Як пережити зраду коханої людини
Зустрічались з МЧ 9 місяців. Були признання в любові, жити не можу, скучаю, ти найкраща і т.д. При цьому щомісяця в один момент пропадав, переставав писати, дзвонити, розмовляти. Я щоразу перша писала, просила повернутись. І він вертався. Останній раз знову пропав, підійшла спитала в чому справа-у мене є інша. Ти сама собі все придумала, що ми будем разом. Я не буду виправдовуватись. Мені 34. Я старша на 7 років. Сказав, що хоче дітей, а у мене роки. Сказав, щоб не заважала йому будувати життя, щоб відстала. І при цьому не хоче ні бути друзями, ні спілкуватись, навіть не вітається і не дивиться в мою сторону. Ми працюєм разом. Я бачу, як він ходить радісний, весь час з кимось переписується. А я для нього пусте місце. Він не вибачився. Я нічим його не обідила, ніколи нічим не дорікала, не намагалась змінити. Просто любила і все робила для нього. Як пережити такий вчинок? Як не почувати себе винною? Чому він так вчинив? Як мені себе поводити? Ц мене серце кровю обливається. Весь час плачу
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Инна Владимировна Черняева
Добрый день!
В чем Вы чувствуете свою вину?
Дополнение от автора
Доброго дня. Може моєї любові було забагато, можливо я його злякала розмовою, що колись у нас буде дитинка. Я сама не знаю.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
цитата:
Як мені себе поводити?
А что для Вас сейчас важнее?
Хочется Вам посочувствовать, что Вы стали жертвой треугольника, кажется, что партнер вел параллельные отношения, и Вы этого не заметили сразу.
психолог онлайн
Ирина Витальевна Низовцева
Виктория Игоревна Слюсаренко (Верхолаз)
Доброго дня, yuli4ka2007.
Дуже Вам співчуваю, хочеться Вас підтримати. Сумно, що Ви бачите провину лише в собі, адже стосунки - це відповідальність двох. Із Вашої розповіді помітно, що хлопець не цінував стосунків, а Ви тягнули їх на собі. Крім цього, моментами Ви це відчували, проте заперечували.
цитата:
Чому він так вчинив?
Відповідь на це запитання знає лише хлопець, а ми можемо робити лише припущення, що є неефективно. Крім цього, що Вам дасть відповідь на це запитання?
цитата:
Як пережити такий вчинок? Як не почувати себе винною?
Скажіть, будь ласка, чи є у Вас люди, які могли б Вас зараз підтримати (родичі, друзі)? Крім цього, я б Вам рекомендувала звернутися індивідуально до психолога.
Скільки вже пойшло часу після розлучення?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Виктория Игоревна Слюсаренко (Верхолаз)
цитата:
Сказав, щоб не заважала йому будувати життя, щоб відстала. І при цьому не хоче ні бути друзями, ні спілкуватись, навіть не вітається і не дивиться в мою сторону. Ми працюєм разом. Я бачу, як він ходить радісний, весь час з кимось переписується. А я для нього пусте місце. Він не вибачився
Сочувствую вам, это и правда сложно проживать - расставание, окончание отношений...
Попробуйте настроиться на это и вам через время станет легче, придет другой взгляд на все, что между вами было...
Похоже, что этот мужчина не готов к ответственным отношениям и, возможно, он делает вам Подарок, отказываясь от отношений... Вряд ли вы готовы "утопать" в ревности..
Любые отношения, какими бы сильными они ни были, имеют начало и конец, к сожалению.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Здравствуйте.
Сложнее всего находиться в ситуациях, когда решение о расставании принято другой стороной, а мы с этим решением не согласны, не готовы к расставанию и нам хочется продолжения отношений.
Какие чувства вы испытываю к этому человеку? Какие чувства и эмоции вызывает у вас его решение и выбор? Что вы получали от этого человека в плане чувств, ощущений и действий?
психолог онлайн
Виктория Игоревна Слюсаренко (Верхолаз)
Я думаю, что Ваш молодой человек был просто еще не готов к серьезным отношениям. Скажите, какие у Вас отношения с родителями? Такое ощущение, что Вы расстворяетесь в отношениях и Вам сложно увидеть реальную картину. Это нормально, что люди обсуждают свои желания и планируют жизнь. Вашей вины в этом нет
психолог онлайн
Виктория Игоревна Слюсаренко (Верхолаз)
Добрий день. Я вам щиро співчуваю у вашій історії.
На моє бачення вам треба дистанціювати цю людину від себе - при першій можливості змінити роботу, та йти працювати особисто з психотерапевтом.
