чоловік шантажує
Не можу подати на розлучення з чоловіком, бо він погрожує, що щось собі заподіє. Живемо в моєму будинку, тому піти мені нікуди. є двоє дітей молодшого шкільного віку. Щодня крики , сварки, звинувачення. контролює кожну копійку. Сил уже нема. Хочу з ним розлучитися, а він каже , що щось собі заподіє. ще й борги його на мене перейдуть потім. я зв'язана ним.
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Вітаю, Галино.
Шантаж являється формою психологічного насилля. Ваш чоловік – маніпулятор, він вчиняє насилля над вами з метою тримати під контролем. Тут немає нічого про кохання та турботу. Він думає лише про себе, про свій комфорт. Вам погано, але він продовжує роботи те, що спричиняє вам біль. Ціль зберегти свою владу над вами й продовжувати насилля. І за ради цього використовуються емоційний тиск, обвинувачення, перевертання з ніг на голову: наче це ви несете відповідальність за його вчинки, вибір та життя. В цій ситуації ви являєтесь постраждалою, а не ваш чоловік. Вас використовують.
Ви й самі це розумієте.
Самогубство – це дуже інтимна справа, людина зазвичай свій намір тримає в таємниці. Найчастіше страта себе трапляється раптово і родичі перебувають в дуже сильному нерозумінні, як це могло статися.
Вихід з маніпуляції – це ігнорування і передача відповідальності за вчинки чоловіку: «Це твоє життя, ти можеш робити з ним, що захочеш». Залишайтеся байдужою до таких розмов. А ще краще підключати хамство, відвертатися з грубими словами на всі погрози щось з собою зробити.
Якщо ви впевнені, що чоловік може щось з собою зробити, то тут треба звертатися за допомогою до психіатрів і до поліції.
Також я би рекомендувала вам звернутися до психотерапевта, бо ви вважаєте, що «зв'язані ним». Ви почуваєтеся себе безсилою та безпомічною, не маєте сил захистити себе і своїх дітей. Але це не так. Ви втратили віру в себе і вам потрібна допомога.
Ви можете звернутися на гарячу лінію постраждалим від домашнього насилля та проконсультуватися зі спеціалістами, як вийти з цієї ситуації.
психолог онлайн
цитата:
він каже , що щось собі заподіє
Когда муж начинает себя так вести, Вам надо вызывать скорую психиатрическую помощь.
Потому что суицидальные намерения являются поводом для принудительной госпитализации в психиатрическую больницу.
И не Вы, а специалисты должны разбираться с тем, что происходит с мужем - манипулирует ли он Вами или имеет психическое заболевание (например, депрессию).
цитата:
Хочу з ним розлучитися, а він каже , що... борги його на мене перейдуть потім
Вам нужно проконсультироваться с юристом по всем вопросам.
Потому что в случае развода, долги мужа могут быть разделены между вами. Но в законодательстве есть и исключения, которые помогают избежать этого.
цитата:
Живемо в моєму будинку
Если Вы являетесь собственником жилья, то имеете право выселить мужа из своего дома.
цитата:
я зв'язана ним
Вы связаны с мужем скорее психологически.
Потому что боитесь разводиться с ним.
И пока Вы не проработаете свои страхи и не вернете уверенность в себе, изменить ситуацию у Вас не получится, к сожалению.
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Добрий ранок!
цитата:
Не можу подати на розлучення з чоловіком, бо він погрожує, що щось собі заподіє.
Насправді, причина в іншому. Не подаєте на розлучення через власні страхи можливих наслідків. А також через
цитата:
я зв'язана ним
Останнє, мабуть, головне.
Обміркуйте таку ситуацію - минає 10 років, а Ви все боїтесь подати на розлучення, а чоловік продовжує шантажувати і лякати. Які будуть Ваші думки щодо втраченого десять років тому шансу?
Треба усвідомити: навіть, якби він не вчиняв так, як зараз, розлучення все одно не було б легким кроком. Тому варто себе налаштовувати, напередодні з'ясувати усі можливі нюанси, а також заручитись підтримкою близьких людей, які зможуть прийти з допомогою.
психолог онлайн
Шан Галина.
Право подати на розлучення існує в кожного, хто в свій час подав заяву на одруження!
Рішення,одружуватись чи розлучатися , приймає сама людина.
Ви пишете що "не можете" прийняти рішення.
А хто по вашому його повинен прийняти за вас?
