Відчуваю безвихідь через те, що доведеться йти до школи.
Я дуже боюсь своїх однокласників. І навіть класну керівницю. Якщо подумати, більше я боюсь хлопців. У мене є щось на кшталт стереотипу, що хлопці загалом грубіше, небезпечніші, більш байдужі і само задоволені ніж дівчата. Багато жінок бояться чоловіків в плані сексуального насилля. Але у мене щось інше... Мені здається, що вони вважають себе кращими за мене через стать і можуть мені зашкодити, ставитись до мене зверхньо. Я не розумію чому, адже вони адекватні і відносно добрі, це зі мною щось не так. Від думки про 1 вересня я від страху фізично напружуюсь, мені плакати хочеться. Я не хочу бачити їх більше ніколи і мене заспокоювала думка про те, що якщо цей останній рік буде дистанційним, мені практично не доведеться більше їх бачити...Але, скоріш за все, ні. Менш страшно було на дистанції, бо я не бачило їх особисто. Але мені було надзвичайно складно просто ввімкнути мікрофон і видавити з себе голос коли мене питали. Іноді мені так і не вдавалося змусити себе. Я ніби фізично не могло говорити. А деякі уроки я пропускало, бо не вистачало вже сміливості навіть з ввімкненою камерою сидіти. Це надто страшно. Матір, як завжди, знецінювала мої страхи і ставилась до них агресивно. Мабуть не до страхів, а до мене...Це те, що я роблю зараз. Знецінюю і засуджую, всього себе. Вона казала "Чого там боятись? Вони що повбивають тебе?". Але іноді мені так і здається. Я почуваюсь небезпечно, некомфортно і напружено з ними. Мені дуже страшно. Постійно здається, що зі мною щось не так, я виглядаю незграбно і недолуго і вони це знають, вони теж так думають. Вони викликають у мене відразу і я не хочу з ними спілкуватися. Я бачитись з ними не хочу в одному приміщенні. А з вчителями я також боюсь контактувати і завжди сподіваюсь, що для цього не буде нагоди. Мені здається, що вони всі ставляться до мене з відразою просто тому, що це я. Це так само нереалістично як і з однокласниками, бо насправді всім всеодно на мене, але я постійно думаю, що вони мене нанавидять. Якщо це взагалі можливо, навіть на дистанцію я не хочу переходити, бо я боюсь розмовляти хоч з вчителями. Де в школі шкільний психолог я не знаю, а питати в красної керівники не хочу. Тим паче, що для цього мені доведеться все ж таки прийти до школи в перший день.
Питання від: ; Вік: 15
Доповнення від автора
Я розумію, що мені цього не уникнути навіть якщо я істерику перед школою влаштую кажучи, що не хочу більше туди ходити. Мої батьки ніколи не намагались зрозуміти мене. Вони просто накричать на мене і змусять, бо так потрібно. Вони ніколи не хочуть сприймати мої страхи серйозно, а не як дитячі капризи. А я дуже боюсь. Як я вже писало, мені там весь час некомфортно і стресово, навіть не ходжу в їдальню, бо там людей найбільше....Я з першого дня першого класу відчувало дискомфорт і мені було страшно йти з ними на контакт. І сюди я пишу тому, що це вже стало нестерпним. Розумію, що це всього навсього останній рік, але рік в стресі це не мало...Я просто сиджу 6 годин за партою, не виходжу ні в їдальню ні в коридор. Через це у мене до кінця уроків і настрій жахливий і спина болить через нерухливість. Приходжу я додому, і там не знаю спокою. Я ніде не почуваюсь в безпеці і ніколи не можу розслабитись. Фізично

психолог онлайн
Ви знаходитесь у постійному стресі і Вам, звичайно, потрібна допомога та підтримка дорослих, особливо психолога.
Якщо немає такої можливості, займіться творчістю: малюйте, ліпіть Ваші страхи, тривоги.
Запишіться на танці, в спортивну секцію. Там Ви знайдете інших людей, з якими Ви зможете спілкуватися без страху. Це допоможе Вам повірити в себе, дізнатися, що ви можете бути легкою, життєрадісною, усміхненою, сміливою і дуже різною.
І майте на увазі – Ви ходите до школи, щоб здобувати знання. У однокласників свої справи, а у Вас свої. Ви дуже багато думаєте про однокласників, а вони в цей час зайняті своїми проблемами і їм не до Вас.
Давайте подумаємо, а що буде, якщо Ви почнете спілкуватися з однокласниками?
Відредаговано автором 20-08-2023 16:36:59
психолог онлайн
Доброго дня, Ніка. Страх - емоція, яку не можна просто так знехтувати і ви це знаєте на власному досвіді, описуючи як вам нестерпно постійно перебувати у напруженні, викликаному існуючими страхами. Якщо батьки ігнорують ваш страх і не переймаються вашим станом, то чи є у вашому оточенні люди, з якими у вас більш довірливі стосунки (інші родичі, можливо просто ті, хто живе з вами поруч)?
Ви вже наважились описати свої переживання на цьому сайті. І це добре. Якщо письмовий спосіб спілкування поки що уявляється вам більш безпечним, то, можливо його можна застосувати й для пошуку контакту з шкільним психологом (як правило його номер має бути на шкільному сайті, а посилання на нього можна знайти на сторінці в соцмережі вашого навчального закладу). В Україні також існують безкоштовні гарячі лінії психологічної підтримки та допомоги (можна знайтм за допомогою пошуковика в мережі Інтернет). Звернення на них (гарячі лінії) може стати першим кроком для організації собі допомоги у ситуації, що склалася.