Допоможіть помітити маніпуляцію.
Доброго вечора, цей Новий рік ми відсвяткували з моїм хлопцем дуже сумно.Ми з ним рідко сваримся але тут сталось шось дуже дивне:
Ми святкували НР у його найкращого друга на його квартирі, скидались всі порівну по грошах, але мій хлопець (Антон) всіх кликав на 17.00 а мене з дівчиною його друга на 13.00, мені це не сподобалось оскільки мені хотілось шоб всі прийшли і ми готували разом, а не ми двоє готуємо для 8ми людей, коли я йому про це сказала, він просто написав «Окей як скажеш» і після того був дуже злий і нервовий на мене, шо я зовсім не безкорислива і не хочу нічого робити просто так, і допомагати і підтримувати я його не готова.Я не пропускаласб і він також, прийняли сторону один одного і забули.В ту ж ніч, він пішов один смажити шашлик, я прийшла глянути як він, і тут нас кличуть бо за 5 хвилин Новий Р. Я іду і кричу йому ходімо, я хочу з тобою відсвяткувати, він мені «іди я зараз» я пішла, чекаю, він приходить в момент кінця промови президента, стукається бокалом, і іде геть тоді коли всі обіймаються і вітають, мене обняла моя подруга замість нього, бо він побіг до свого м‘яса.
Я дуже розізлилась, бо хотіла шоб він був зімною в цей момент, пішла до нього і сказала такі слова «ти за це м‘ясо більше думаєш,ніж про мене, ти навіть мене не обняв!» це була дуже відчайдушна критика, і знаю шо це було не правильно.
Він промовчав взагалі, ну ми пішли за стіл поїли, і включили музику щоб трохи потінцювати.
Справа в тому що я обожнюю танцювати, і він про це знає, вісі танцюють і сидимо ми, він дивиться на шафу а я на нього, підбігає його друг каже «Запроси Катю на танець» він просто ігнорує це, абсолютно, не реагує ніяк, я дивлюсь на нього показую поглядом шо «ходімо» а він ігнорує, я не могла стримуватись і розплакалась, біля нього плакала бо відчула шо мій хлопець навіть не хоче взяти мене на танець, не те шоб обійняти.І його друг вхопив мене за руку і взяв на танець, я плакала а мій Антон ніяк не реагував.
Я була дуже і дуже подавлена.
Пізніше у розмові про те шо це все було, він пояснив шо коли я його критикую і доношу інформацію не спокійно а якось агресивно то він не хоче взагалі мене слухати і вважає шо я не права.
Питання в тому:
«Чи справді хлопцям так важливо як їм доносять те шо не подобається?Чи це просто маніпуляція і перекладання відповідальності?Не бажання признати свою провину?»
І якшо я повідомляю про проблему у формі критики, чи дає це право хлопцю взагалі на на проблему не реагувати, а реагувати лиш на те шо я критикую?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
цитата:
Чи справді хлопцям так важливо як їм доносять те шо не подобається?
Это важно для всех людей, а не только для парней - как доносится информация.
цитата:
якшо я повідомляю про проблему у формі критики, чи дає це право хлопцю взагалі на на проблему не реагувати, а реагувати лиш на те шо я критикую?
Никто не любит, когда его критикуют.
Критика воспринимается как нападение и любой человек будет защищаться или начнет нападать в ответ.
Почитайте про треугольник Карпмана, это поможет Вам не занимать позицию жертвы и не превращаться в преследователя.
Про проблему же нужно сообщать в формате "Я-сообщения" - то есть говорить о себе, своих чувствах и желаниях, а не критиковать других людей.
Доповнення від автора
Погоджуюсь з вами повністю, і також дуже важко так робити коли все вже сталось, і ти не могла передбачити ситуацію ,яка тебе дуже розізлить, тому я скористалась критикою.А як краще впоратись в такі моменти і донести шо мене ну дуже сильно образило щось, що він там пішов кудись в інше місце, а мені хотілось шоб він побув зімною, як краще це донести, бо позиція «Я-повідомлення» вона діє тільки якшо ти спокійна на даний момент, і готова до діалогу,але коли щось зачіпає за душу то хочеться злитись і кричати, то як не стримувати емоцій але і не образити партнера?
