вигадую неправдиві факти про себе, за для того, щоб бути хоч якось цікавою людиною
сьогодні розлучилась з дівчиною із-за цього. я брехала їй про деякі факти в своїй 'біографії' десять місяців і сьогодні вирішила розповісти правду. я дуже шкодую про те, що вчинила так з нею, вона цього не заслуговує, але інколи це відбувається навіть не думаючи. я хочу все повернути, але я не в змозі це зробити тепер, вся довіра до мене просто зникла
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Какой у вас вопрос к психологам?
психолог онлайн
цитата:
. я хочу все повернути, але я не в змозі це зробити тепер, вся довіра до мене просто зникла
Если эта девушка не приемлет ложь, то вернуть ее у вас не получится.
Тогда какую помощь вы ожидаете получить на этом форуме?
Хотите избавиться от этого -.
цитата:
вигадую неправдиві факти про себе
?
Відредаговано автором 06-04-2023 16:47:54
психолог онлайн
Здравствуйте!
Почему Вы решили, что будете не интересны сами по себе, и Вам нужно про себя что-либо фантазировать?
психолог онлайн
Я розумію, що вам дуже складно в такій ситуації. Ви вчинили нещиро з вашою дівчиною, і це призвело до розриву відносин. Спробуйте зосередитися на тому, що ви можете зробити, щоб виправити свої помилки та відновити довіру.
Спочатку вам потрібно визнати свої помилки та пояснити, чому ви брехали про деякі факти в своїй "біографії". Намагайтеся бути чесними та відкритими щодо своїх мотивів. Дайте своїй дівчині час, щоб заспокоїтися та обробити цю інформацію.
Потім спробуйте дізнатися, що саме зрушило вас на брехню та як ви можете змінити свої дії у майбутньому. Можливо, вам довелося брехати про щось, щоб вам було комфортно у відносинах, і вам потрібно буде вирішити цю проблему. Зробіть все можливе, щоб показати, що ви змінилися та готові бути чесними.
Важливо пам'ятати, що відновлення довіри не відбувається миттєво. Це може зайняти час, терпіння та працю. Сподіваюся, вам вдасться відновити відносини з вашою дівчиною.