, хоч трохи пояснити собі, що відбувається, як це називається і як з цим впоратись. Думаю, має сенс звернутись до лікаря психіатра, оскільки такий фахівець чи фахівчиня зможе або підтвердити наявність діагнозу, або виключити його, при цьому допоможе Вам підібрати схему поліпшення Вашого стану. В подальшому було б добре звернутись до терапевта, оскільки у Вас є явний запит на допомогу у переживання тих гнітючих речей, які з Вами сталися.
Справа в тім, що бажання зробити собі шкоду чи навіть вбити себе - це часто буває не про смерть, а про своєрідне повернення собі контролю та опанування болю. Для когось це як випустити пар. В подальшому житті, коли вчитесь цінувати себе, обираючи, нехай і поступово, менш шкідливі шляхи для того, щоб впоратись з болем, Ви поступово готуєте себе до зцілення. Це буде кропітка та серйозна праця, котра вимагатиме не тільки Вашої відданості, а й співчуття до себе.
Але з того, що я прочитав, є багато ознак Вашої сили. Вам лишень зараз важливо спрямувати себе на пошук таких можливостей. Бережіть себе та тримайтесь! Користуйтесь підтримкою, не соромтесь звертатись по допомогу і головне - захищайте себе з любов'ю та відданістю!