психолог онлайн
цитата:
коли щось зачіпає за душу то хочеться злитись і кричати, то як не стримувати емоцій але і не образити партнера?
Значит надо проработать с психологом то, что
цитата:
зачіпає за душу
А именно - злость и обиды.
Потому что молодой человек - не Ваша собственность и имеет право поступать так, как считает нужным.
цитата:
як не стримувати емоцій але і не образити партнера?
Если Вы начнете проявлять свои эмоции, то тем самым, безусловно, будете обижать партнера.
В таких случаях важно соблюдать баланс "искренность-вежливость".
А неотреагированные эмоции надо нести в кабинет к психологу. Это будет более экологично для Вас и Вашего партнера.
Доповнення від автора
Добре, спасибі вам за допомогу)
психолог онлайн
цитата:
«Чи справді хлопцям так важливо як їм доносять те шо не подобається? Чи це просто маніпуляція і перекладання відповідальності? Не бажання признати свою провину?»
Как доносят информацию, важно всем, однако взрослые люди на то и взрослые, чтобы разруливать этически сложные ситуации. Манипуляция ли это? Безусловно. И очень удачная. Вы же рыдали. Его вина в этом была? Нет. Его так воспитали. Он собой не владеет. Катя, если коротко, проблема в том, что Вы ведете себя как нормальная девушка и Ваш парень ведет себя как нормальная девушка. А кто-то из Вас должен быть мужчиной. Вы не хотите, чтобы он Вас использовал и не готовы терпеть его сложности, а он не готов терпеть Вас, любить и уважать. Такой вполне себе зрелый абьюзер. А Вам надо решить, кто Вы - случайная жертва или хроническая?
Доповнення від автора
Тетяна,я відчуваю у ваших словах істину, а можете допомогти мені зрозуміти в чому проявляється цого абьюз?Тому що я іноді почуваюсь погано але не можу зрозуміти чому.
Але Образа це його один з головних способів маніпуляції, і про це я говорила йому дуже багато, він старається поменше ображатись і побільше говорити про те шо образило, але результатів мало…
Доповнення від автора
Також він часто хоче дуже багато обійматись і якшо я не хочу то він ображається.Дивиться на мене дивно ніби я шось зробила не так.В мене відчуття мук совісті шо я не така любвіабільна як він, і сексу хочу не так часто, зараз працюю з цим.
Чи якраз це все абьюз, чи я плутаю?
психолог онлайн
цитата:
Чи якраз це все абьюз, чи я плутаю?
"Иногда банан - это просто банан".
И если чесать там, где не чешется, то можно сделать себе рану.
цитата:
Чи якраз це все абьюз, чи я плутаю?
В чем и где Вы увидели абъюз?
И главное, даже если он и есть, Вы готовы расстаться с Вашим парнем-абъюзером?
Или Вы умеете противостоять влиянию?
Эту тему имеет смысл поднимать, если Вы готовы работать с психологом.
Если же нет - тогда имеет смысл проще относиться к парню и к отношениям с ним.
Ну, или же расставаться - если Вас так все не устраивает.
Доповнення від автора
Добре Світлано дякую)
По можливості хотіла б ще почути думку Тетяни)
психолог онлайн
цитата:
По можливості хотіла б ще почути думку
Безусловно, почуєте)
Только прежде чем "раскапывать" тему абъюза, надо понимать, как будете это все "закапывать"...
Доповнення від автора
Розумію ваші хвилювання, але язнаю шо обнімання це не абьюз, це різниця в характері.
Абюз в дані ситуації якраз образи на рівному місці, як у нас.
Я не розумію чому так часто я хочу з ним розійтись, якшо я вважаю себе більш менш адекватною людиною і його також, тоді чому в свою сторону я так часто відчуваю образи, і як на це реагувати, я не знаю.
