Чувства, родственники
Я ненормальный если я чувствую симпатию к своему дяде? я не знаю что ещё написать, но сайт просит каких-то подробностей, хотя их нет. ну мне 19 лет, я девушка, с дядей видимся крайне редко, но сейчас я понял что почувствовал это ещё как впервые встретились. ему чуть за 30. Как с этим бороться и как избавиться от этого, это же точно не ок???
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Добрий день. Я хотіла б уточнити. Помітила що пишете про себе у чоловічій формі. Ви так себе відчуваєте?
Що саме вас приваблює у дяді?
Чи є у вас хлопець/дівчина? Чи живете статевим життям?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365221 для Ксенія Шалімова
Да, я транс-парень, но биологически девушка. Я не знаю, но чувства такие рядом с ним, какие я испытывал с теми кто мне действительно нравился. Такие же ощущения. У меня никого нет и половой жизнью не живу.
психолог онлайн
Він може бути об'єктом вашого інтересу, якщо нема нікого іншого.
Ви відчуваєте збудження? Що саме вас турбує?
Що відбувається зараз у вас у житті, є стреси?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365227 для Ксенія Шалімова
Ви відчувaєте збудження?
Да, есть немного.
В целом все в порядке, только одиноко в последнее время, не хватает живого общения.
психолог онлайн
цитата:
только одиноко в последнее время, не хватает живого общения.
Чому так?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365240 для Ксенія Шалімова
Пока так и не выяснил, друзья не проявляют интереса ко мне, а мне надоело вечно самим инициативу проявлять, не чувствую отдачи.
психолог онлайн
Важко будувати контакт? Як думаєте, у чому справа?
А дядя вам якою людиною здається? З ним легше спілкуватись ніж з іншими?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365313 для Ксенія Шалімова
Если честно не знаю почему так, но да, тяжело поддерживать контакт и болезненно нехватает внимания. С дядей я не общаюсь практически, раз в пару лет можем увидеться на пару слов, я его толком не знаю, но это влечение меня опять же, смущает...
психолог онлайн
цитата:
но это влечение меня опять же, смущает..
Це нормально, що смущає, це говорить ваша логічна і етична сторона. Це також про вас каже, що ви адекватна людина, тому дивуєтесь і трохи побоюєтесь свого потягу до родича. А ще є ваша чуттєва сторона, якій не вистачає контакту, можливості реалізуватись, мати теплі відносини. Можливо є ще щось приховане, що можна було б дослідити і розібрати в процесі терапії, у безпечному просторі.
цитата:
тяжело поддерживать контакт и болезненно нехватает внимания
Вам було б корисно попрацювати із спеціалістом на рахунок побудови якісного контакту і виходу з цієї капсули самотності.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365313 для Ксенія Шалімова
спасибо вам! это тет-а-тет с психологом стоит поговорить? или с кем?
психолог онлайн
Психолог, а краще - психотерапевт.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365337 для Ксенія Шалімова
спасибо большое, так и сделаю. доброй ночи