Як попросити звернутися до психолога???
Будь ласка, підкажіть як можна сказати мамі про те, що я хочу сходити до психолога..Я постійно думаю про те, що мені це потрібно і здається, поки я цього не зробила, життя ніби не рухається далі.Як її попросити, якщо у нас немає емоційного зв'язку,довіри,у неї може бути непередбачувана реакція.Ми з нею НІКОЛИ не розмовляли про мої почуття і потреби.А ще вона все ж запитає 'Навіщо це тобі?'.А я її настільки боюсь і не довіряю, що просто не зможу нічого видати. Я не зможу так просто сказати, в чому проблема, але вона є і не одна.Поговорити про це здається чимось страшенним.Я відчуваю,що я зобов'язана вже на це зважитися і змінити себе, але дуууже невпевнена в тому, що вона взагалі серйозно це сприйме.Дуже сумно,що у нас немає елементарної комунікації і поговорити про мої почуття виявляється такою каторгою.
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Ви можете сказати мамі, що Ви читали в інтернеті про те, що: Коронавірус а потім війна принесли багато стресів, потрясінь і випробувань, назавжди змінили життя і наклали великий відбиток на психологічне, а відтак і на фізичне здоров'я людей. Тому кожна людина, а особливо діти, у ці важкі часи потребують допомоги і підтримки психолога. (Ви дійсно про таке читали, тому що я щойно це написав).
Скажіть мамі про те, що Ви відчуваєте сильну потребу у психологічній підтримці. Скажіть, що можливо мамі теж не було б зайвим звернутися до психолога.
Вам треба наважитись і спробувати поговорити про це з мамою, тому що психолог може працювати з Вами лише за згоди батьків.
Будь ласка, не хвилюйтесь - все буде добре
психолог онлайн
Як варіант, звертаються до шкільного психолога.
психолог онлайн
Здравствуйте, Саша!
цитата:
Будь ласка, підкажіть як можна сказати мамі про те, що я хочу сходити до психолога..
Для этого существует формат «Я – сообщения» (информацию вы найдете в интернете).
Говорить надо о себе, своих чувствах и желаниях.
цитата:
боюсь
В частности, вы можете сказать маме о том, что у вас есть страхи (не уточняя, какие именно), от которых уменьшается ваша уверенность в себе и падает самооценка.
Поэтому вам и нужен психолог, чтобы вы смогли проработать эту проблему.
психолог онлайн
Если вы боитесь, что не сможете сказать маме, то напишите письмо. Во-первых, будет возможность подобрать правильные фразы (вам написали выше про я-сообщения и то, как объяснить про психолога), а во-вторых, маме будет время подумать над вашим письмом.
Дальше увидите уже.
Ну и да, школьный психолог, если есть
психолог онлайн
Розумію, що це може бути складною розмовою, але важливо знати, що звернення до психолога - це нормально і може допомогти вирішити багато проблем. Можливо, спочатку варто знайти момент, коли ви з мамою будете на самоті, без ніяких розгарячених емоцій. Спробуйте почати з того, що скажіть, що у вас є певні проблеми, з якими ви не можете справитися самі і які впливають на ваше самопочуття. Потім можете сказати, що ви подумали про те, щоб звернутися до психолога, щоб отримати професійну допомогу і знайти спосіб розв'язання проблем. Спробуйте зазначити, що ви розумієте, що це може бути для неї неочікувано, але що вам дуже потрібна її підтримка. І не забувайте, що ви маєте право на своє здоров'я та щастя і що звернення до психолога є нормою. Якщо ви все ще не можете знайти слова, можливо, ви можете написати листа або надіслати повідомлення. Головне - це не відкладати цю розмову і не боятися проявляти свої потреби.