психолог онлайн
цитата:
Перепрошую, але ваш пост весь пронизаний критикою и вимогами. Мені особисто хочеться відвернутися і підти смажити шашлик.
Доповнення від автора
Розумію, але саме в цей момент ви можете знайти в собі якось трохи сил сказати мені щось типу « ти зараз занадто багато від мене хочеш, поясни без критики і звинувачень, я тебе вислухаю» щоб мені було спокійніше, і не було відчуття шо тебе ігнорують?Оскільки якшо людину шось так сильно болить, то мовчання в цю сторону породжує ще більший емоційний всплеск.Виправте якшо я не права.
психолог онлайн
цитата:
Абюз в дані ситуації якраз образи на рівному місці, як у нас
Тогда Вас тоже можно записать в абъюзеры)
Просто из-за того, что Вы тоже обижаетесь.
цитата:
відчуваю образи
Обида может быть крючком, за который манипулятор дергает свою жертву.
Но не все манипуляторы являются абъюзерами.
Доповнення від автора
Так, я ображаюсь, але я говорю про це одразу, і пропоную способи вирішення проблеми, на це потрібно багато сил, але я завжди роблю так.
психолог онлайн
цитата:
Розумію, але саме в цей момент ви можете знайти в собі якось трохи сил сказати мені щось типу « ти зараз занадто багато від мене хочеш, поясни без критики і звинувачень, я тебе вислухаю» щоб мені було спокійніше, і не було відчуття шо тебе ігнорують?
Можу, але не зобов'язана.
Очікування від людини створюють щось типу залежності
Якщо я не угадаю, чим вас задовільнити в цей момент, це буде, скоріш за все, розкритиковано, бо не відповідатиме вашим очікуванням.
В нашій ситуації :очікуваної критики, нападу не відбулося, що є класним для вас, бо я розумію, що ви готові до діалогу.
Другий момент. Зявився "ігнор" від якого ви хвилюєтеся. Можливо ви проеціюєте ваш досвід минулий (з батьками, друзями) на відносини з хлопцем. Це нічим гарним не закінчиться.
Доповнення від автора
Коли мене ігнорують я відчуваю шо мене не поважають і мої почуття не важливі, але іноді я просто даю людині час побути з собою, і чекаю коли він буде готовий піти на контакт, зараз шукаю собі психотерапевта, більше за 300грн не потягну, можливо за ці гроші знайти когось нормального, і якщо так то де?
психолог онлайн
цитата:
я ображаюсь, але я говорю про це одразу, і пропоную способи вирішення проблеми
Такие разговоры Ваш парень будет воспринимать как нападение.
И соответственно - обижаться (позиция жертвы) или нападать (позиция преследователя) в ответ.
Вы отыгрываете классический треугольник Карпмана.
Доповнення від автора
Тобто говорити одразу про те шо хвилює і вирішувати це не правильно?(
психолог онлайн
, можливо за ці гроші знайти когось нормального, і якщо так то де?
Це залежить від того, кого ви вважаєте нормальним?)
Можу запропонувати вам бути кейсовим клієнтом. Якщо цікаво напишіть мені у приватні.
психолог онлайн
цитата:
Если Вы так постоянно делаете и не получаете желаемого результата от парня, то может надо начинать вести себя с ним по-другому?
психолог онлайн
цитата:
більше за 300грн не потягну, можливо за ці гроші знайти когось нормального, і якщо так то де?
На этом сайте есть 42 человека, которые консультируют за 300 грн и даже меньше (есть функция поиска по стоимости консультации).
"Нормальным" же будет тот специалист, кто решит Вашу проблему.
Спрашивайте об этом напрямую и главное задавайте вопрос о сроках.
И работайте с тем психологом, кто Вам даст конкретные ответы, а не начнет лить воду и перекладывать на Вас ответственность.
