Що значить від хлопця «тобі треба вирости»?
Добрий день.
Я дуже скромна і влюблива людина, за все моє життя відносин чи якихось взаємних симпатій в мене не було. На роботі мені сподобався хлопець на два роки старше, я вирішила вперше в житті явно відкрити свої почуття, очей з нього не зводила, посміхалася, бо дійсно вже не могла себе контролювати і він все зрозумів, почав посміхатися у відповідь, ловити мої погляди, навіть десерт мені залишив на столі (він був єдиний на роботі тож ніхто крім нього не міг) я вже думала що нарешті і я дочекалася.
Ось минуло два дні і ми знову повернулися на роботу, я знову не могла відвести від нього очей, аж ось він мене гукає і при всіх (інші колеги, можливо вони давно здогадувалися, можливо він розказав, не знаю) і при всіх з посмішкою і смітниками в очах каже «Даша, тобі треба вирости». Було дуже неприємно і боляче, адже він як мені здалося відповідав взаємністю і тут таке. Питання: що це значить мені треба вирости?)) І що робити, щоб вирости?))) Типу я не випромінюю гормони жінки? Це до лікаря треба йти? Можливо це просто відмазка, типу не хотів образити, що я йому там зовнішньо не подобаюся чи ще шось. Хоча міг би і таке сказати, хоч точно зрозуміло б було.
Буду дуже вдячна за ваші відповіді і допомогу, бо для мене наразі це дуже важливо.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Доброго вечора! Відповісти на це питання може лише та людина, яка зробила Вам таке зауваження, адже він вкладав у це якийсь свій сенс. А якщо у Вас є бажання вирости, то хотілося б дізнатися що це значить для Вас? В яких сферах ви бачите зони для свого росту. З психологом Ви можете працювати про себе, а не про третю особу. Можете попрацювати з почуттями, які викликала у Вас ця ситуація. Його поведінка була не окей і ви можете з нею не погоджуватися. Ваша задача навчитися екологічно захищати свої кордони і розбиратися з ситуацією тут і зараз.
Доповнення від автора
Дуже вдячна за відповідь. Думаєте, треба було спитати, що він має на увазі? Мабудь все ж таки щось не так з моєю поведінкою, мабудь дуже по-дитячому показувала свою симпатію.
Ще можливо дасте пораду, будь ласка, як найкраще себе поводити тепер? Старатися робити вигляд, що все добре чи не приховувати свої емоції і якщо сумно, то бути сумною? Ще почала переживати, щоб з роботи не звільнили за це, бо він далеко не остання людина на роботі.
психолог онлайн
Так,ми не знаємо що цей хлопець мав на увазі.
Хоча думаю його поведінка і слова не були коректними.
Якщо він щось хотів сказати, слід було це зробити на одинці.
психолог онлайн
Взагалі, коли нам щось не зрозуміло у ситуації або розмові, то краще одразу розʼяснити це, щоб не було непорозумінь. Запитати: Що ти маєш зараз на увазі? Щоб потім не тонути у своїх здогадках, що це таке було.
Щодо поради, то Вам краще взяти консультацію, щоб закрити це питання. Тому що ні ігнорування ні сум не вирішать його. Ігнорування - значить з Вами так можна. Сум - просто буде поглинати Вашу енергію. Треба розібратися, що там під цим сумом і вистроїти правильну комунікацію.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 345859 для Юлія Віталіївна
Дякую. А скільки буде необхідно часу, щоб закрити це питання? І яка буде вартість ваших послуг?
Дуже чекаю на вашу відповідь.
психолог онлайн
Конкретно по часу я Вам не скажу. Для початку Ви можете взяти одну консультацію, щоб більш детально обговорити ситуацію і виходячи з цього можна щось планувати. Може Вам і цього вистачить, а може ви захочете більше. Всі мої реквізити є в Анкеті, переходьте там є номер телефону і ціна. Рада буду допомогти.
психолог онлайн
цитата:
Ще можливо дасте пораду, будь ласка, як найкраще себе поводити тепер?
Зі всією повагою до Вас. "Вирости", на мій погляд, буде в тому числі означати здатність людини самій вирішувати, як діяти, спираючись на себе. Тобто на свої почуття, бажання, переконання і потреби.
цитата:
Я дуже скромна і влюблива людина
Можете цей перелік продовжити, викорстовуючи епітети. 10 ознак себе. Розмістіть їх у стовпчик.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Питання: що це значить
В психологии существует такой феномен, как механизм проекции.
То есть то, что человек говорит о других, на самом деле - это он говорит о самом себе.
Поэтому для вас не имеет смысла настолько прислушиваться к словам этого парня.
Так как не факт, что вам надо в чем-то расти.
цитата:
Я дуже скромна
А вот работать со страхами, которые скрываются за скромностью, повышать уверенность в себе
цитата:
нарешті і я дочекалася
и учиться строить отношения - это точно то, что вам необходимо будет сделать.
цитата:
не приховувати свої емоції
Как и соблюдать баланс "искренность-вежливость", потому что социум больше любит вежливое поведение.
Для этого всего вам будет нужна индивидуальная работа.
На первой консультации вы получите план решения своей проблемы, из которого можно будет сказать
цитата:
скільки буде необхідно часу
Поэтому если вы хотите
цитата:
закрити це питання
можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и буду рада вам помочь!