Складно прийняти рішення щодо майбутнього
Перш за все, хочу подякувати, що ви робите добру справу і допомагаєте у вирішенні проблем. моя повага вам і дяка!
що ж, маю ситуацію, з якою точно не планувала стикатися. нині я знаходжуся в Німеччині. В Україні закінчую 11 клас і постає питання - а що далі? Я маю дві дороги: ВНЗ України або ВНЗ Німеччини. Звичайно, з останнім трохи складніше через мову, але я не про це. Я маю сильну тягу до Батьківщини. Ще до війни я поступово дозрівала у, так скажемо, патріотку та повністю віддану своєму краю. Я маю намір залишити по собі щось корисне для неньки, тому що я хочу. Дуже хочу.
Проблема в тому, що в Німеччині всі говорять (справді всі, вони кричать на всю горлянку), що в Україні немає перспективи і варто вчитися в Німеччині. Мене це ображає, чесно кажучи, хоча розумію, що нині в Україні освіта значно нижча, аніж в Європі. Але ж я ніколи не хотіла вчитися за кордоном... Я мріяла поступити в Україні у ВНЗ, вивчитися, а тоді працювати та жити разом з собакою в затишній квартирці десь в Івано-Франеівську.
А з другої сторони, я розумію, що європейський диплом відкриє мені нові шляхи. Навіть в Україні.
Я заплуталася і геть не витримую цього тиску з боку людей, що торочать про безсперктивність моєї Батьківщини.
Отож, як мені визначитися з майбутнім? Не прошу вас обрати за мене, але прошу вас порадити, як розібратися з цим безпомічним станом. Я очі зімкнути не можу через тугу за домом та думками про майбутнє.
дякую, що приділили час. вибачте мені, якщо повідомлення має помилки. гарного дня/вечора!
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Добрий день! А на основі чого ви зробили висновок, що рівень вищої освіти в Україні значно нижчий ніж у країнах Європи?
І чому в Україні немає перспектив?
Після перемоги країну потрібно буде відновлювати і дуже потрібні будуть різні фахівці. Вони й зараз потрібні.
І не будь-який європейський диплом дозволить вам працювати в Україні. Наприклад. європейський диплом юриста не дозволить. Тому що потрібно знати тонкощі українського законодавства.
Не треба мучити себе, Прислухайтеся до своєї інтуїції. Вибір за вами. У нашої країни, безумовно, чудове майбутнє і в цьому немає сумнівів.
психолог онлайн
Быть патриотом, конечно, хорошо, это очень поощряется и пропагандируется.
Но кто такой патриот в вашем понимании?
Откуда такая мысль в голове, что нужно что-то сделать для страны? Кто вам это говорил?
Что или кто такая страна?
То, что в Украине нет перспектив может обижать, вызывать грусть, злость, но факты не утешительные. И смотреть всегда нужно на реальность, а не надевать розовые очки и кричать лозунги (что опять таки активно поощряется и пропагандируется).
У вас жизнь одна. И больше пользы в этом мире вы можете принести тем, что будете в безопасности, счастливы и с хорошим образованием. Я так понимаю с добротой у вас все ок)
А лучше всего человек может давать из изобилия, из состояния счастья. Но без позиций жертвы "я готова последнее отдать".
Знаете есть выражение "Если вы хотите осчастливить весь мир, идите домой и любите свою семью". Семья у вас пока только родители. И я думаю они будут очень рады, чтобы вы в безопасности и получите хорошее образование. А потом уже видно будет. Как минимум, уйдет юношеский максимализм, появится более обширная точка зрения на ситуацию (очень хотелось бы верить) и вы будете решать уже, что делать и как быть. А пока учитесь в Германии, смотрите мир, узнавайте себя.