Як знайти ціль щоб житти?
Місяць тому я собі порізала руку глибоко.Пару днів тому я напилась таблеток.Причина цих дій,це те що я ненавиджу свою мати і її ставлення до мене
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий вечір. Колись Франкл, перебуваючи у жахливих умовах в концтабір знайшов сенс життя у тому, щоб жити. Я не знаю, який ви жах переживаєте, за що ненавидите вашу мати, але вірю, що світ і ваше життя - набагато ширше, ніж ваші стосунки з матір'ю.
Чи є з вами поряд близькі люди, яким ви можете довіряти? Вам варто звернутися також до психіатра і психолога. Бережіть себе.
психолог онлайн
Якщо ненавидите матір, то нащо спричиняєте шкоду собі? Така собі форма помсти?
І через що ненависть? За яке ставлення до Вас?
цитата:
ЯК ЗНАЙТИ ЦІЛЬ ЩОБ ЖИТТИ?
А ця ціль знаходиться в Вас. Точно не в матері.
І яка вона, як вважаєте?