Втрата довіри до чоловіка
Ми з чоловіком разом 15 років 4 роки зустрічались,потім одружились,з*явилась дитина,з якою я сиділа вдома(чоловіка вдома часто не було,не через те що працював,а проводив свій час з друзями та знайомими.Міг вийти з дому зранку та прийти вночі.Дуже часто знаходила в телефоні переписки або дзвінки з іншими дівчатами,кожен раз була одна і та ж відповідь,що це все несерйозно,якщо й були поцілунки то це не зрада за його словами.Мабуть я сама себе переконувала,що не слід руйнувати стосунки через переписки та поцілунки,та намагалась довіряти йому,але з роками довіри ставало все менше.Останній випадок мене просто вибив з рівноваги(мабуть моє терпіння переповнилось).Знов переписка,яку я знайшла в його телефоні,дівчина переселенка,він кожен день йде гуляти та кожен вечір вони можуть зустрічатися,в нас з ним 2 неділі напруженних стосунків з постійними сварками,всередині душить образа через те що я віддавала всю себе,я забезпечувала сім*ю,а мені така відплата.Зараз в мене з*явились думки,я себе накручую що він і далі мене обманює (хоча видалив її номер,та мессенджер ватсап де велась переписка,та просив вибачення,казав що він винний та він це відчуває),просто навчився робити це без будь-яких слідів дзвінків та переписок(після скандалів наших).Через постійні обмани,я не можу вірити,я почала обезцінювати себе,що я погладшала,що я не слідкувала за собою,пішла з головою в роботу,щоб запезпечити сім*ю,що я не така,я втратила впевненість в собі,припинила їсти(якщо 1 раз я з*їм щось то це добре)Зараз на заспокійливих,та намагаюсь піднімати собі настрій,але не дуже виходить,дуже важко.Підкажіть будь-ласка як вибратися з цього пекла?Як підняти свою самооцінку?
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Доброго часу доби!
Нажаль, з того, що Ви написали - Ви маєте складну, напрацьовану, багатофакторну проблему. Я б дуже радила Вам обрати фахівця та попрацювати в особистій терапії, тому що з усим цим ні самотужки ні з допомогою форумів глибоко та з тривалим результатом - не розібратися. Мені шкода (
Але ми можемо розібратися з первинними проблемами, які й привели до всього цього.
1 - на мій погляд, це не сформована у Вас самоцінність. Тому що оце:
цитата:
з*явилась дитина,з якою я сиділа вдома(чоловіка вдома часто не було,не через те що працював,а проводив свій час з друзями та знайомими.Міг вийти з дому зранку та прийти вночі.Дуже часто знаходила в телефоні переписки або дзвінки з іншими дівчатами,кожен раз була одна і та ж відповідь,що це все несерйозно,якщо й були поцілунки то це не зрада за його словами.
- свідотство того, що Ви заплющували очі на попрані Ваші кордони, на неповагу, на зраду... І у мене питання: заради чого?
2 -
цитата:
Мабуть я сама себе переконувала,що не слід руйнувати стосунки через переписки та поцілунки,та намагалась довіряти йому,але з роками довіри ставало все менше.
- не розуміння фундаментальних понять.
А що таке довіра - це про що? На чому Ви формуєте довіру?
А стосунки - це про що? Як Ви розумієте, що це - стосунки, а це - сторонні відношення?
3 -
цитата:
Ми з чоловіком разом 15 років 4 роки зустрічались,потім одружились
Тривалість стусунків як структури розглядають за їх юридичною (умовно) платформою. Якщо Ви в шлюбі 11 - років - це третя нормативна криза сімї. І тут вже робота на проблемами притаманними саме для цього періоду майже всім сімям.
4 -
цитата:
я забезпечувала сім*ю
- я Вас правильно зрозуміла - Ви працю\єте і фінансово тримаєте сімю?
5 -
цитата:
Зараз на заспокійливих,та намагаюсь піднімати собі настрій,але не дуже виходить,дуже важко.
В Вашій ситуації піднімати собі настрій - це дуже мужньо. Ви молодець. Але це ніяким чином не впливає на вирішення проблем в Вашому особистму та сімейному житті. Це всеодно як казати людині з нежитю - припини чхати і нежіть пройде.
Ви молодець, що шукаєте та впроваджуєте все, що може Вас підтримати. Але тут треа не підтримувати себе, а розбиратися з собою, та допомогти собі поважати себе.
6 -
цитата:
Підкажіть будь-ласка як вибратися з цього пекла?Як підняти свою самооцінку?
обрати фахівця та почати займатится своїм ментальним здоровям та собою.
психолог онлайн
цитата:
Тільки після повного виходу з стосунків. Інакше самоотруєння буде продовжуватись.
Та подальшої психотерапії з психологом - для покрокового самовідновлення та реабілітації.
Відредаговано автором 02-06-2023 14:00:09
психолог онлайн
Все, что вы можете сдать для себя и своей самооценки это найти психотерапевта и работать с ним.
Разберетесь с собой - почему терпите такое поведение мужа, ради чего остаетесь в отношениях, как к себе относитесь, со своими страхами и переживаниями.
А когда поймете, что вы достойны лучшего, то и мужа где-то потеряете - пусть сам себя содержит и гуляет с кем хочет. Вас это уже волновать не будет
психолог онлайн
Вітаю.
"Підкажіть будь-ласка як вибратися з цього пекла?Як підняти свою самооцінку?"
Добре, що Ви розумієте де знаходитесь. Але, що Ви розумієте під словом "вибратися"? Ви хочете розірвати стосунки з чоловіком або ж знов почати " довіряти" йому?
Ви стільки років вчились " не накручувати себе", не довіряти собі, вірити в чоловічу брехню, що Вам буде дуже важко перевчатись. Ви готові подивитись " правді в вічі"? Бо коли Ваша самооцінка почне підійматися, Ви наврядчи залишитись з цим чоловіком.
Але, сім'я-це система. Коли змінюється один член цієї системи, змінюється вся система. Тому, пропоную почати з себе, але не на форумах та самотужки, а з допомогою фахівця. Бо коли на протязі 15 років щось не те будувалось, то, на мою думку, пора визнати, що будівельники Ви такі собі.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы взвалили на себя большой груз и остались с ответственностью за семью одна, т.к. у мужа позиция абсолютно свободная и безответственная как у подростка, стоит попросить прощения и снова для него "открываются двери" в его увлечения, есть на кого положится. Вам необходимо подумать о себе и своей самоценности. Не о том, что Вы "не такая", а о том, что Вы самостоятельная женщина и рядом нужен зрелый мужчина.
Как писали коллеги выше, вам стоит обратиться к психотерапевту и поработать над собой, найти в себе ресурс изменить положение в котором Вы находитесь, также страхи которые тормозят и не дают изменить невыносимую ситуацию.
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Для этого нужна индивидуальная работа с вами.
Вы рассматриваете такой вариант решения проблемы?
Или хотите справиться с этим самостоятельно?