Зґвалтування
Підкажіть будьласка, як пережити зґвалтування. Нажаль зустріла чоловіка, який напоїв та зґвалтував в анус. Я майже нічого не пам‘ятаю, тільки пеніс у роті. До поліції звернулась але мені пояснили там, що я не зможу нічого довести і вмовили мене цю справу закрити але пообіцяли йому набити морду та вибити якусь морально компенсацію.
Але у мене залишилися дуже погані емоції я не знаю як собі допомогти морально.
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Доброго вечора, Діадемо.
Співчуваю, що Ви пережили згвалтування. І підтримую в тому, що Вам вистачило сил звернутись до поліції.
З цією проблемою краще за все працюють представники напрямку "травмафокусована психотерапія" (якщо будете шукати психотерапевта для себе, шукайте в його анкеті цю позначку, а також тривалу післядипломну підготовку в цьому напрямі, адже це повинен бути психолог з досвідом).
Вам потрібно буде звернутися до фахівця (психолога-психотерапевта або психіатра-психотерапевта), щоб він допоміг Вам стабілізувати свій стан, навчитися справлятись зі спогадами про травму а також жити повним життям після пережитого.
Самотужки намагатися подолати наслідки травми не раджу, але якщо у Вас зараз є підтримуюче оточення або заняття, які роблять життя більш наповненим - це може додатково підтримати паралельно з тим, як будете проходити психотерапію.