Що, крім страху і почуття майбутньої вини ,(самогубство чоловіка) стримує вас?
Ви звертаєтеся за порадою із позиції жертви
Ваш чоловік постає в ролі насильника, маніпулятора, шантажиста і т.п.
В певній мірі це так і виглядає з вашого звертання.
Попробуйте звернутися до кваліфікованого психолога і розібрати питання власних психологічних меж, і власної відповідальності.
Можливо появиться шанс кращого розуміння вашої спільної відповідальності за стан ваших сімейних стосунків і долю дітей, які появилися в цей світ по вашій(обох) добрій волі !
Не виключено, що коли ви зумієте відділити "мух від котлет", в собі і між вами обома, то і взаєморозуміння покращиться і прийняття інших доленосних рішень стане доступнішим
Мудрості вам і віри в краще в в собі!
З допомогою мудрого психолога ви знайдете шанс, для мудрого вирішення ситуації що склалася!
психолог онлайн
galina, доброго часу доби!
Дуже співчуває Вашому положенню. В вашому дописі відчувається стільки відчаю, беззахистності та якоїсь дитячої безпорадності...
Мені шкода..
цитата:
Це назівається маніпуляція. Ваша турбота та переживання зозумілі, але шантаж, маніпуляції будуть надалі все скалднішими з боку чоловіка, бо Ви їх берете до уваги. Тому надалі він може не тільки казати, а навіть зробити реальну спробу самогубства... але продуману, щоб його таки врятували. Тому чим довше Ви будете затягувати і вестися на шантаж - тим складніше буде з цим розбиратися.
А через що хочете розлучитися? Що з чоловіком не так?
цитата:
Живемо в моєму будинку, тому піти мені нікуди. є двоє дітей молодшого шкільного віку
А чому Ви мусите кудись іти, якщо це Ваш дім? Чому не зібрати чоловіку валізу і показати де вихід?
цитата:
Сил уже нема
Може має сенс звернутися до правоохоронних органів? До юриста, до соц.установи по захисту від домашнього насильства, до друзів, родичів...
психолог онлайн
Добрий день, Галино.
Згодна з коллегами - це маніпуляція та насилля.
Вам необхідно з'ясувати що саме вас тримає у цьому шлюбі. Погрози чоловіка - це маніпуляція і ви це чудово розумієте. Схоже що щось всередині вас також грає на руку продовженню цього созую. Як тільки ви зрозумієте що саме, одразу будете знати що робити.
психолог онлайн
цитата:
16-02-2023
Схоже, що ви перебуваєте в дуже складній і стресовій ситуації, і зрозуміло, що ви відчуваєте себе в пастці і безсилі. Важливо пам'ятати, що ви не несете відповідальності за дії вашого чоловіка або його погрози заподіяти собі шкоду. Хоча важливо сприймати його погрози серйозно, важливо також пам'ятати, що ви не можете контролювати його поведінку або запобігти заподіянню ним собі шкоди.
Важливо, щоб ви ставили на перше місце власну безпеку і благополуччя, а також безпеку і благополуччя ваших дітей. Можливо, ви захочете звернутися на гарячу лінію або до установ для жертв домашнього насильства, щоб отримати допомогу та підтримку у виході з ситуації. Ці організації можуть надати вам ресурси та рекомендації щодо того, як безпечно вийти з ситуації насильства, а також зв'язати вас з місцевими службами підтримки.
Також важливо звернутися за професійною консультацією та підтримкою, яка допоможе вам впоратися з емоціями та розробити план подальших дій. Терапевт або психолог-консультант може допомогти вам впоратися зі складними емоціями та проблемами, пов'язаними з розривом стосунків, а також надати інструменти та ресурси, які допоможуть вам відновити своє життя та рухатися вперед безпечним і здоровим шляхом.
Пам'ятайте, що ви заслуговуєте на безпеку та щастя, і є ресурси та підтримка, які допоможуть вам досягти цього. Не соромтеся звертатися за допомогою та підтримкою, коли вона вам потрібна.
психолог онлайн
Добрый день!
Скажите, а какой выход Вы сами для себя видите? Вы не несете ответственность за жизнь другого человека и скорее всего это выглядит как манипуляция с его стороны. Вы имеете право подать на развод, если хотите и потом действовать в рамках закона постепенно. Есть ли кто-то из близких мужчин, кто бы мог поговорить с ним об этом?