Доповнення від автора
Віталія, я не змогла написати вам сюди, тому Написала у месенджер.
Світлана, хід ваших думок не зовсім понятний для мене.Наша проблема не в тому шо коли мене щось ображає я вирішую сказати одразу, це не породжує у нас конфлікту а вичерпує його.Конфлікт породжує те що Антон може образитись на 2 дні і вести себе холодно і лицемірно, шось як стан жертви, мені це не подобається і я зриваюсь, такі ситуації не виправляються.Як реагувати на обіду від хлопця?
Розумію що можу задавати надто багато питань, якщо не відповісте ,все гаразд)
психолог онлайн
цитата:
Наша проблема не в тому шо коли мене щось ображає я вирішую сказати одразу, це не породжує у нас конфлікту а вичерпує його
Вам так всего лишь кажется)
Конфликт не исчерпывается таким образом, к сожалению.
Если Ваш парень молчит или со всем соглашается, это еще не означает, что он все осознал.
Он просто не идет с Вами на конфликт. Но при этом накапливает обиды.
Отсюда и его состояние, о котором Вы пишете -
цитата:
Антон може образитись
цитата:
Як реагувати на обіду від хлопця?
Относиться к обидам как к манипуляциям (не путать с абъюзом!) и учиться противостоять им.
Это и будет Ваш запрос на индивидуальную работу с психологом.
Доповнення від автора
Так Світлано, є в цьому правда, він дуже стримує себе від конфліктів.Але дозволю собі ще одне питання, те що він підтакує можливо, чи замовчує образи коли ми вирішуємо конфлікт в цьому є моя провина?Чи це його вибір?
Тоді спасибі вам величезне, ви мені дуже допомогли)
психолог онлайн
цитата:
те що він підтакує можливо, чи замовчує образи коли ми вирішуємо конфлікт в цьому є моя провина?Чи це його вибір?
Это его характерология, а не выбор.
Он по-другому не может поступить.
И Вашей вины в этом нет.
Но если Вы хотите получить другой результат, тогда Вам имеет смысл вести себя с ним по-другому.
Семья - это система. Будете меняться Вы - начнет меняться и он.
Доповнення від автора
Я також вірю в це, дякую вам❤
психолог онлайн
Абьюз - это насилие. Любое насилие. Делится на физическое, психическое, личностное, сексуальное, финансовое, материальное... Манипуляция обидой - это и есть психологическое насилие, потому что это нарушение психологических границ и навязывание чувства вины... "Делай то, что я хочу, а то я обижусь, или покину тебя, или не буду разговаривать и т.д." В любом случае, это насилие и шантаж... Насильник (абьюзер) игнорирует Ваши желания, потребности, чувства, право выбора, не уважает, не любит, не чувствует Вас равноценным партнером по общению. В распоряжении абьюзера огромный арсенал средств: от вроде бы невинных комплиментов и подарков до пыток и побоев (в тяжелой фазе). Абьюз - это всегда путь в смерть. Эмоциональный шантаж где-то посередине. Абьюз легко распознать, если задаться целью. Если вы вынуждены делать то, что не хотите или сделав, чувствуете себя плохо, это абьюз. Надо понимать, что палача без жертвы не бывает. Абьюз - это парный танец, который "выгоден" обоим партнерам. Жертва абьюза, не просто оказывается на этом месте. Чаще всего, это женщина, которая занимается самоабьюзом. В нашей культуре, к сожалению, традиционно девочек растят хорошими, послушными, понимающими, любящими и не требующими ничего взамен. Это как раз и есть самоабьюз. Ваш пример - классика жанра. К Вам пристает парень, Вы не хотите. Это сексуальный абьюз. Может, Вы правильно не хотите, а он неправильно пристает? Почему Вы начали "лечить" себя? Здоровая самооценка, здоровые границы, доверие к себе, отказ от самонасилия делают абьюз невозможным.
психолог онлайн
цитата:
Питання в тому:
Вчиться доносити свої думки у вигляді прохань та пропозицій.