Хочу померти
Суіцидне становище чим далі тим більше чоловік піднімає руку на мене. Почав багато випивати. Коли я відпочиваю починає агресивно сприймати як наче я взагалі нічого не роблю. Хоча я працюю вчителем початкових класів.
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Надія Іванівна Шулюк
Наталия Павловна Венглинская
Валентина Михайловна Жемчужникова
Вам треба терміново відокремитись фізично від чоловіка (жити окремо). Знайти центр допомоги жертвам сімейного насильства (тобто, кризовий центр) у Вашому населеному пункті, щоб отримати там прихисток, психологічні та юридичні послуги безкоштовно. Якщо такого поблизу нема, можна пожити у родичів або друзів, або зняти кімнату, щоб не піддавати себе небезпеці побоїв. Якщо у Вас є сліди насильства, то подавайте заяву в поліцію.
Ну і до психотерапевта звертайтеся, за можливості. Вихід з такого становища є, але діяти треба вже зараз.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрий вечір. Чому залишаєтеся в таких умовах? Яке у вас питання до психологів сайту?
Відредаговано автором 09-04-2023 23:11:29
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Наталия Горская
Настя, що Вам заважає піти від нього, наприклад, до своїх батьків?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Наталия Горская
Здравствуйте, Настя!
цитата:
тим більше чоловік піднімає руку на мене.
Это домашнее насилие.
И статья УК для вашего мужа, в связи с тем, что в Украине ужесточили соответствующее законодательство.
Поэтому в следующий раз, когда он поднимет на вас руку, вызывайте полицию.
А на правительственную «горячую линию» по телефону 15-47, вы можете звонить прямо сейчас.
Там вам расскажут, что необходимо делать в таких случаях.
цитата:
Суіцидне становище
Когда вы сможете защитить себя, то есть вероятность, что и ваши суицидальные мысли пройдут.
Если же это не произойдет, тогда вам необходимо будет обратиться к психиатру.
Позаботьтесь о себе!
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Марія Радченко
цитата:
Настю, рятуючи себе, Вам обов'язково потрібно перебратись у безпечне місце, подалі від тирана. І звернутись до близьких та рідних оюдей, також до психолога по допомогу.
Не варто терпіти знущання! Цей жахливий період треба зупинити! Ви гідні іншої долі!
психолог онлайн
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Настя, суіцид- це позбавлення Життя.
Вам же хочеться позбавитись НЕ самого життя, а ТАКОГО Життя, в якому чоловік Вас б'є та веде себе агресивно.
Тобто ваша задача зараз - змінити Життя, а не закінчити його.
В першу чергу треба поспілкуватись про безпеку, звернутись по допомогу до родичів, в яких можна жити, або до центрів, які з цим допомагають.