я заплуталась в собі:(
я не знаю що зі мною, я нічого не відчуваю крім суму та сльоз, я дуже сумую за домом, в мене немає друзів в французькій школі я зовсім одна, я намагалася просто змиритись але нічого не виходить, періодами я взагалі нічого не відчуваю
Питання від: ; Вік: 14
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
я нічого не відчуваю крім суму та сльоз
Родители знают о вашем состоянии?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Сочувствую вам!
Тяжело переносить такие глобальные перемены... когда сразу и страна новая и школа новая... и друзей еще нет...
А с родителями какие отношения? Можете ли им довериться?
Есть ли у вас какоето любимое хобби увлечение - рисование, музыка, пение?
Больше рисуйте или занимайтесь танцами или спортом. Это поможет хоть чучуть себя развлекать и не так сильно тосковать...
А друзья со временем поидее появятся. Старайтесь дружелюбно ко всем относится.
Пообщайтесь с теми, кто вам понравится и так появится дружба.
психолог онлайн
Так, опинитись в чужій країні не за власним бажанням - це важко. Тим більше без підтримки.
Можливо, цей сум такий великий тому, що поряд з Вами немає Ваших друзів? Вони поїхали з України в інше місце?
Чи підтримуєте Ви з ними зв'язок? Та чи спілкуєтеся Ви з рідними, хто залишився вдома?