Як позбутися снів про зраду?
3 місяці тому знайшла у телефоні чоловіка переписку з іншою у прихованому чаті. Толком змісту не бачила, бо він просто вирвав телефон і все видалив.
Все і до того не складалося, тому це було останньою краплею. Зібрала речі і з дитиною переїхали до батьків. Він запевняв, що окрім переписки нічого не було і що це припинено. Я і вірю, і не вірю. Поки спілкуюся з ним, він приїжджає до дитини. Але не можу досі вирішити, як бути далі.
З того часу мучать сни дуже часто про те, як він мені зраджує з якимись іншими дівчатами. Хоч раніше і не вірила у сни, але тут вже здається, що це знак, що зради були неодноразово і будуть знову.
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Александр Сергеевич Семенюк
Инна Васильевна Сагер
Доброго дня
Ваші сни- знак того що ця ситуація знаходився у фокусі вашої уваги, ви постійно думаєте, уявляєте як чоловік міг би вам зраджувати.
Те про що ви думаєте вдень, продукує мозок у ночі.І це логічно та закономірно.Особливо якщо ці думки з великим емоційним напруженням.
Як довго ви плануєте знаходитись у такому підвішаному стані?
Від чого залежить ваше рішення?
Чого очікуєте разі від чоловіка?
Наразі ви знаходится у стані пролонгованого стресу, адже ситуація що мала місце перерижається вами і досі.
Ви думаєте про це, уявляєте як все могло бути- і ваш мозок сприймає ваші роздуми і фантазії - як дійсність.
Саме тому морально вам важко.
Чим швидше ви для себе вирішити ситуацію, тим краще для вас.
Якщо самостійно складно вийти з ситуації та прийняти рішення- оберіть психолога та в індивідуальному форматі розбирітися в собі, подивіться по новому на відносини.Це дійсно буде корисно вам на данному етапі.
психолог онлайн
Доброе утро!
Скорее всего эта ситуация для Вас не разрешилась, Вы продолжаете её прокручивать, а Ваш мозг перерабатывать. Вопрос в том, что Вы хотите с этим сделать. Вы хотите простить мужа и сохранить отношения или нет?
психолог онлайн
Співчуваю Вам дуже. Ситуація складна і психіка намагається через сон вирішити Ваші переживання. Що Ви зараз відчуваєте, що думаєте про себе в цій ситуації, як би Вам хотілось щоб зараз було?
психолог онлайн
Добрый день. Конечно, консультация с психологом вам поможет понять чего же на самом деле хотите вы. Но, что бы выйти с такой нерешенной ситуации сделайте хоть какой нибудь шаг. Тогда вы поймете, стоит ли продолжать шагать в этом направлении или там красный свет.
психолог онлайн
Доброго дня, yyuulliiaa.
Підтримує все вищезазначане колегами про сон і Ваші переживання. Від себе хотілося б задати наступні запитання: Що для Вас є цінного у цих стосунках, що Ви вирішили "зависнути" на деякий час? Що Вам дає цей стан "невагомості"?
психолог онлайн
Сны вам просто сигнализируют про ваши мысли, страхи.
Но вам ведь не от снов нужно избавиться (они лишь симптом), а решить проблему отношений с мужем.
Вы сами пишите, что и раньше было плохо и переписка стала последней каплей.
Вам нужно (при желании мужа и вашем) сесть с мужем и обсудить отношения - что не устраивает кого, какие варианты решения проблемы можно найти, чтобы оба были довольны отношениями.
Толку с извинений и заверений, если глобально вы ничего не поговорили и не изменили.
Да и то, что сны уйдут вам это не поможет. Уйдут сны - придут панические атаки или другие проблемы
психолог онлайн
Ну ваші сни не про факти зовнішні, а про ваші переживання. Це зараз для вас одне з центральних переживань у стосунку тому такі сни. А стосовно як бути далі то це вибір який полягає на вас. Хоча зауважуючи ваші переживання то вам вартувалоб про них проговорювати з кимось.