Дополнение от автора
Я його дуже сильно люблю. Біля нього я щаслива, я з ним можу бути сама собою. Я дивлюсь на нього і відчуваю, що він найрідніша людина для мене. Що я відчуваю після його вчинку? ПУстоту, безвихідь, я просто не можу зрозуміти чому він так вчинив, як він міг? Як можна було тиждень назад любити, а через тиждень кинути? Він же ж добрий, з нормальної сімї, правильний, вихований, ну не вкладається у мене в голові, що він на таке здатен.
З батьками у мене хороші стосунки, батьки для мене і сестри завжди віддавали весь свій час, емоції, сили.
Дополнение от автора
А в плані дій від цієї людини? Дій не було ніяких, ні подарунків, ні обіцянок. Просто я любила і думала, що і мене люблять.
психолог онлайн
Вы говорите, что он Вас бросал несколько раз и Вы его возвращает. Что Вы получаете от этих отношений?
Дополнение от автора
---
Лише свої емоції, лише свої відчуття, відчуття того, що мене хтось любить, скучає, що я комусь потрібна, що я не самотня, що моє почуття взаємне. Що людина, в яку я так сильно закохана, закохана в мене. Більше нічого.
Дополнение от автора
Як мені себе поводити? Чи можу я йому написати про те, що я зараз відчуваю? Чи ітак зрозуміло з його поведінки, що йому всерівно і йому це непортібно? Я надіюсь, що він повернеться. Як себе поводити в даній ситуації? Не звертати на нього увагу, як він на мене? Дати йому час, сама не знаю, на що?
психолог онлайн
цитата:
Як мені себе поводити?...Як себе поводити в даній ситуації?
Я б Вам рекомендувала зараз, перш за все, потурбуватися про себе і найкраще це зоробити, звернувшись індивідуально до психолога (помітно, що Вам зараз потрібна підтримка та допомога).
цитата:
Чи можу я йому написати про те, що я зараз відчуваю?
А що особисто Вам це дасть?
цитата:
Чи ітак зрозуміло з його поведінки, що йому всерівно і йому це непортібно?
Із того, що Ви описали в запиті, хлопець дав чітко зрозуміти, що він не хоче продовжувати стосунки і він Вас не кохає.
цитата:
Я надіюсь, що він повернеться.
На жаль, саме "надія", яка, в принципі, є ілюзорною зараз і робить Вам боляче.
цитата:
Лише свої емоції, лише свої відчуття, відчуття того, що мене хтось любить
Ключове слово "лише свої" - а любов поняття взаємне.
цитата:
Я б аналізувала детальніше (можливо була модель гіперопіки) + важливо проаналізувати Ваш попередній досвід стосунків.
Дополнение от автора
Попередній досвід стосунків. Я прожила з чоловіком 18 років, у нас є син 4,6 роки. Рік назад я пішла від чоловіка, бо не кохала його. Він всі року був дуже ревнивий, безпідставно, постійні скандали, сварки, упрьоки, піднімав руку. Може саме через це я ось так одразу переключилась на інші стосунки і в омут з головою. Я надіялась, що мій МЧ буде іншим. Зараз я в процесі розводу.
Дополнение от автора
Чому я надіюсь, що все буде добре? Тому що такі сварки у нас з МЧ були і раніше, і він завжди вертався.
психолог онлайн
цитата:
Він всі року був дуже ревнивий, безпідставно, постійні скандали, сварки, упрьоки, піднімав руку.
Дуже співчуваю Вам. Ви велика молодчинка, що вийшли з цих деструктивних стосунків - це варте поваги.
цитата:
Може саме через це я ось так одразу переключилась на інші стосунки і в омут з головою. Я надіялась, що мій МЧ буде іншим.
Можливо. Знаєте, мені шкода у цій ситуації Вашу маленьку дівчинку всередині Вас: вона настільки звикла, що її знецінюють, ображають, що переконала саму себе, що вона не варта кращого, а таке ставлення для неї є нормальним.
цитата:
Але постійні сварки, повернення і прихід партнера, відсутність базової безпеки, обезцінювання (що, в принципі, було присутнє і у Ваших попередніх стосунках) - це не стосунки. Я розумію, що Вам це страшно визнати (що цей хлопець не кохає Вас), проте Ви варті кращого.
У Вашому випадку я б рекомендувала співпрацювати індивідуально із психологом-психотерапевтом, щоб відновити Вашу самоцінність та пожаліти Вашу маленьку дівчинку всередині себе і сказати, що вона варта кращого.